Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
7 patarimai jums, kaip sėkmingai komunikuoti socialiniuose tinkluose.

 

Tekstų rašymas daugeliui prekės ženklų socialiniuose tinkluose dažnai pakiša koją. Dažniausiai tuo užsiima visiškai nekvalifikuotas žmogus, neturintis nei išsilavinimo, nei patirties. To rezultatas – neišsiskiriantys, vienodi, „komerciniai“ arba atvirkščiai – gatviniai, netaisyklingi – tekstai. Jau nekalbu apie turinį.

Su šia problema kartais susiduriame, žinoma, ir mes, todėl nusprendžiau surašyti pagrindinius patarimus mūsų projektų vadovėms į vieną vietą, tačiau vienas žmogus man šiek tiek užbėgo už akių.

Prieš daugiau nei 30 metų, 1982-ųjų rugsėjo 7, David’as Ogilvy išsiuntė visiems savo agentūros darbuotojams laišką su keliais patarimais, „kaip rašyti“. Puikus ir konkretus patarimų sąrašas savo aktualumo neprarado ir šiandien, todėl tiems, kurie dar nesat jo skaitę – pateikiu laisvai išverstą versiją su savo komentarais (pritaikytais socialiniams tinklams – pirmiausia Facebook’ui):

1. Rašyk, kaip kalbi. Natūraliai. (Kitą kartą, kai rašysi „Maloniai kviečiame apsilankyti mūsų puikiame restorane Velykų dieną“ – pagalvok apie šį patarimą)

2. Naudok trumpus žodžius, sakinius ir pastraipas. (Pageidautina, kad tavo įrašai būtų ne ilgesni nei 90-120 simbolių. Geriausiai. Po to modernaus žmogaus dėmesys kažkur 

3. Nenaudok pretenzingų, sunkiai suprantamų žargoninių žodžių. (Savo išprusimą ir tarptautinių žodžių žodyno turtingumą rodyti čia – ne vieta)

4. Pasitikrink savo šaltinius. (Troliai budi – kiekviena tavo klaidelė gali būti šimto komentarų iš serijos „Tai kokie lochai pas jus dirba?“ priežastim)

5. Nesiųsk laiško tą pačią dieną. Palauk kitos dienos ir perskaityk dar kartą. (Planuok įrašus ir veiksmus – spontaniškai rašyti galima tik apie spontaniškus įvykius)

6. Jeigu tai – svarbu, paprašyk kolegos, kad patikrintų. (Tas pats planavimas – labai sveika pasitvirtinti suplanuotus tekstus su vadovybe, ar tiesiog duoti kažkam permesti juos akimis)

7. Prieš siųsdamas tekstą įsitikink, kad iš jo galima LABAI aiškiai suprasti, ko tu nori. (Esminis socialinių tinklų komunikacijos reikalavimas – aiškiai ir prie reikalo. Nesvarbu, apie orą ar apie kainas kalbi)

 Tie, kurie aiškiai mąsto, ir rašo aiškiai.

Iš originalaus patarimų sąrašo keletą praleidau – juos rasite čia. Sėkmės rašant, bendraujant ir parduodant;)

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

2 responses to “7 patarimai jums, kaip sėkmingai komunikuoti socialiniuose tinkluose.”

  1. aure sako:

    „Po to modernaus žmogaus dėmesys kažkur“
    Taip kažkur, kaip ir sakinio pabaiga. Puikūs patarimai, ypač pirmasis. O kad troliai budi tai faktas. Kartais norisi tyčia palikti kokią klaidą, kad ir iš trolių sulauktum reakcijos 🙂

  2. gie sako:

    Aš tiksliai ne trolis, nes nieko nepastebėjau.

    Tikriausiai aš modernus žmogus 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/7-patarimai-jums-kaip-sekmingai-komunikuoti-socialiniuose-tinkluose