Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Ar Facebook’as nepadeda parduoti?

J.C. Penney, Nordstrom ir Gamestop Corp. – šie prekės ženklai turi vieną bendrą bruožą. Visi jie (kaip ir daugelis kitų) praėjusiais metais atidarė savo parduotuvių „atstovybes“ Facebook’e.

Ir labai greitai jas uždarė. Prieš metus taip garsiai prognozuota F-komercijos banga (elektroninių parduotuvių kraustymasis į Facebook’ą) kol kas atrodo kaip neišsipildžiusi pranašystė.

„Visi tikėjosi, kad Facebook’as taps vieta, kur žmonės renkasi ne tik bendrauti, bet ir apsipirkti. Tačiau viskas tapo panašiau į bandymus pardavinėti žmonėms, susirinkusiems pabendrauti su savo draugais bare“ – Sucharita Mulpuru, Forrester Research analitikė.

 

Tačiau ar tai reiškia, kad socialiniai tinklai negali būti panaudoti sėkmingam parduotuvių marketingui? Anaiptol. Šių prekės ženklų didžiausia klaida buvo tai, kad jie tiesiog dublikavo savo el.parduotuves, pritaikydami jas Facebook skirtukams, ir tikėjosi, kad žmonėms bus tiesiog patogiau pirkti neišeinant iš jų pamėgto socialinio tinklo. Bet šis patogumas nekompensavo Facebook skirtukuose esančių parduotuvių trūkumų – dydžio apribojimų, lėtesnės navigacijos ir kt. Todėl vartotojai tiesiog rinkosi paprastesnį variantą – eiti į elektroninę parduotuvę ir pirkti ten.

Elektroninė komercija – ir taip labai patogus būdas pirkti. Padaryti jį dar patogesnį bandant dubliuoti savo el.parduotuvės vitrinas Facebook’e nėra pats geriausias sprendimas, kaip matome iš pasaulinių prekės ženklų pavyzdžių.

Žymiai labiau atsiperka investicijos į glaudesnio ryšio su klientais palaikymą ir kokybišką bendravimą bei įdomaus turinio kūrimą. Pavyzdžiui, Burberry pranešė, kad vartotojų srautas iš Facebook’o į jų puslapį padidėjo nuo 1,9% visų vartotojų 2010 metų rugsėjį iki 29,1% lygiai po metų!

Facebook’as vis dar yra viena geriausių vietų internete norintiems bendrauti su draugais. Vartotojo sąmonėje tai nesisieja su pirkimu, todėl ir „kietam pardavimui“ ar agresyviai rinkodarai šiame tinkle – ne vieta. Daug paprasčiau būtų ne versti vartotojus keisti savo įpročius, bet prisitaikyti prie jų – pavyzdžiui, ar jau teko girdėti apie naują socialinį tinklą „Pinterest“? Šio tinklo vartotojų skaičius auga lyg ant mielių ir jau viršija 10 milijonų, o visi jie ten renkasi anaiptol ne kaip „į barą“ (Facebook variantas).

Apie jį – kitame įraše, o dabar – eikit į savo Facebook puslapį ir BENDRAUKIT. Arba paskambinkit mums ir paieškokim tikrai efektyvaus sprendimo.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Ar Facebook’as nepadeda parduoti?”

  1. […] tolimesnei Facebook’o ekspansijai į interneto erdves ir paskatintų šiuo metu šiek tiek buksuojančią šio socialinio tinklo integraciją į pardavimų skatinimą – el.parduotuvėms prisidėjus “noriu” mygtuką vartotojams bus labai patogu […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/ar-facebookas-nepadeda-parduoti