Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Ar nepamirštat „savų“?

Ar jūsų kavinės padavėja žino apie jūsų naująją Facebook reklamos strategiją? Ar nepamiršot papasakoti savo pardavimų vadybininkams, kokį specialų pasiūlymą ką tik paskelbėte savo Facebook puslapyje? O gal apie naujausias nuolaidas žinote tik jūs ir jūsų klientai?

Labai dažnai pietauju/vakarieniauju vienoje kavinėje. Jau kurį laiką čia taikoma akcija Foursquare (lokacijos principu veikiantis socialinis tinklas, kuriame vartotojai mobiliųjų aplikacijų pagalba pasižymi, jog atvyko į tam tikrą vietą) vartotojams – kiekvieną trečią apsilankymą esame vaišinami sulčių stikline. Labai maloni akcija, kuria kol kas galbūt nedaug kas pasinaudoja – nėra dar tiek daug tų Foursquare vartotojų Lietuvoje – tačiau tie, kas žino, tikrai dažniau užsuka, žinodami, kad ne tik skaniai pavalgys, bet dar ir atsigers nemokamai.

Bet ne apie Foursquare ir jo naudą aš čia. Aš čia apie tai, kad beveik kiekvienąkart apsilankius, padavėjos (ypač ne taip seniai dirbančios), pamatę kažkokius mano rodomus užrašus telefono ekrane (apie nemokamą gėrimą praneša programėlė mano aparate), nesupranta, kas tai – kyla nedidelė sumaištis, ieškoma „vyriausia“, kuri, atlaidžiai šypsodamasi, ateina ir „palaimina“ tas nemokamas sultis. Tai tikrai nedidelis nesklandumas ir man nesunku palaukti (tuo labiau, kad sultis visada vistiek gaunu:) ), bet priverčia susimąstyti – ar didesnėje kompanijoje toks nesusikalbėjimas nesukeltų rimtesnių problemų/klientų nepasitenkinimo? O kas, jei nebūtų „vyriausios“ – klientas, besidžiaugiantis savo laimėjimu, būtų greitai nusodintas ant žemės nieko nesuprantančio aptarnaujančio personalo ir išeitų tikrai ne pačios geriausios nuotaikos.


Todėl mano patarimas jums – jeigu bandote „socializuotis“, draugauti su klientais – nepamirškit „savų“. Raginkite, o jei reikia, liepkite savo darbuotojams, ypač dirbantiems tiesiogiai su klientais, sekti jūsų veiksmus socialiniuose tinkluose, stebėti ir dalyvauti diskusijose Facebook.com, informuokite apie vykstančias akcijas, parduotus kuponus, ir taip toliau, ir panašiai. Nes net ir patys geriausi jūsų norai gali atsimušti į paprasčiausią komunikacijos stokos sieną, ir vietoj puikių rezultatų turėsite tik nesusipratusius klientus, kurie nebežinos, tikėti jumis sekantį kartą, ar ne.

 

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

2 responses to “Ar nepamirštat „savų“?”

  1. pow sako:

    kas čia per kavinė?

    kiek teko rinktis kokias nuolaidas ar ką nemokamo, visuomet su baime rodydavau telefoną, bet visuomet viską gaudavau, nes darbuotojai žinodavo:) Matyt čia organizatoriai norėjo pasirodyti kieti, bet pamiršo, kad tokie turi būti ir darbuotojai. Gaila.

  2. […] Vis dėlto, vien tik sukurti specialias akcijas ir jas administruoti nepakaks. Priežastis – apie jas nežinos didžioji dauguma jūsų įmonės fanų. Norėdami to išvengti, į pagalbą pasitelkite visus kitus socialinius tinklus, juose kas savaitę priminkite apie jau vykstančias arba naujas Foursquare akcijas, praneškite apie akcijas vitrinose, netgi meniu, pridėkite žinutę jūsų naujienlaiškyje ir t.t. Ir, žinoma, nepamirškite apie jas informuoti savo personalo. […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/ar-nepamirstat-savu