Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Artėjantys Facebook atnaujinimai – labai naudingi smulkiam verslui!

Šiandien internetai dūzgia nuo spekuliacijų apie naują „Nepatinka“ mygtuką, apie kurį Markas Z. užsiminė paskutiniam savo pasikalbėjime su visuomene, tačiau aš norėčiau papasakoti apie kelis kitus atnaujinimus, kuriuos Facebook’as pristatė ne taip skambiai, ir kurie jau artimiausiu metu turėtų atsirasti mūsų Naujienų srautuose ir prekės ženklų puslapiuose. Atnaujinimus, kurie, mūsų nuomone, bus labai naudingi smulkiam ir vidutiniam verslui ir dar labiau priartins ateitį, kurioje Facebook puslapiai, o ne www svetainės bus pagrindinis informacijos apie įmonę šaltinis.

Pirmasis atnaujinimas, kuris kai kuriuose puslapiuose jau pradėjo veikti – žinučių funkcijos patobulinimai.

Iki šiol puslapiai žinutes savo gerbėjams rašyti galėjo tik tuomet, jei vartotojas parašydavo žinutę pirmas. Tai – labai gera apsauga nuo spam’o, kurį kiekvienas turbūt pagalvojote siųsti, kai tik pirmą kartą pamatėte žinučių mygtuką savo Facebook puslapyje. Tačiau tokia sistema – kai negalime su vartotoju susisiekti kitaip, nei komentaru, kurio jis dažnai nepastebi – buvo gan sudėtinga ir nepatogi.

Todėl dabar Facebook pristatė dvi naujas funkcijas: viena jų – lengvesnis būdas vartotojui susisiekti su prekės ženklu iš reklamos. Kai kurios reklamų rūšys greitai galės naudoti ne tik „Pirkti“, „Sužinoti daugiau“ ar kitus dabar esančius mygtukus, bet ir „Rašyti žinutę“ funkciją, kuri vartotojui leis susisiekti su jumis iškart pamačius reklamą.

Tai labai sutrumpins tradicinį „Pamačiau reklamą – paspaudžiau mygtuką – susiradau kontaktus – parašiau emailą“ kelią. Dabar vartotojas galės iš karto kontaktuoti su jūsų prekės ženklu apie jam patikusį pasiūlymą ir gauti operatyvų jūsų atsakymą.

Kita funkcija – galimybė prekės ženklui rašyti žinutes ne tik tiems žmonėms, kurie parašo jam žinutes patys, bet ir tiems vartotojams, kurie komentuoja šio prekės ženklo įrašus.

Vartotojas, kuriam atsakysite į komentarą asmenine žinute, iškart matys ir nuorodą į įrašą, po kuriuo paliko savo atsiliepimą:

Vėlgi, puikus kelio „Pamačiau komentarą – parašiau vartotojui, kad susisiektų asmenine žinute – sulaukiau jo žinutės su iš esmės tuo pačiu tekstu – atsakiau“ sutrumpinimas iki minimumo.

Abu šie žinučių atnaujinimai, tikimės, turėtų greitai atsirasti mūsų puslapiuose ir labai palengvinti Facebook puslapių administratorių gyvenimą.

Ir kitas, dar įdomesnis atnaujinimas, kurio lauksime dar labiau – naujos skiltys verslo puslapiuose. 

Facebook puslapių funkcionalumas – ypač mobilioje versijoje – jau gan ilgokai nesikeitė, todėl žinią apie šiuos atnaujinimus sutikom su didžiuliu džiaugsmu. Pirmasis iš jų – nauja skiltis, atkartojanti Facebook skirtukų funkciją ir labiau išskirtas „Call to action“ mygtukas:

 

Ir kitas, jau nebe kosmetinis, ir labai naudingas patobulinimas – SHOP ir SERVICES skiltys, kurios leis verslui įkelti savo produktų ar paslaugų nuotraukas ir aprašymus į savo Facebook puslapį, taip eliminuojant poreikį siųsti vartotojus į savo www puslapį kaskart jiems susidomėjus, kokias gi paslaugas teikiate:

Savo telefone, nedarydamas jokių papildomų paspaudimų ir neišeidamas iš Facebook aplikacijos, vartotojas galės paprastai išsiaiškinti, pavyzdžiui, kokias paslaugas teikia „Algio autoservisas“, kiek jos kainuoja ir, paspaudęs tik vieną mygtuką, paskambinti Algiui ir susitarti dėl apsilankymo.

Nerealios funkcijos, kurios greitai turėtų atsirasti visų mūsų Facebook puslapiuose:

Labai lauksime ir pranešime jums, kai tik pavyks jas išbandyti, o jeigu norite ir toliau nepraleisti įdomiausių naujienų – nepamirškite spausti Follow mygtuko po šiuo straipsniu ir aš tuo pasirūpinsiu asmeniškai 😉


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/artejantys-facebook-atnaujinimai-labai-naudingi-smulkiam-verslui