Edgaras PetručionisEdgaras Petručionis
Atgal
Canvas reklamos: ar jau išbandėte?

Per pastaruosius pusę metų „Socialaus marketingo“ klientai savo tikslinėms auditorijoms parodė daugiau nei 20 skirtingų Canvas reklamų.

Šio tipo reklamose vartotojai išbūdavo nuo 25 s iki 1 min. 48 s ir vidutiniškai peržiūrėdavo po 79% jose pateikiamo turinio. Tokiais rezultatais galėtų džiaugtis ne tik įvairios reklamos, bet ir daugybė internetinių puslapių ar langing page’ų.

Negalėčiau pasakyti, kad tokie geri rezultatai būtų labai nustebinę. Mes iš pat pradžių prognozavome Canvas reklamoms puikius rezultatus. Juo labiau, kad Facebook’o atstovai po viešo Canvas debiuto teigė, jog ši reklamos forma pirmiausia atsirado dėl augančio Facebook mobiliosios versijos naudotojų skaičiaus. Lietuvoje 2016-ųjų rugpjūčio mėnesio duomenimis „mobilūs vartotojai“ siekė net 78% visų platformos naudotojų.

Apskritai, Canvas reklamas Facebook’as pristatė šių metų vasarį. Po kelis mėnesius trukusio testavimo, Canvas reklamos forma tapo prieinama kiekvienam.

Kiekvienoje Canvas reklamų aplinkoje mes galime panaudoti:

  • Iki 20-ies skirtingų nuotraukų (su papildomu „tilt to pan“ ar „tap to expand“ funkcionalumu). Iš jų galime sudėlioti ir karuseles.
  • Aukštos kokybės video turinį (minimali raiška – 720p). Viename Canvas galime panaudoti ir keletą skirtingų video failų, tačiau bendra jų trukmė neturėtų viršyti 2 min.
  • Teksto blokus, talpinančius iki 500 simbolių. Juose tekstą galime pateikti įvairaus dydžio šriftu, nuo 6 iki 72pt.
  • Mygtukus, vedančius į išorines interneto svetaines.
  • Produktų rinkinį, automatiškai sudarytą iš Jūsų e-parduotuvės asortimento.

Visos aukščiau paminėtos turinio formos leidžia sukurti išskirtinius, kokybe landing page’ams (mini interneto svetainėms) nenusileidžiančius produktų ar paslaugų pristatymo sprendimus. O nuo rugsėjo mėnesio platų Canvas funkcijų spektrą papildo dar viena naujovė – galimybė sukurti į Canvas įsitraukusių vartotojų Custom Audience, skirtą pakartotinei rinkodarai.

Svarbu pabrėžti ir tai, jog po paspaudimo, Canvas reklamų aplinka vartotojui yra užkraunama iki 10 kartų greičiau nei įprasta mobilioji interneto svetainė, o jos sukūrimas laiko ir kūrybos kaštų atžvilgiu yra ženkliai pigesnis.

Tikiuosi, kad pavyko įtikinti, jog Canvas reklamos demonstruoja puikius rezultatus, todėl labai rekomenduojame išbandyti šią reklamos formą! O jeigu reikės pagalbos, žinote, kur kreiptis.

* * *

Nepamirškit sekti Socialaus marketingo Facebook’o, Instagram’oLinkedIn’o ir, jeigu patinku, mano asmeninio profilio – taip nepraleisit nei vieno mūsų įrašo.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/canvas-reklamos-ar-jau-isbandete