Simona VilkaitėSimona Vilkaitė
Atgal
FEISBUKAS KEIČIASI

Prieš ±metus Facebook pasakė – Goodbye clutter, hello bright beautiful stories. Ir visi (beveik visi) stojo į eilę gauti savo naują Facebook naujienų srauto dizainą, kaip jis atrodė/ turėjo atrodyti – žemiau. Iš esmės, viskas turėjo keistis ties naujienų srautu ir jo atvaizdavimu vartotojams, buvo mažai kalbų apie didesnius pokyčius, pavyzdžiui, asmeninių profilių ar administruojamų puslapių. Aš, asmeniškai, stovėjau eilėje iki šiol ir nieko negavau, tiksliau, iki kovo 10 dienos, kai tas pats Facebook paskelbė, kad naujienų srauto dizainas keisis. Vėl. Ir visiems. Tik šį kartą kalbama ne tik apie naujienų srautą, bet ir apie administruojamų puslapių dizaino pokyčius.

Viskas, dabar eilės nebeliko, pasikeitimų reikia palaukti savaitę, o gal ir dvi. Taigi, ilgai netuščiažodžiavus pristatysiu, kas keisis ir į ką verta atkreipti dėmesį būtent puslapių administratoriams, o kam įdomu, kaip pasikeis ir visa naujienų srauto išvaizda, paveikslėlis žemiau (atrodo, kad sujungta viskas, kas geriausia, iš šiek tiek naujo ir šiek tiek seno naujienų srauto dizaino)

Na o puslapių administratoriai greitai matys tokį vaizdą:

NAUJIENOS:

1. Visi įrašai sukris į dešinę pusę ir išsidėstys laike iš eilės. Nebeliks nedidelio chaoso, kai vienas įrašas atsiduria kairėje, kitas dešinėje. Viskas supanašėja su asmeniniais profiliais ir jų dizainu.

2. Informacija apie puslapį ar verslą atsidurs kairėje pusėje ties įrašų srautu. Ten bus galima pamatyti darbo laiką, aprašymą, žemėlapį ir visą kitą informaciją, kurią vestumėt į ABOUT skiltį.

3. Informaciją apie puslapio reklamines kampanijas, naujus like’us, įrašų reach’ą (pasiekiamumą), žinutes ir pranešimus bus galima matyti puslapio dešinėje, lygiagrečiai su COVER picture.

4. Atsiranda maži pakitimai dizaine – profilio nuotrauka pakyla šiek tiek aukščiau, o puslapio pavadinimas baltas ir užlipantis ant COVER picture, todėl reikės tinkamai parinkti spalvas ir nuotraukas, kad viskas matytųsi aiškiai ir nerėžtų akių. Išmatavimai čia nesikeis.

5. Aplikacijos (Tabs) – visiems kilo klausimas, o kur dings aplikacijų ikonėlės, ar jų nebeliks? Facebook pranešė, kad viskas atsidurs MORE skiltyje ir tab’ai nebeturės paveikslėlių, bet tai buvo pirminiai pranešimai, šiandien, jau galime matyti Facebook for Business puslapį, kuris yra pilnai atnaujintas, o jo kairėje, žemiau, nei skiltis ABOUT matomos dvi aplikacijų ikonėlės.

6. Pilnai atsinaujino EVENTS skiltis, jau buvo pakitimas, kai šiai skilčiai buvo priskirtas COVER picture, o dabar, viskas pakeista į labiau švarų ir panašesnį į visą naujienų srauto/puslapių dizainą (kaip EVENTS skiltis atrodė anksčiau)

Tokie tie didesni pakitimai, o visa kita – jūsų rankose. Puslapiai gali keistis dar ne vieną kartą, Facebook vis tiek koncentruojasi į kokybišką naujienų srauto turinį, todėl, kai viskas atsinaujins, susipažinkit su tuo, susigyvenkit su tuo ir toliau vykdykit strategiją, kuri geriausiai veikia jums ir jūsų verslui, dar 2013 metais MASHABLE atliktas tyrimas parodė, jog 96 procentai vartotojų, prisijungę prie verslo puslapio Facebook tinkle, niekada į jį negrįžta – jo naujienų atnaujinimus mato tik naujienų sraute, todėl  sėkmės dirbant ties pačiais geriausiais naujienų srauto įrašais.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/facebook-keiciasi-vel