Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook konkuruos su TV?

Video reklamų (ir įrašų apskritai) Facebook’e stebėjimas smarkiai atsinaujina. Iki šiol turėjome galimybę matyti, kiek mūsų įkeltas video įrašas arba reklama pasiekė Facebook vartotojų, kokioms amžiaus grupėms jie priklauso ir t.t., o protingai pasirinkus reklamų auditorijas, gauti ir daugiau įžvalgų apie savo video reklamos sėkmę tarp skirtingų vartotojų tipų. Tačiau dabar Facebook pristatė ir labai seniai lauktus video statistikos papildymus.

Dabar, įkėlę video tiesiai į savo Facebook puslapį (ar sukūrę video reklamas Facebook’e), galėsite pamatyti, kiek žmonių (iš viso ir unikalių vartotojų):

  1. pamatė jūsų įrašą/reklamą
  2. paspaudė „Play“
  3. paspaudė „Play“ ir peržiūrėjo bent tris sekundes
  4. išjungė jį, peržiūrėję iki 25/50/75/100% viso filmuko trukmės,

Taip pat galėsite palyginti, kiek įdomus jūsų filmukas buvo skirtingoms auditorijoms – pavyzdžiui, kokia buvo vidutinė peržiūros trukmė 18-24 metų vaikinų tarpe ir palyginti ją su vyresnio amžiaus vyrais, panašaus amžiaus merginomis ar daugybe kitų pjūvių.

Kartu su YouTube reklamų galimybėmis, šis atnaujinimas leidžia reklamų užsakovams labai nesunkiai planuoti ir analizuoti reklamų kampanijas ne tik pagal tai, „kiek maždaug vyrų turėtų žiūrėti šokius ant ledo sekmadienį“, bet ir labai aiškiai stebėti, kiek jų iš tiesų pamatė, peržiūrėjo ir sureagavo į būtent šią jūsų reklamą.

Šie atnaujinimai atsiras jūsų Facebook paskyrose jau neužilgo, o kol jų laukiame – turite puikią progą sudalyvauti Socialaus Marketingo naujo formato mini mokymuose, kuriuose labai daug kalbėsime ne tik apie efektyvią komunikaciją Facebook’e, bet ir apie Facebook reklamas ir statistiką – kaip ją suprasti, į ką atkreipti dėmesį ir dar daug visko.

Daugiau info apie mokymus – čia. Artimiausia data, kai dar turime laisvų vietų (kol kas) – gegužės 30 diena. Iki pasimatymo!


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Facebook konkuruos su TV?”

  1. […] Jau net televizijų atstovai kalba apie tai, kad mes stebime didžiulius pokyčius jų rinkoje. Video kova įsibėgėja, joje dalyvauja ne tik televizijos, internetinės televizijos bei Youtube, bet ir Facebook’as, kuriame paskelbti video įrašai generuoja geriausią organinį pasiekiamumą, lyginant su kitomis komunikacijos formomis. Be to, Facebook’as automatiškai groja video ir labai skatina video reklamą. […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/facebook-konkuruos-su-tv