Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook Local Awareness – nepelnytai ignoruojama reklamų rūšis

Facebook Local Awareness – puiki reklamos rūšis įmonėms, turinčioms tikslą atvesti žmones į fizinę vietą (parduotuvę, kavinę ir pan.) arba paskambinti telefonu. Ši reklamos rūšis tai leidžia padaryti daug patogiau, nei vedant į internetinį ar Facebook puslapį, jame nurodant telefoną ar adresą ir tikintis, kad vartotojas šią informaciją ras ir ja pasinaudos. Trumpas Facebook’o video apie šios reklamų rūšies privalumus:

Sukurti šią reklamą galite labai paprastai – tereikia nueiti į https://www.facebook.com/business/ ir spausti „Create Advert“:

Tuomet atsiradusiame lange pasirinkite vieną iš galimų Facebook reklamos kampanijų rūšių. Šiuo atveju reikėtų rinktis „Reach people near your business“. Pasirinkę šią rūšį, turėsite nurodyti Facebook puslapį, kuris priklauso norimam reklamuoti verslui ir pavadinti savo reklamos kampaniją. Primenu, kad norint naudotis šia reklamos kampanijų rūšimi, jūsų Facebook puslapyje turi būti nurodytas jūsų verslo adresas ir, pageidautina, telefonas. Kaip tai padaryti jau esu kalbėjęs įraše apie įvertinimų funkcijos aktyvavimą.

 

Kitame žingsnyje Facebook paprašys jūsų patikslinti savo adresą ir pasirinkti spindulį, kuriame esantiems žmonėms bus rodoma reklama. Spindulys gali būti tikrai didelis ir priklauso tik nuo jūsų – siūlyčiau sukurti keletą Ad Set’ų su skirtingais rodymo spinduliais, kad galėtumėt bent jau apytiksliai patikrinti, kaip skiriasi arčiau ar toliau nuo jūsų esančių žmonių reakcijos į jūsų reklamą.

 

Kitos auditorijos pasirinkimo galimybės lieka tokios pačios, kaip ir kitose reklamų rūšyse – galite apriboti reklamos auditoriją pagal lytį, amžių, pomėgius, šeiminę padėtį, vaikų skaičių ir taip toliau – viskas priklauso nuo jūsų fantazijos ir galutinės pasirinktos auditorijos dydžio – jei pasirinkimas bus pernelyg specifinis ir auditorija per maža (mažiau nei 1000 žmonių), Facebook’as reklamos sukurti nebeleis.

Kitame žingsnyje galite įkelti norimą vizualą ir tekstą – čia irgi nieko naujo ir išskirtinio.

 

Vienas dalykas, kuris skiriasi, ir dėl kurio ši reklamos rūšis tikrai verta jūsų dėmesio – galimybė pasirinkti iš kelių Call to Action mygtukų, kurie bus rodomi kartu su jūsų reklama. Čia galite rinktis iš:

  • Like Page – pamėgti jūsų puslapį leidžiančio mygtuko,
  • Learn More – mygtuko, kuris nuves į jūsų pasirinktą internetinį puslapį
  • Call Now – tik mobiliuosiuose įrenginiuose veikiančio mygtuko, kuris leis reklamą paspaudusiam vartotojui iškart paskambinti jums:

  • Get Directions – mygtuko, kuris iškart įjungs vartotojui jo pasirinktą navigacijos programą (pvz., Google Maps) ir automatiškai „sunaviguos“ jį į jūsų nurodytą adresą
  • ir Send Message – galimybės iškart parašyti žinutę jūsų verslo Facebook puslapiui.

Nurodžius visą aukščiau paminėtą informaciją ir pasirinkus vieną iš Call to Action mygtukų jums beliks nurodyti turimą biudžetą ir laiką, kada reklama turėtų būti rodoma. Ir, žinoma, stebėti puikius reklamos rezultatus.

Sėkmės kuriant naujas, efektyvesnes savo verslo reklamas Facebook’e! Jei nenorite praleisti daugiau patarimų ir informacijos – daugiausiai jos rasite tapę mūsų Facebook puslapio gerbėjais ir, žinoma, paspaudę „Follow“ po šiuo įrašu – su savo Facebook sekėjais stengiuosi pasidalinti visa įdomiausia informacija. Iki!

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/facebook-local-awareness-nepelnytai-ignoruojama-reklamu-rusis