Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook marketingas – telekomunikacijų bendrovės

Socialbakers.com tinklaraštyje šiandien radau visai įdomią populiariausių telekomunikacijų prekinių ženklų Facebooke analizę. Nagrinėjami 5 pasauliniai tiekėjai:

Visą analizę galima rasti čia, todėl nesikartosiu ir neperrašinėsiu socialbakers.com įžvalgų, tik norėčiau pabrėžti du, mano nuomone, įdomius aspektus:

Reakcijos laikas

Vienas pagrindinių sėkmingo ir socialaus Facebook marketingo elementų – reakcija. Tiksliau – jos greitis. Tai, kad į klientų nusiskundimus ar pagyras reaguojate pakankamai greitai ir sistemingai, daro gerą įspūdį ir labai pagerina klientų pasitenkinimą. Būkime realistais – daugelis jūsų klientų dieną pradeda nuo savo Facebook profilio atsidarymo, todėl ir su jumis susisiekti jiems labai patogu būtent šioje erdvėje. Lyderiaujantys šio tyrimo dalyviai į didžiąją dalį klientų užklausų atsakė per mažiau nei 30 minučių!.

Įrašai ant sienos

Visi nagrinėjami tiekėjai leidžia savo draugams dalintis įrašais ant savo sienos. Išskyrus vienąTata Docomo. Ir nors aš pats pritariu Socialbakers.com nuomonei, kad tai – anaiptol ne pati geriausia praktika, pastebėjau vieną įdomią sąsają tarp neleidimo rašyti ant „sienos“ ir…įrašų kokybės (kas ta „kokybė“, rašiau čia). Tata Docomo su 0.14% vidutiniu įrašų reitingu ženkliai pirmauja (AT&T ir Avea vidutinė įrašų kokybė – atitinkamai 0,01 ir 0,06 proc.). Galbūt tai pasiekiama nukreipiant tokius pasisakymus kaip „Jūs NEREALŪS“ arba „UŽKNISOT“ į įrašų komentarus, kai tuo tarpu kituose puslapiuose tie pasisakymai atsiduria tiesiog „ant sienos“.

Kodėl įrašų kokybė svarbi, jau rašiau. Jokiais būdais neskatinu uždrausti fanams rašyti ant jūsų „sienos“, tačiau tais atvejais, kai Facebook puslapyje turite aiškias zonas (pavyzdžiui, „Diskusijų“ skiltyje) nusiskundimams ir užklausoms, o ant sienos sulaukiate daugybės „neutralių“ pasisakymų arba paburbėjimų, galbūt ir vertėtų tai apsvarstyti – norintys tiesiog kažką „brūkštelėti“ tai galėtų padaryti įrašų komentaruose, taip pagerindami jų kokybę, o rimti klausimai ir nusiskundimai tam skirtose zonose jūsų darbuotojams būtų lengviau pastebimi.

Tiek pastebėjimų šiandienai, o likusi Socialbakers.com straipsnio dalis – čia.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/facebook-marketingas-telekomunikaciju-bendroves