REKLAMA, KURI PATINKA


  Laikas naudotis Facebook’u profesionaliai!

Turite savo verslą ir žinote, kad socialiniuose tinkluose tikrai galite rasti savo tikslinę auditoriją, su ja bendrauti ir sėkmingai didinti pardavimus, bet nežinote, nuo ko pradėti? “Kažką darote”, bet nežinote, kaip pamatuoti savo veiksmų rezultatus? Perkate Facebook reklamą, bet nesuprantate, ar ji nors kiek veiksminga? O galbūt turite viršininką, kuriam sunku paaiškinti, kodėl jūs tiek daug dėmesio skiriate būtent šiam kanalui?

Šioje knygoje rasite atsakymus į šiuos ir kitus dažniausiai jūsų ir jūsų konkurentų užduodamus klausimus. Išmoksite suprasti savo tikslinę auditoriją, bendrauti su vartotojais jų neužknisant ir tobulėti, kuriant reklamą, kuri patinka – ne tik jums, bet ir jūsų klientams.



SUPRASK

Išmokite pažinti ir suprasti savo tikslinę auditoriją! Kaip jūsų klientai naudojasi Facebook’u, kokie jų įpročiai, kada geriausia juos pasiekti? Išmoksite ieškoti atsakymų į šiuos klausimus ir rasite puikių įžvalgų pradžiai.

Alt Text

SUPRASK

Išmokite pažinti ir suprasti savo tikslinę auditoriją! Kaip jūsų klientai naudojasi Facebook’u, kokie jų įpročiai, kada geriausia juos pasiekti? Išmoksite ieškoti atsakymų į šiuos klausimus ir rasite puikių įžvalgų pradžiai.

Alt Text
Alt Text

BENDRAUK

Kaip kalbėti su savo klientais tokia kalba, kuri jų neerzintų, o atvirkščiai – padėtų užmegzti ilgalaikius santykius su jūsų prekės ženklu? Kaip elgtis krizinėse situacijose, ką kalbėti, kad neatsibostume, ir daug kitų patarimų.

BENDRAUK

Kaip kalbėti su savo klientais tokia kalba, kuri jų neerzintų, o atvirkščiai – padėtų užmegzti ilgalaikius santykius su jūsų prekės ženklu? Kaip elgtis krizinėse situacijose, ką kalbėti, kad neatsibostume, ir daug kitų patarimų.

Alt Text

TOBULĖK

Kaip suprasti, ar tai, ką darome, turi kokį nors poveikį? Ar vartotojai iš tiesų reaguoja į mūsų turinį, ar mums tik taip atrodo? Ar mūsų reklamai skiriami pinigai leidžiami efektyviai? Atsakymai į šiuos klausimus – trečioje knygos dalyje.

Alt Text

TOBULĖK

Kaip suprasti, ar tai, ką darome, turi kokį nors poveikį? Ar vartotojai iš tiesų reaguoja į mūsų turinį, ar mums tik taip atrodo? Ar mūsų reklamai skiriami pinigai leidžiami efektyviai? Atsakymai į šiuos klausimus – trečioje knygos dalyje.

Alt Text

Norite įsigyti pirmieji?

Spauskite čia!

Apie autorių:


Aidis Dalikas

Aidis – “Socialaus marketingo” kūrybos ir procesų vadovas. Aidis yra vienas geriausių Facebook reklamos ir analizės specialistų Lietuvoje, kurio konsultacijomis vadovaujasi didžiausių Lietuvos prekių ženklų marketingo vadovai. Vienas pirmųjų, pradėjusių kalbėti apie augančią socialinių tinklų įtaką Lietuvoje ir siūlyti profesionalias socialinių tinklų marketingo konsultacijas prekės ženklams. Kasdien analizuodamas didžiausių Lietuvos prekės ženklų Facebook puslapius, Aidis sukaupė didžiulę žinių bazę, kuria pasidalins ir su jumis.

Alt Text

Aidis Dalikas

Aidis – “Socialaus marketingo” kūrybos ir procesų vadovas. Aidis yra vienas geriausių Facebook reklamos ir analizės specialistų Lietuvoje, kurio konsultacijomis vadovaujasi didžiausių Lietuvos prekių ženklų marketingo vadovai. Vienas pirmųjų, pradėjusių kalbėti apie augančią socialinių tinklų įtaką Lietuvoje ir siūlyti profesionalias socialinių tinklų marketingo konsultacijas prekės ženklams. Kasdien analizuodamas didžiausių Lietuvos prekės ženklų Facebook puslapius, Aidis sukaupė didžiulę žinių bazę, kuria pasidalins ir su jumis.

Alt Text

 

Norite įsigyti pirmieji?

Spauskite čia!

Turite klausimų?

+370 616 76777  Socialus Marketingas mokymai {eta} socialusmarketingas.lt