Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook Offers. Ar atnaujinimai padės?

Lygiai prieš keturis metus Lietuvoje startavusi Facebook Offers paslauga buvo sutikta su dideliais lūkesčiais, bet jų kol kas anaiptol nepateisino. Prekės ženklų, naudojančių šią funkciją – stebėtinai mažai. Netgi žinančių apie ją skaičius, kaip matome atlikdami mini apklausas per mūsų Facebook marketingo mokymus – vos keli procentai.

Tačiau Facebook’as, panašu, neplanuoja greitai šios paslaugos atsisakyti. Atvirkščiai – vakar paskelbtame pranešime kalbama apie atnaujinimus, kurie turėtų padėti prekės ženklams pagaliau panaudoti Facebook Offers pagal paskirtį ir gauti realios naudos:

Pagrindinė naujiena – gilesnė Offers integracija į Facebook aplinką. Puslapiai, kurie naudos šį produktą, savo Tab’ų sąraše turės specialią skiltį, kurioje lankytojai galės pasižiūrėti visus jų siūlomus Offer’ius.

Vartotojai, nusprendę pasinaudoti Offer’iu, nebebus verčiami prisiminti juos patys, eiti į savo el.paštą, susirasti gautą kuponą, nukopijuoti jame esamą kodą (el.prekybos atveju) ir suvesti jį elektroninėje parduotuvėje. Pasinaudojus Offer’iu kodas bus automatiškai kopijuojamas ir paruoštas naudotis el.parduotuvės check-out’e, o norintys juo pasinaudoti vėliau, galės jį išsaugoti ir matyti atskiroje „Saved Offers“ skiltyje savo Facebook profilyje.

Kitas nežymus, bet galintis padėti, patobulinimas – paspaudus ir išsaugojus Facebook Offer’į mobiliojoje versijoje ir prisijungus prie „pilnos“, PC versijos Facebook’o, apie išsaugotą Offer’į vartotojui bus pranešama dar kartą.

Šie patobulinimai turėtų padėti išspręsti pagrindinę iki šiol šį produktą persekiojusią problemą: Offer’ius žmonės spausdavo labai aktyviai, jų CTR būdavo didesnis nei įprastinių reklamų, tačiau pasinaudojusių jais praktiškai nebūdavo. Didžioji dalis apie tai, kad susidomėjo prekės ženklo pasiūlymu, nuolaida ar akcija, ir dabar turi kuponą savo el.pašte, paprasčiausiai pamiršdavo.

Ateityje laukia dar keli patobulinimai tiems, kurie norės kiekvienam klientui generuoti unikalius kodus, o kol kas, jei bandysite šią funkciją – praneškite, kaip sekėsi, komentaruose. Mes, kai tik turėsime pirmasias sėkmės istorijas – taip pat būtinai pasidžiaugsime.

Sėkmės, ir aišku, nepamirškit sekti Socialaus marketingo Facebook’o, Instagram’o LinkedIn’o ir, jeigu patinku, mano asmeninio profilio – taip nepraleisit nei vieno mūsų įrašo.

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/facebook-offers-ar-atnaujinimai-pades