Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook reklama ir vizualai su tekstu

Pastaruoju metu, didėjant „triukšmui“ Naujienų sraute, prekės ženklai turi ne tik rasti daugiau būdų, kaip padidinti nemokamą (organinį) Facebook įrašų pasiekiamumą, bet ir protingai išnaudoti mokamas alternatyvas – Facebook reklamą. Tai – puiki priemonė susirasti būtent jūsų tikslinę auditoriją ir nebrangiai bei efektyviai jai pranešti apie savo prekes/paslaugas. Tačiau viena iš dažniausiai daromų naujokų šioje srityje klaidų – neteisingi vizualai.

Facebook reklamos taisyklėse labai griežtai apibrėžta, kiek vizuale, naudojamame reklamoje, gali būti teksto. Tai galioja visiems vizualams – ir atsirandantiems prie jūsų internetinio puslapio nuorodos, ir naudojamiems įrašuose, ir tiems, kurie yra talpinami kaip puslapio arba renginio (event) „Cover picture“. Maksimalus teksto kiekis šioje medžiagoje – 20% viso ploto. Jei teksto yra daugiau, labai didelė tikimybė, kad jūsų reklama bus atmesta. Tai ypač skausminga laikui „jautrioms“ reklamoms – pavyzdžiui, renginio (event). 

Kad jūsų Facebook reklama nenukentėtų nuo apribojimų, pirmiausia persiskaitykite visas Facebook reklamose naudojamų vizualų taisykles čia. Kurdami vizualus pagalvokite – ar jie bus naudojami reklamose (įrašų „boost’inime“, pavyzdžiui. Taip pat – ar puslapis, kuriam kuriamas vizualas, rinks gerbėjus naudojantis Facebook Page Likes reklamomis, ar renginys, kuriam darote Cover’į, bus reklamuojamas, ir t.t.). Jei taip – sukūrę vizualą užeikite čia ir įkelkite jį. Pamatysite tokį vaizdą:

Tada spustelkite kiekvieną dėžutę, kurioje yra nors kiek teksto. Gausite tokį rezultatą:

 

Dešinėje pamatysite, kiek procentų vizualo užima tekstas ir ar „Facebook’o akyse“ jūs nenusižengiate jų taisyklėms. Kaip matome, šiuo atveju tekstas vizuale užima tik 16% teksto, taigi reklamoje jį galime naudoti. Tačiau jei tekstas būtų patalpintas tik vos vos aukščiau, Facebook algoritmų sprendimas būtų, jog jis užima jau nebe 16, o 28% vizualo ploto:

Todėl naudokite šį patikrinimą visada, kai kuriate reklamas – daug geriau sugaišti keliasdešimt papildomų sekundžių pasitikrinimui, negu po to sukandus dantis perdarinėti savo Facebook reklamą, prarandant brangų laiką.

Ar teko susidurti su Facebook’o draudimais ir apribojimais kuriant savo reklamas?

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

6 responses to “Facebook reklama ir vizualai su tekstu”

  1. Jovydas sako:

    tai taip pat galioja ir pvz, kai yra keliamos nuotraukos su citatomis, kokiame nors motyvuojančiame puslapyje? ar tai galioja tik reklamai?
    Dėkui

    • Ne, jeigu yra tiesiog įkeliamas įrašas, jam šie apribojimai negalioja. Problemų atsiras tik tuomet, jei norėsit šį įrašą pareklamuoti (nupirkti jam papildomų parodymų)

  2. Aurimas sako:

    Teko, ir teko daskutuoti su FB support kas yra tekstas o kas ne 😉 Teko ir laimėti…

    • Aha, kartais būna daug spekuliacijų, ypač turint teksto logotipuose ir pan.:)

      • Aurimas sako:

        kai tesktą tikrina robotai, o klausimus peržiūri kažkas indijoj – visko būna. mano atveju buvo, kad regejimo testui naudojamas patternas buvo palaikytas tekstu – o tai nėra nei tekstas nei koks reklaminis šūkis.

  3. […] taisyklių, kurios neretai yra ignoruojamos. Kaip pavyzdžiui, viena iš taisyklių – vizualuose negali būti daugiau nei 20% teksto. Jeigu tokia klaida padaroma, Facebook’as neleidžia įrašo […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/facebook-reklama-ir-vizualai-su-tekstu