Simona VilkaitėSimona Vilkaitė
Atgal
Instagram – apie istoriją ir istorijas

Vaizdinio turinio socialinis tinklas Instagram – naujausias MUST HAVE, kai kalbame apie socialinius tinklus ir verslą. Kai iškyla klausimas, ar jis gali būti skirtas bet kokiam verslui, prieš akis išnyra BETONO pavyzdys, kurį visada parodau vedamose paskaitose. Prašom: žiūrėti

Kai jau įsitikinam, kad pasirinkus tinkamą komunikacijos liniją Instagram tinkle galime turėti vilčių, jog į mus atkreips dėmesį potencialus klientas ar tiesiog prekės ženklo mylėtojas, metas trumpai peržvelgti, kaip šis socialinis tinklas pasikeitė per savo gyvavimo metus:

2010 – pradžia ir sėkmingas pirmas milijonas užsiregistravusių vartotojų.

2011 pabaiga – riba, kai Instagram tinkle jau daugiau nei 10 mln. vartotojų.

2012 – laikas, kai sėkmingas kampanijęs Facebook tinkle vystę specialistai apsidžiaugia – Instagram prisijungia prie Facebook ir žada pasidalinti visomis reklamos galimybėmis.

2013 – atsiranda web versija ir video turinys ir nuo tada…

  • Papildomos aplikacijos, kaip Hyperlapse ir Layout
  • Influencer’ių aukso amžius (daugelis tinklaraštininkų pradėjo nuo Instagram)
  • Dar daugiau kokybiško turinio ir prekės ženklų reklamų!
  • Kova su Snapchat ir STORIES atsiradimas

Čia galima išsiplėsti. Stories – tai funkcija, kurios dėka reklamos pirkėjai gali atsidurti tarp vartotojo stebimų istorijų. Kas, kur, kaip ir kodėl:

  • Istorijos, tai galimybė pasidalinti turiniu, kuris dings po paros
  • Vartotojų apklausos Lietuvoje rodo, jog daugelis Instagram naudojimo įpročius pakeitė nuo – pirma pažiūrėsiu naujienų srautą, o tada gal ir istorijas į – pirma peržiūriu visas istorijas, nes jos dings, o tada jau grįšiu į naujienų srautą
  • Istorijos prekės ženklam – tai galimybė pasirodyti (reklama perkama pagal REACH rodiklį) ir sudominti užsukti į profilį

Per trumpą istorijų gyvavimo laiką, spėjome testuoti reklamos efektyvumą ir skaičiai džiugina: pasiekus 40 000 aktyvių 18-25 metų merginų, CPC = 0,06 EUR, pasiekti 1000 vartotojų istorijų dėka kol kas nekainuoja brangiau nei 0,95 EUR. Skaičiai džiugina ir liepia pasitempti. Į istorijas įsiliejus daugiau reklaminio turinio jos gali tapti nebe tokios patrauklios, daugiau vartotojų pradės žymėti turinį, kaip nepatinkantį, slėpti reklamas. Tai blogiausias scenarijus, kuris gali privesti prie retesnio istorijų žiūrėjimo. Patikslinsiu – jūsų prekės ženklo istorijų žiūrėjimo.

Iki kol tai nutiks, toliau pabrėšime ir pakartosime – skaičiai, reklamos pirkimas, techninių galimybių išmanymas yra viena, bet turinys, kuris sudomina ir priverčia sustoti – kita. Apie tai ir daugiau, artimiausiuose mokymuose apie šį socialinį tinklą bei komunikaciją jame: Registruotis


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/instagram-apie-istorija-ir-istorijas