Simona VilkaitėSimona Vilkaitė
Atgal
Instagram – kanalas, kuris skatina kurti turinį

300 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį, daugiau nei 70% vartotojų už Amerikos ribų, 30 milijardų pasidalintų nuotraukų, 2,5 milijardo likes per dieną ir 70 milijonų nuotraukų per dieną! Taip. Kalbu apie Instagram, kuris sėkmingai auga ir plečiasi, o vartotojams, atrodo, niekaip negali pabosti fotografuoti, uždėti filtriuką ir post’inti! Ačiū kūrėjams už tai, nes ir mano kasdienybėj jis numeris du po Facebook. Bet šį kartą daugiau pakalbėsiu ne apie asmeninį pasitenkinimą vartojant ir kuriant Instagram turinį, o apie dažnai pačio kanalo aptariamą reklamų galimybę prekės ženklams. Na, jis ne tik aptariamas, jis jau naudojamas, tik, deja, kol kas ne Lietuvoj („ads aren’t widely available just yet”). Bet ruoštis būtina.

Beje, prieš aptariant naujienas siūlau pažiūrėti labai gražiai susuktą video filmuką čia: Instagram For Business (taip ir norisi imti telefoną, fotografuoti ir post’inti, post’inti, post’inti…)

O dabar prie reikalo – REKLAMŲ.

Iš esmės Instagram veikia taip – seki vartotoją, matai jo nuotraukas leisdamasis žemyn savo naujienų sraute. Neseki – nematai. Nebent specialiai pats užeini į jo profilį.
Reklamos turi veikti taip – gali vartotojams rodytis ir tuomet, jei jie tavęs neseka, tik virš nuotraukos atsiranda užrašas SPONSORED, kad vartotojas dėl to būtų informuotas, neišsigąstų ir suprastų, kas vyksta.

Testuoti reklamas socialinis tinklapis pradėjo dar prieš metus. Ir testavimo teisę atidavė tokiems prekės ženklams kaip Lexus, PayPal bei General Eletrics. Kaip jiem pasisekė, aprašoma čia. Jei trumpai – visiems pasisekė puikiai.

Įvedę reklamas jie paskelbė – svarbiausia įkvepiantis ir gražus turinys ir pakvietė semtis įkvėpimo iš tokių prekės ženklų, kaip @warbyparker, @charitywater, @missionbicycle, @disneyland, @gopro, @chobani.

Ir štai, praėjus metams, 2015 metų kovą komanda vėl pristato naujienų. Tai – karuselės tipo nuotraukos ir nuorodos.

Now, it’s more than a billboard for brands!

Ką tai reiškia? Prekės ženklai dabar galės papasakoti savo istoriją (reklamuotis) su keliomis nuotraukomis vienu metu! Vartotojai peržiūrėję visas nuotraukas galės paspausti mygtuką ir pažiūrėti daugiau prekės ženklo turinio arba tiesiog apsilankyti nustatytame internetiniame puslapyje, kur ras daugiau informacijos apie ką tik pamatytą istoriją (reklamą). Ši funkcija veiks tik reklamose. Vadinasi, paprastas vartotojas to padaryti negalės, o prekės ženklų reklamos pasidarys įdomesnės. Bent jau taip tikimasi.

Atsiradusios nuorodos galimybės nesureikšminamos. Instagram ir toliau nematuos CTR’o, o orientuosis į turinį. Socialinis tinklas rodys ataskaitas, kurios atskleidžia, ką su pamatytu turiniu (reklama) toliau veikė vartotojai – ar atėjo į prekės ženklo profilį, ar pradėjo jį sekti ir panašiai.

Viskas juda gražia linkme ir atsiranda didelis noras viską išbandyti čia, Lietuvoj. Kol kas prekės ženklai į savo profilius vartotoją turi atvesti per išorinius kanalus. Štai Facebook’e rodoma reklama mobile vartotojams – „mes jau Instagram, sek mus!” ir vartotojams reikia išeiti, sekti, grįžti. Prekės ženklų internetiniuose puslapiuose integruota Instagram ikonėlė – bet kiek daug vartotojų šiomis dienomis tuose puslapiuose lankosi… O fizinėse prekės ženklų vietose (parduotuvėse, kavinėse) kabo plakatai su Instagram nuorodomis – bet dažniau didesnį dėmesį atkreipia Facebook. Daug sumaišties, daug potencialo ir daug laukimo.

Manau, kad laukti verta. Tikiuosi, nebeilgai reikės… O ką galvojat jūs?


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/instagram-kanalas-kuris-skatina-kurti-turini