Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Kaip komunikuoti masinės euforijos metu #2

Visų pirma – dar kartą sveikinu visus su olimpiniu auksu. Nerealu matyti penkiolikmetę su aukso medaliu. Priverčia susimąstyti apie tai, ką mes darėm, kai buvom penkiolikos ir kaip valia, sunkus darbas ir koncentracija į tikslą padeda pasiekti tai, kas, atrodo, turėtų būti neįmanoma.

Bet šiame straipsnelyje aš – ne apie tai. Kaip ir po eurovizijos, stebėdami šį neeilinį įvykį sekusį atoveiksmį Facebook’e, pastebėjom kelis dalykus, kuriais noriu čia pasidalinti. Be kritikos:)

Social media buvo tiesiog nusiaubta šios pergalės paminėjimų – Rūta Meilutytė buvo vienas iš populiariausių „raktinių žodžių“ iškart po jos laimėjimo, o kartu su ja į pasaulio akiratį pateko ir Lietuva. Tačiau kaip šį susidomėjimą neeiliniu įvykiu panaudoti prekės ženklui?

Turiu tris patarimus/pastebėjimus, kurie galbūt bent daliai jūsų pravers:

1. Būkit nuoseklūs.

Jei norite susieti savo prekės ženklą su olimpiada, sportininkais ir jų keliamomis teigiamomis emocijomis, nereikėtų apsiriboti vien jų pergalių „pažymėjimais“. Sekit naujienas atidžiau, nei vidutinis vartotojas ir pasidalinkit ne tik akivaizdžiais dalykais – „laimėjom!“, „pralaimėjom:(“ ar pan., bet sukurkit ir įdomesnio, jūsų vartotojams aktualaus turinio.

Pliusą dedu tiems kosmetikos prekių ženklams, kurie paskubėjo pirmieji pasidalinti Rūtos manikiūro nuotraukomis ir aprašymais su savo gerbėjomis. Tokių ir panašių smulkmenų galima rasti ir daugiau.

2. Būkit originalūs

„Paspausk patinka, jei linki rūtai sėkmės!“ – kamon. Nejaugi nieko įdomesnio neįmanoma sugalvoti? Juk jūsų tikslas ilgajame laikotarpyje – ne (tik) „laikai“, o vartotojų sudominimas ir įtraukimas į dialogą su jūsų prekės ženklu. Raginti robotiškai spausti mygtukus – so 2010…. O nugalėtojos nuotraukos irgi neprivalo visuose puslapiuose būti vienodos – matėm tą aukso medalį ir be jūsų, ačiū:) 

3. Būkit nuoširdūs

Čia iš dalies dubliuoju antrą punktą. Bet nuoširdumas šioje medijoje – toks svarbus, kad negaliu jo neišskirti. Kiekvienas jūsų įrašas turėtų pirmiausia būti toks, kuriuo norėtumėte pasidalinti savo asmeninio profilio sienoje, antriausiai – toks, kurį būtų įdomu skaityti pačiam, o trečiausiai – toks, kuriame matytųsi, kad jį parašė jūsų prekės ženklas – ne, ne patį prekės ženklą reiktų paminėti, bet jei jūs – rimti bankininkai, tai ir juokelių „gimė sūnus, pavadinsiu Rūta“ galbūt nereiktų?

Ir dar kartą – su pergale!:)


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

4 responses to “Kaip komunikuoti masinės euforijos metu #2”

  1. Jei esi remėjas tai gali tesiogiai komunikuot, priešingu atveju reik atidžiai persiskaityt regalmentą:
    http://www.london2012.com/mm/Document/Publications/General/01/25/29/32/rule-40-guidelines_Neutral.pdf

    bet kažin kuri instancija Lietuvoje prižiūri šį reikala ir kokių priemonių buvo imtasi?

  2. Lukas sako:

    Jo, Laima žurnalas gerai sukomunikavo:
    „Rūtos Meilutytės pergalė ne tik skatina didžiuotis, bet ir primena, kad maudymosi kostiumų sezonas dar nesibaigia! Šis sąlyginai nedidelis drabužėlis gali puikiai pridengti figūros trūkumus (aišku, iki tol, kol juos ištaisysite). Tik reikia mokėti pasirinkti. “

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151077968353769.457879.302711488768&type=1

  3. […] Taip pat norėtųsi ir daugiau originalumo bei nuoširdumo, bet būdami neoriginalūs, deja, jokių taisyklių nepažeidžiate. LIKE rinkėjai ir neetiški sportininkų pasiekimų išnaudotojai tik tokiais #$@#!@# ir lieka. Bet ne pažeidėjais… Daugiau apie tai – mūsų įraše apie komunikaciją masinės euforijos metu. […]

  4. Edgaras Giedrė sako:

    Lukai, bent jau man toks tautai daugiau mažiau svarbaus įvykio pateikimas su intencija tiesiogiai pareklamuoti prekę yra mažų mažiausiai apsurdiškas. Ir kur čia tas nuoširdumas?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/kaip-komunikuoti-masines-euforijos-metu-2