Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Kaip nemokamai padidinti Facebook įrašų pasiekiamumą?

Jau esu rašęs, kaip sėkmingai dirbti socialiniuose tinkluose. Tai ypač aktualu dabar, kai iš visų kampų girdisi nuogąstavimai, kad Facebook’o įrašų pasiekiamumas nenumaldomai krenta, todėl puslapių publikuojamą turinį mato vis mažiau ir mažiau žmonių. Vieni dėl to pyksta ir demonstratyviai „skiriasi su Facebook’u“, kiti tuo tarpu žiūri, kokia reali situacija ir kaip ją išnaudoti savo naudai.

PROBLEMA

Organinis pasiekiamumas vienam įrašui tikrai krenta ir kris – nėra įmanoma parodyti visus puslapio įrašus visiems jo gerbėjams vien dėl to, kad puslapių daugėja, žmonės seka vis daugiau prekės ženklų, o jei turinys vartotojo sienoje nebus filtruojamas, siena pavirs nesibaigiančiu reklaminių žinučių srautu, kas vartotojams tikrai nepatiks. Taigi, tenka susitaikyti. EdgeRank – Facebook algoritmas, nustatantis, kiek žmonių pamatys konkretų jūsų įrašą – negailestingai vertina jūsų ir jūsų draugų veiksmus, paspaudimus, „santykių su puslapiu istoriją“ ir daugybę mums nežinomų faktorių, kuriuos pagerinti ir pasiekti daugiau žmonių nemokamai galime tik labai atidžiai sekdami, kas patinka mūsų vartotojams, stebėdami jų elgesį mūsų Facebook puslapyje ir atitinkamai koreguodami turinį.

Išskyrus vieną svarbų rodiklį – laiką. 

Taip, kiekvienas jūsų puslapio įrašas pasiekia tam tikrą tuo metu prisijungusių vartotojų skaičių. Taigi, jeigu jį publikuojate vakare, tikėtina, kad tik rytais prie Facebook’o prisijungusieji gali jo ir nepamatyti. Todėl visiems savo mokymų dalyviams , klientams ir blog’o skaitytojams patariame būtinai išnaudoti galimybę pasiekti daugiau vartotojų tiesiog sukuriant daugiau įdomaus turinio ir jį publikuojant dažniau. Didžioji dalis tai pabandžiusiųjų pranešė apie labai gerus rezultatus, na o mes nusprendėme dar ir atlikti savo tyrimą.

„SOCIALAUS MARKETINGO“ TYRIMAS

Išanalizavome 20 skirtingas auditorijas – nuo kelių šimtų iki kelių šimtų tūkstančių – turinčių Facebook puslapių: suskirstėme jų „kalendorius“ į dienas, kai buvo publikuojamas tik vienas įrašas, ir dienas, kai buvo kalbama daugiau – 2-3 įrašai. Stebėjome organinio pasiekiamumo pokytį, vartotojų įsitraukimą (abiem atvejais – unikalius vartotojus) ir, žinoma, negatyvias reakcijas. Pastarųjų pokyčio nepastebėjome – tai reiškia, kad įrašai buvo parenkami protingai, nedubliuojami ir vartotojų susierzinimo nesukėlė. Na, o pasiekiamumo ir įsitraukimo pokytis – žemiau:

 

REZULTATAI

Kaip matome, organinis pasiekiamumas padidėjo beveik visuose tyrime dalyvavusiuose puslapiuose (išskyrus Nr. 13, 11 ir 8), o vidutinis pasiekiamumo pakilimas buvo net 34%!!! Keli puslapiai, padvigubinę įrašų skaičių, sugebėjo netgi padvigubinti ir pasiektų unikalių vartotojų kiekį.

Tuo tarpu vartotojų įsitraukimas jau nedemonstravo tokių vieningų rezultatų – nors bendras įsitraukusių vartotojų skaičius ir pakilo 11%, jis beveik nekoreliavo su padidėjusiu ar sumažėjusiu pasiekiamumu. Natūralu – vartotojų įsitraukimas daug labiau priklauso nuo turinio kokybės, todėl net ir keli įdomesni įrašai sulauks daug daugiau peržiūru nei dažnesni, bet prasčiau parinkti post’ai.

IŠVADOS

1. Didinkite įrašų skaičių. Jeigu iki šiol rašydavote nereguliariai, esant gerai nuotaikai, turint šiek tiek laisvo laiko ir noro – susiimkite. Pabandykit padidinti įrašų skaičių bent jau 20%, bet prieš tai padėkit sau – pradėkit nuo įrašų kalendoriaus ir aiškaus plano, apie ką, kada, ir kodėl kalbėsite.

2. Nepersistenkite. Įrašų skaičių didinkite palengva, ypač, jei nesate analizavę savo auditorijos, jos elgesio, ir nežinote, kokia gali būti reakcija. Pasirinkite temą, kuria kalbėsite dažniau, ir koncentruokitės į ją. Tuomet plėskite temų ratą ir stebėkit, kaip į jas reaguoja vartotojai.

3. Labai atidžiai rinkitės turinį. Kokybė – labai svarbu. Tai, kad pasieksit daugiau žmonių, reiškia, kad didėja tikimybė, kad jūsų turinys kažkam gali nepatikti. Todėl skrupulingai paruošti ir suderinti turi būti ne tik planas ir temų rinkinys, tačiau ir kiekvienas individualus įrašas.

Šie trys žingsniai tikrai padės pasiekti daugiau vartotojų. O jei dar ir analizuosite statistiką ir stebėsite, kaip ji kinta priklausomai nuo publikuojamo turinio kiekio ir pobūdžio – juos ne tik pasieksite, bet ir sudominsite.

Sėkmės bandant, o norintys sužinoti daugiau – pasinaudokit paskutine proga prieš vasarą!

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

3 responses to “Kaip nemokamai padidinti Facebook įrašų pasiekiamumą?”

  1. […] Ir dar apie Facebook – tik lietuviškai: Kaip nemokamai padidinti Facebook įrašų pasiekiamumą? […]

  2. […] “triukšmui” Naujienų sraute, prekės ženklai turi ne tik rasti daugiau būdų, kaip padidinti nemokamą (organinį) Facebook įrašų pasiekiamumą, bet ir protingai išnaudoti mokamas alternatyvas – Facebook reklamą. Tai – puiki […]

  3. […] artėja prie nulio. Šiuo metu pasaulinis organinio pasiekiamumo vidurkis yra maždaug 6%, jį didinti galima ir būtina, tačiau, kaip sako amerikiečiai, “nemokamų pietų metas baigėsi”. Jeigu nori, kad tavo […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/kaip-nemokamai-padidinti-facebook-irasu-pasiekiamuma