Galbūt jau teko girdėti, kad kartu su „Socialaus marketingo“ kūrybos vadovu Aidžiu dalyvaujame didžiausiame pasaulio reklamų ir kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai 2014“. Be visų pranešimų, mokymosi, seminarų, kūrybinių dirbtuvių, vyksta ir geriausių metų reklamų rinkimai. Po pirmųjų dviejų apdovanojimų, siūlau pasižiūrėti, kas labiausiai krito į akis ir kas labiausiai patiko.
Pirmajai reklamų porcijai iš „Kanų liūtų“ pasirinkau 7 reklamas ir apie kiekvieną labai trumpai galėsite pasiskaityti čia:
1. NIVEA vaikams
Reklama, po kurios visa salė atsiduso, sakydama „wow!“. Prekės ženklas NIVEA ir produktas skirtas vaikams / jų tėvams. Didžiausia problema, kad vaikai paplūdimyje laksto į visas puses ir juos sunku surasti, todėl Nivea rado išmanų sprendimą šiai situacijai. Žiūrim:
2. Kaip išmokti anglų kalbą?
Reklama, kuri išspaudžia ašarą ir kuri jau laimėjo kelis auksinius liūtus. Neabejotinai, vienas stipriausių metų projektų, atitinkantis apibrėžimą – genialu yra tai, kas paprasta. Kaip išmokyti vaikus kalbėti angliškai, o seneliams praskaidrinti vienatvę? Tiesiog fantastiškas projektas!
3. Spalvoti bankomatai
Reklama, kuri verta apdovanojimo už drąsą ir idėją. Ar įsivaizduojate vaivorykštėmis nudažytus bankomatus Lietuvoje? Ar būtų smagu? Galbūt padėtų pakeisti nuomonę apie kai kuriuos bankus!
4. Sorry, I Spent It On Myself
Tiesą pasakius, iki galo nesuprantu, kodėl ši reklama beveik visose nominacijose renka auksinius liūtus. Idėja įdomi, išpildymas gražus, bet nežinau, ar tikrai vertas visų kategorijų aukso. Bet kuriuo atveju, ši reklama nusipelnė čia atsirasti, nes, spėju, bus viena iš pretendenčių į geriausios metų reklamos apdovanojimą
5. Nebus šypsenos, nebus nuotraukos
Reklama, kuri laimėjo Medijos Grand Prix apdovanojimą Peru reklamos agentūrai! Šią reklaminę kampaniją tikrai galima būtų pakartoti Lietuvoje. Nereali idėja: tave fotografuoja tik tada, kai nusišypsai. Kol nesišypsai, tol nefotografuoja! Ir jokių kitų opcijų!
6. Dvyniai, turintys tik vieną skirtumą
Atliktas tyrimas, kurio metu susodinti du dvyniai. Į juos žiūrintiems žmonėms užduodami įvairūs klausimai ir jie turi nuspręsti, kuris iš dvynių: turi daugiau draugų, yra malonesnis ir t.t. Vienintelis skirtumas tarp dvynių – vienas iš jų kramto gumą. Kaip manote, kokie buvo rezultatai?!
7. British Airways „gyvas“ outdoor’as
Man, kaip aviacijos mėgėjui ir gerbėjui, ši reklama yra ypatingai smagi. British Airways „gyvas“ lauko stendas su reakcija į realiuoju metu vykstančius įvykius. Gražu, smagu ir originalu.
8. My name is Sweetie, I am 10 years old
Fantastiška kampanija, padėjusi kovoti su pedofilija. Nesinori išsiplėsti, nes viską puikiai papasakos video!
* * * * *
Dalinkitės savo nuomone, nebijokite išreikšti savo minčių, o jeigu įrašas patiko – pasidalinkite juo su savo draugais! Jie tikrai bus jums dėkingi! 🙂
Notice: Tema be comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Įterpkite „comments.php“ šabloną (template) į savo temą. in /home/socialus/domains/socialusmarketingas.lt/public_html/wp-includes/functions.php on line 4019
[…] jau papasakojom įspūdžius iš pirmųjų dviejų Kanų liūtų apdovanojimų, todėl pats laikas pakabėti ir […]
3. Spalvoti bankomatai – nebeveikia video. Tikriausiai šitas? https://www.youtube.com/watch?v=aQvtNmcyP9o
Justinai, ačiū už pastebėjimą! Matyt, video kažkur dingo, o šis yra kaip tik tas, kurio reikia 🙂
[…] pat galite pasižiūrėti pirmąjį ir antrąjį blogo įrašus apie geriausias šių metų reklamines […]
[…] festivalį. Geriausias ir įdomiausias reklamas galite pasižiūrėti ankstesniuose mano bloguose: PIRMA dalis, ANTRA dalis ir labai geros REKLAMOS, kurioms tiesiog pritrūko […]
[…] LIŪTAI 2014: PIRMOJI GERIAUSIŲ REKLAMŲ PORCIJA, ANTROJI GERIAUSIŲ REKLAMŲ PORCIJA ir galiausiai GERIAUSI IŠ GERIAUSIŲ! Bonusas: PUIKIOS […]