Roberta AtstopaitėRoberta Atstopaitė
Atgal
Pasikeitė verslo puslapių struktūra. Ar jūs pasiruošę?

Kaip ir kodėl Facebook’as keičiasi?

Šį kartą glaustai, tačiau pakalbėsime apie pokyčius, kurie visuose Facebook verslo puslapiuose įsijungs vėliausiai birželio 20 d. Svarbiausia naujiena – keičiasi Facebook verslo puslapių struktūra!

Štai kokį vaizdą nuo šiol matys puslapių administratoriai:

Priminsime, anksčiau viskas atrodė štai taip:

Jau kelias savaites dirbame su atsinaujinusia Facebook administratorių platforma ir galime pasakyti, jog reikėjo šiek tiek laiko, kol perpratome naują struktūrą, tačiau ji yra “švaresnė” ir “patogesnė”.

Facebook puslapių valdymo struktūros minimalizmas žavi, o šviežiausi atnaujinimai padarė puslapio administravimą dar kokybiškesnį.

Pavyzdžiui, pagrindiniame valdymo pulte paspaudus “Activity”, išsiskleidžia ne langelis, bet esate perkeliamas į naują puslapį. Analitikos skiltis kol kas lieka per daug nepakitusi, tačiau jau galite sekti kitus puslapius ir matyti jų “like’ų”, įrašų ir įsitraukimo skaičius. Gal ši funkija paskatins kitus prekės ženklus pasistengti ir mokytis iš sėkmingų pavyzdžių?

Atsinaujinus Facebook struktūrai, tikrai pastebėsite žymų pokytį asmeninėse žinutėse, kurioms nuo šiol skirtas net 2 kartus didesnis plotas nei anksčiau. Štai, palyginkite:

Daug svarbesnis pokytis įvyko dešinėje puslapio pusėje, kur nuo šiol bus matomi vieni pagrindinių duomenų – fanų skaičius, pasiekiamumas bei pranešimai, kuriuos bus lengviau pastebėti ir operatyviau reaguoti į fanų veiksmus.

Dar viena įdomi funkcija, apie kurią galbūt buvo mažiau informacijos – turimos duomenų bazės įkėlimas į Facebook’ą.

Tai suteikia galimybę įkelti iki 5000 el. paštų duomenų bazę ir, suradus šiuos vartotojus Facebook’e, išsiųsti jiems pakvietimus prisijungti prie jūsų puslapio. Šis būdas buvo prieinamas ir anksčiau, tačiau dabar tapo žymiai lengviau atrandamas.

Kaip pastebėsite, verslo puslapių ir vartotojų profiliai supanašėjo. Nuo šiol informacija pateikiama viena linija, kas leidžia vartotojui neblaškyti dėmesio tarp įrašų, nukreipiant akis į kairę, į dešinę, į kairę…

Visi skirtukai, kurie anksčiau buvo matomi po viršelio nuotrauka, persikėlė į kairę, apatinę pusę. Todėl norint atkreipti vartotojų dėmesį reikės ieškoti ryškesnių sprendimų. Beje, skirtukus galėsite rasti ir “More” skiltyje prie viršelio nuotraukos.

Taip pat labai svarbu paminėti, kad vis didesnis dėmesys skiriamas įrašų organiniam ir mokamam pasiekiamumui:

Kokia prasmė? Facebook’as nori puslapių administratoriams padėti suprasti, jog prasmės reikia ieškoti ne skaičiuojant puslapio fanus, o pirmiausiai siekiant maksimalaus pasiekiamumo.

Dar viena naujiena. Anksčiau norint išdidinti svarbiausią įrašą profilyje reikėdavo jį pažymėti geltona žvaigždute. Pati “highlight” funkcija išlieka, tačiau likus tik vienai įrašų linijai įrašas negali išsiplėsti, jis tiesiog bus „pažymimas“ ir keliamas į viršų.

Kokia visų šių Facebook pokyčių esmė? Atsakymas paprastas – kokybiškas turinys švarioje ir patogioje platformoje.

Ar pastebėjote, kad pasikeitusi platforma panašėja į struktūrą, esančią išmaniuosiuose įrenginiuose? Manoma, kad tokiu būdu Facebook’as stengiasi suvienodinti vaizdą, kurį mato tiek kompiuteriu, tiek išmaniuoju įrenginiu besinaudojantis vartotojas, o administratoriams sumažėja galvos skausmo dėl skirtingų formatų.

Kokie jūsų potyriai atsinaujinus Facebook’ui? Kas pasikeitė į gerąją pusę, o ką vis dėlto norėtumėte grąžinti atgal? 🙂


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Pasikeitė verslo puslapių struktūra. Ar jūs pasiruošę?”

  1. […] Išsamiai ir lietuviškai apie Facebook pasikeitimus: PASIKEITĖ VERSLO PUSLAPIŲ STRUKTŪRA. AR JŪS PASIRUOŠĘ? […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/keiciasi_verslo_puslapiu_struktura_ar_jus_pasiruose