Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Labai svarbi informacija dėl tekstų FB reklamose

Birželio 8-oji – diena, kai Facebook’as atsisako iki šiol daug nervų mums gadinusios taisyklės dėl 20% teksto reklamų vizualuose (jei nežinote, kas tai per taisyklė – šiek tiek apie ją esu rašęs čia). Bet prieš šaunant šampaną, visi nusiteikę vizualus pripildyti tekstų ir taip laimėti daugiau vartotojų dėmesio – atsargiai:

Facebook’o nusistatymas prieš tekstą vizualuose lieka toks pats. Tiesiog atsisakoma tokios griežtos priežiūros t.y., reklamos nebebus automatiškai atmetamos vien dėl teksto vizuale kiekio. Nuo šiol reklamos su tekstu vizuale bus patvirtinamos, tačiau priklausomai nuo to teksto kiekio, gali pasiekti mažiau vartotojų arba būti visiškai nerodomos. Taigi, sistema pasidarė dar painesnė.

Kad suprasti, kaip nuo šiol bus klasifikuojami vizualai su tekstu, paprasčiausiai būtų peržvelgti atsinaujinusias taisykles – čia

Na, o norint išsiaiškinti, į kurią kategoriją papuola jūsų vizualas, galite pabandyti jį pasitikrinti atnaujintame Facebook’o „Text overlay tool“ čia.  

Atsiminti verta ir keletą išimčių – nors logotipų tekstas yra traktuojamas taip pat, kaip bet koks kitas užrašas, knygų viršeliai ir produktų, ant kurių pakuočių yra daug teksto, nuotraukos – leidžiamos. Vienas „bet“ – tai negali būti produkto nuotrauka su pritraukta produkto dalimi (pvz, logotipu). Nuotraukoje produktas ar knyga turi būti matomas visas.


Notice: Tema be comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Įterpkite „comments.php“ šabloną (template) į savo temą. in /home/socialus/domains/socialusmarketingas.lt/public_html/wp-includes/functions.php on line 3970

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/labai-svarbi-informacija-del-tekstu-fb-reklamose