Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Nauja Facebook funkcija – įrašų „targeting’as“

Jau nuo 2009 metų puslapių administratoriai galėdavo pasirinkti, kokioje šalyje gyvenantys ir kokia kalba kalbantys jų puslapio gerbėjai galės matyti vieną ar kitą įrašą. Ši funkcija buvo itin naudinga tiems puslapiams, kurie komunikuodavo su kelių šalių gerbėjais – pasirinkdami konkrečią šalį jie galėdavo išvengti ta kalba nekalbančių vartotojų nepasitenkinimo ir „unlike“ arba „hide“ paspaudimų ir padidinti gerbėjų įsitraukimo procentą.

Atrodo, kad tuoj sulauksime jos atnaujinimo. Nepatvirtintais duomenimis, Facebook’as artimiausiomis savaitėmis planuoja į ją įtraukti galimybę „targetinti“ įrašus ne tik pagal šalį, bet ir pagal amžių, lytį, išsilavinimą – netgi pagal „relationship status“. Tai reiškia, kad, tarkim, Aprangos Galerija galės naujieną apie naujas suknelių kolekcijas rodyti tik savo gerbėjų merginų naujienų srautuose, taip neužknisdama vaikinų. O norintys padidinti savo efektyvumą ir išsiaiškinti, kas veikia, o kas – ne, galės tą patį įrašą parodyti skirtingoms amžiaus grupėms, ir pagal jų reakciją nuspręsti, kas įdomiau 18-mečiams puslapio gerbėjams, o kas – 30-mečiams.

Kai kurių šaltinių teigimu, į šios funkcijos pasirinkimus gali būti įtraukti netgi pomėgiai. Tai būtų itin aktualu, pavyzdžiui, bilietų į koncertus pardavėjams, nenorintiems erzinti Jay-Z gerbėjų bereikalingais pranešimais apie artėjantį Lady Gaga koncertą.

Tikimės per artimiausias savaites gauti daugiau išsamios informacijos apie šį atnaujinimą ir, žinoma, iškart pasidalinsime ja su jumis.

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/nauja-facebook-funkcija-irasu-targetingas