Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Nauja Facebook puslapių statistikos panelė – jau greitai.

Prieš gerą savaitę Facebook pranešė apie gan rimtą atnaujinimą savo statistikos panelėje (ją mato visi Facebook puslapių administratoriai). Atnaujinimai bus po truputį pristatyti visiems Facebook puslapių administratoriams per šią vasarą, o kol jų savo Facebook puslapyje nematote – trumpa apžvalga, kas ir kodėl pasikeis:

Struktūra. 

Nuo šiol statistikoje matysite keturias pagrindines skiltis: Overview, Page, Posts ir People.

anksčiau (ir kol kas) viskas buvo šiek tiek painiau:

 

Šių skilčių viduje matysite:

Overview:

Čia rasite savo paskutinių 7 dienų veiklos rezultatus. Vienas labai reikšmingas pokytis – tarp jų neberasite „People Talking About This“ („PTAT“). Ilgą laiką kėlęs galvos skausmą kaip vienas sunkiausiai paaiškinamų rodiklių, PTAT pagaliau dings iš jūsų ir mūsų akiračio. Pagrindinė šio rodiklio blogybė buvo tai, kad jis maišė skirtingus rodmenis (į jį būdavo įtraukiami ir nauji puslapio fanai, ir „patinka“ paspaudimai, komentarai po įrašais – žodžiu, visi veiksmai, kurie sukurdavo „istorijas“ jūsų gerbėjų sienose) ir, viską suplakdamas į vieną skaičių, labai apsunkindavo tolimesnę analizę. Tuo tarpu toks svarbus rodiklis, kaip įrašų paspaudimai (nuotraukų peržiūros, nuorodų paspaudimai, įrašų peržiūra ir t.t. – žodžiu, visi „click’ai“) į PTAT skaičiavimą neįeidavo.

Tuo tarpu jį pakeisiantis „Engagement“ rodiklis, kuris parodys ne tik komentarų ir laikų, bet paspaudimų, tekusių jūsų turiniui apskritai, kiekį, mūsų nuomone – labai naudingas papildymas. Iki šiol jį buvo galima rasti tik giliai pasiknisus eksportuojamam Facebook puslapio statistikos Excel faile.

Page:

Page skiltis bus padalinta į tris sekcijas: Page Likes, Post Reach ir Page Visits. Page Likes rodys supaprastintą jūsų fanų skaičiaus analizę – kiek naujų fanų prisijungia per dieną, kiek gerbėjų kasdien netenkate, iš kur ateina nauji puslapio gerbėjai.

Post Reach sekcijoje matysite, kiek žmonių jūsų įrašai pasiekė, kiek jų laikino, komentavo ir dalinosi jūsų įrašais Facebook’e, kiek „Negative Feedback“ susilaukė jūsų veiksmai Facebook’e ir kiek žmonių pasiekėte padedami Facebook mokamų įrašų/reklamų. Keista tai, kad šioje skiltyje nebebus rodomas „Viral Reach“ rodiklis, kuris padėdavo suprasti, kaip mūsų veiksmai padeda puslapio turiniui pasklisti po Facebook’ą. Tikimės, kad Excelio eksportuotame Insights faile vis dar galėsime tą rodiklį pasižiūrėti, kai norėsime tiksliau suprasti savo veiksmų rezultatus 🙂

Ir galiausiai – Page Visits sekcija, kurioje matysite, kiek kuriame skirtuke buvo lankytojų, iš kur jie atėjo ir t.t.

Posts:

Čia turėsite taip pat tris sekcijas: All Posts, When Your Fans Are Online ir Best Post Types. All Posts sekcijoje rasit šiek tiek patobulintą statistiką apie įrašus (lyginant su dabartiniu pateikimu, viskas atrodys šiek tiek paprasčiau ir intuityviau), tačiau svarbiausi atnaujinimai –  When Your Fans Are Online ir Best Post Types. Pirmajame galėsite pamatyti, kuriuo paros metu daugiausiai jūsų gerbėjų pamato jūsų Facebook puslapio įrašus, o antrajame – kokios įrašų rūšys populiariausios tarp jūsų puslapio fanų.

Visai kaip Socialaus Marketingo statistikos įrankyje 🙂 Skirtumas tik tas, kad mūsų įrankis parodo ne tik dienos metą, kada geriausiai postinti, bet ir savaitės dienas, kurios tinkamiausios įrašams. Taip pat skiriasi ir duomenys, kuriuos analizuojame – Facebook rodys jums, kada daugiausiai žmonių pamato jūsų įrašus, tuo tarpu mūsų statistikos įrankis analizuoja, kada daugiausiai vartotojų į tuos įrašus reaguoja.

People:

Na, ir paskutinė skiltis naujoje Facebook puslapių statistikoje – apie jūsų vartotojus. Čia rasite tris labai panašias sekcijas – Your Fans, People Reached ir People Engaged. 

Jos pateiks informaciją ne tik apie žmones, kurie yra tapę jūsų Facebook puslapio fanais, bet ir apie tuos, kuriuos pavyko pasiekti jūsų Facebook puslapio įrašams ir, dar svarbiau (ko nebuvo galima paprastai pasižiūrėti anksčiau) – apie vartotojus, kurie kaip nors reagavo į jūsų Facebook puslapio turinį. T.y., galėsite pamatyti, kam gi – ar 15-metėms mergaitėms, ar 25-mečiams vaikinams – jūsų vyriškų kostiumų parduotuvės Facebook puslapio turinys įdomiausias.

 

Tiek esminės informacijos apie artėjančius pasikeitimus. Kai tik jos turėsime daugiau, prižadam pasidalinti ir įspūdžiais, ir įžvalgomis/patarimais.

Sėkmės analizuojant!

Google

 

 

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

5 responses to “Nauja Facebook puslapių statistikos panelė – jau greitai.”

  1. Toma sako:

    Laba diena,

    Jūsų sukurtas analizės įrankis tikrai labai naudingas ir labai aiškus – dėkoju. Truputį ne į temą, bet gal žinote, kodėl gali neveikti Jūsų rekomeduoti skirtukai „Fanų vartai“ ir t.t. ? Tiksliau nepavyksta įsidiegti.

  2. Livija M. sako:

    Dekui uz informacija. Pasirode naudinga.

  3. […] Na, o kai ateina laikas gilesnei analizei, prisimenamas “Talking about this” skaičius – taip pat lengvai matomas ir palyginamas, taip pat įsivaizduojamą puslapio vertę keliantis (įsivaizduojat, pas mus PTAT – 10 procentų, kai pasaulinis vidurkis – tik 2 procentai! Šaunuolė vadybininkė, vakar gerą konkursą ant sienos paleido, iškart šovėm į viršų), tačiau dėl savo abstraktumo sparčiai užleidžiantis vietą realią prasmę turintiems skaičiams… […]

  4. Raimonda sako:

    Laba diena, Šiaulių m. savivaldybės viešoji biblioteka, turi FACEBOOK profilį, noriu išsiaiškinti kiek lankytojų per praėjusius metus, mūsų pateiktą informaciją peržiūrėjo. Per overview rodo tik savaitės laikotarpio rezultatus, ar išvis įmanoma už 12 mėn. laikotarpį pamatyti statistiką?

    Ačiū.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/nauja-facebook-puslapiu-statistikos-panele-jau-greitai