Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Naujos reklamos Facebook galimybės

Neseniai gavome pranešimą iš Facebook, siūlantį išbandyti naują reklamos Facebook’e įrankį – „Promote“ mygtuką. Jo atsiradimas motyvuojamas tuo, kad tik apie vidutiniškai 15-20 procentų esamų Facebook puslapių draugų pamato tų puslapių skelbiamą informaciją.

Šis Facebook reklamos įrankis veiks labai paprastai – po kiekvienu įrašu greitai turėtumėte pamatyti mygtuką „Promote“ – jį paspaudę, pasirinksite sumą, kurią galite išleisti, ir… viskas. Tuomet Facebook’as šį įrašą ateinančias 3dienas rodys didesniam skaičiui jūsų fanų. Įrašas bus pažymėtas kaip reklama („sponsored“), tačiau daugiau niekuo nesiskirs nuo įprastinio įrašo vartotojo sienoje.

Promote mygtukas - nauja reklamos Facebooke rūšis

Kodėl reikalingas toks mygtukas ir – dar svarbiau – kodėl tik tokia nedidelė dalis fanų mato jūsų įrašus?
Atsakymai gali būti keli:

a) Facebook’e informacijos srautas gan didelis, todėl, jei vartotojas neprisijungė kelias dienas (o kartais net valandas) po jūsų įrašo paskelbimo – greičiausiai jo nebepamatys, nes jo draugų įrašai „nustūmė jus žemyn“.

ir b) Facebook’as labai įdėmiai seka jūsų komunikaciją su savo gerbėjais, ir jeigu puslapio šnekos nesulaukia paspaudimų, komentarų ir „patinkinimų“ – kiti įrašai pradedami rodyti mažesniam skaičiui žmonių. Taip sukasi ratas, kuriame įkliuvęs Facebook puslapis su 80.000 gerbėjų gali būti matomas tik 2-3.000 žmonių…

 

Kad išspręsti šias problemas, puslapiai gali:

a) Labai kruopščiai atsirinkinėti laiką, kuriuo skelbiami įrašai. Tarkim, puslapio SPORTLAND įrašai sulaukia didžiausio dėmesio tarp 18:00-19:00. Tai galbūt neverta persistengti ir transliuoti daugybės įrašų per dieną, o pasirinkti vieną svarbiausią pranešimą ir jį įkelti būtent šiuo metu? Taip užsitikrinam, kad informacija pasieks didelį vartotojų skaičių, kuris (kaip matom iš statistikos) yra labiausiai linkęs reaguoti. Deja, kad tai padaryti, reikia skirti laiko analizei ir planavimui – ne tik chaotiškai mėtyti įrašus apie nuolaidas ar rašinėti „ech, sunki diena..“ su kačiukų nuotraukėlėmis, kai užeina noras.

Ir, aišku, b) KOMUNIKUOTI KOKYBIŠKAI! Nespaminti vartotojų reklaminiais pranešimais, o kurti įdomų ir dėmesio vertą turinį.

 

O kad nereikėtų ilgai laukti pastangų vaisių ir jūsų kokybišką komunikaciją pamatytų daugiau vartotojų – jau greitai galėsite pasinaudoti mūsų aukščiau minėtu įrankiu.

Facebook įrašų Promote mygtuko užsakymas - labai paprastas

Tokios reklamos nauda – akivaizdi, nes nors daugeliui atrodo, kad surinkti puslapio fanai yra tarsi jų nuosavybė ir mato viską, ką puslapis šneka, realybė – kitokia. Todėl norintys nemokamai ir neįdedant pastangų pasiekti dideles (dažnai „nupirktų“) fanų auditorijas ir toliau burbės, kad „Facebook’as neveikia“, o protingai išnaudojantys visas galimybes – pasieks didelę naudą ir iš mažesnių, bet tikrai susidomėjusių ir sudomintų, puslapio draugų grupelių.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

2 responses to “Naujos reklamos Facebook galimybės”

  1. […] parodysite nemokamai, tačiau vėliau už jų rodymą teks mokėti – panašiai kaip “Promoted Posts” funkcija, Facebook už jūsų pasirinktą fiksuotą kainą rodys pasiūlymą jūsų gerbėjams arba jų […]

  2. […] funkcijas, kai kuriems jos duodamos išbandyti (viename tokiame tyrime ne per seniausiai dalyvavom ir mes), taip siekiant galiausiai pristatyti kuo patrauklesnę vartotojams paslaugą. Tačiau šį kartą […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/naujos-reklamos-facebook-galimybes