Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Reklamos Facebook’e galimybės

Šis įrašas nepretenduoja į gilias įžvalgas ir eye-opener’ius. Čia – tiesiog trumpas reklamos Facebook’e galimybių pasirinkimo reziume. Jeigu planuojat reklamuotis Facebook’e bus pravartu. Paskaitę šį įrašą galit prisiminti ir šiek tiek daugiau apie strategiją kalbantį „Facebook reklama – žaidimas kantriems“. Bet apie viską nuo pradžių:

Baneriukai paprastieji:

Jau visiems turbūt žinomos, matytos, o daugeliui gal ir šiek tiek įgrisusios reklamos dešinėje Facebook puslapio pusėje. Šių banerių pagalba gali reklamuoti skirtingus Facebook ar off-Facebook elementus – nuo to priklausys nedideli baneriukų išvaizdos pasikeitimai:

a) www puslapio reklama

b) Facebook puslapio reklama – beveik tokia pati, tik su papildomu social elementu – rodomi draugai, kuriems šis puslapis patinka.

c) Facebook puslapio reklama, naudojant puslapio įrašus

d) Facebook aplikacijos reklama

e) Facebook įvykio (event) reklama

Sponsored Stories:

Tai – vartotojo draugų veiksmų reklama. Kiekvienas vartotojo veiksmas Facebook’e sukuria istoriją – pavyzdžiui, „Aidis Dalikas liked Socialus Marketingas’ post (įrašo nuoroda)“ Tokios istorijos pasirodo vartotojo draugų sienose, tačiau, kadangi jų per dieną atsiranda daug ir pačių įvairiausių, jos yra negailestingai filtruojamos. Jeigu norite, kad apie jūsų puslapio fanų/aplikacijos naudotojų/renginio svečių veiksmus sužinotų visi jų draugai – Sponsored Stories tam labai tinka. Jų yra kelių rūšių:

a) Facebook reklamuojama istorija apie tai, kad kažkas paspaudė patinka jūsų puslapyje:

b) Facebook reklamuojama istorija apie tai, kad kažkas apsilankė jūsų vietoje (Checked in at your location)

c) Facebook reklamuojamos istorijos apie vartotojų veiksmus prie jūsų įrašų (komentarai, patinka paspaudimai, pasidalinimai, pasinaudojimai pasiūlymais (offer) ar atsakymai apklausose (question)

d) Facebook reklamuojamos istorijos apie vartotojų veiksmus jūsų aplikacijose – pasidalinimus turiniu, įvairius veiksmus žaidimuose ir t.t.

e) Facebook reklamuojamos istorijos apie tai, kad kažkas ruošiasi apsilankyti jūsų renginyje (arba jau apsilankė – jei renginys periodinis)

f) Facebook reklamuojamos istorijos apie tai, kad kažkas pasidalino jūsų internetinio puslapio (blogo, parduotuvės, etc.) turiniu. Gan nauja funkcija, kai kuriais atvejais galinti padėti ženkliai pakelti puslapio lankomumą.

Facebook’e reklamuojamų istorijų dar vienas pranašumas – galimybė rinktis, kur reklama bus rodoma – naujienų sraute, visuose įrenginiuose, tik mobiliuose įrenginiuose/tik kompiuteriuose, dešinėje pusėje kartu su kitomis reklamomis ir t.t.

News Feed’e – naujienų sraute – rodoma reklama, ypač kai teisingai parenkama reklamuojamos istorijos rūšis, pritraukia daugiau dėmesio, nes nėra iškart identifikuojama kaip komercinis turinys.

Reklama mobiliuose įrenginiuose.

Tai – reklama, rodoma tik  vartotojams, naršantiems po Facebook’ą savo iPhone’uose ir iPaduose ir Android įrenginiuose. O tokių – ne taip jau ir mažai. Paskutiniais duomenimis, tokių vartotojų yra:

iOS vartotojų:

  • 35.860
  • Iš jų vyrų – 16.400, moterų – 17.300

Android vartotojų:

  • 115.300
  • Iš jų vyrų – 48.700, moterų – 66.700

Jiems gali būti rodoma:

a) Facebook reklamuojamos istorijos – galimybės labai panašios, kaip ir antrame punkte.

b) Mobilios aplikacijos reklama, leidžianti iš karto instaliuoti aplikaciją į savo telefoną. Tokios reklamos maketas atrodo maždaug taip:

Ši reklama, bent jau kol kas – labai efektyvi priemonė siekiant surasti savo aplikacijos vartotojus reikiamu laiku ir reikiamoje vietoje. Nekalbant apie visas reklamos targetingo galimybes.

 

Video reklama – tai tas pats baneriukas dešinėje pusėje, tik vietoj paprasto vizualo čia naudojame video.

 

Ir paskutinis šiuo metu jums prieinamas būdas – reklama Facebook paieškoje.

Galite pasirinkti, kokių raktinių žodžių (arba vardų) ieškantiems žmonėms bus rodoma jūsų reklama:

o neužilgo, kai Facebook’as visiems leis naudotis naujuoju Graph Search, ši paieška ir jūsų reklama joje atrodys taip:

 

Daugybė skirtingų būdų skirtingiems poreikiams. Kaip ir reklamos target’inimas – teisingai ir nuoširdžiai prisėdus ir pasistengus galima pasiekti puikių rezultatų. Ypač siūlytume atkreipti dėmesį į reklamą mobiliuose įrenginiuose. Kol kas CTR – tiesiog super:)


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Reklamos Facebook’e galimybės”

  1. […] Po to, pasirinkus tipą, suvedamas reklamos tekstas, pasirenkama nuotrauka arba esamas reklamuojamo puslapio post’as. Taip pat galima ir atskirta nuo Facebook puslapio reklama. Plačiau pati nerašysiu, nes visą informaciją galima rasti atskiruose blog’uose:http://www.socialusmarketingas.lt/blogas/reklamos-facebooke-galimybes/http://www.socialusmarketingas.lt/blogas/facebook-reklama-zaidimas-kantriems/ […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/reklamos-facebooke-galimybes