Arijus ŽakasArijus Žakas
Atgal
“Socialaus marketingo” stovykloje – ambicingos permainos!

Šiandien „Socialus marketingas“ verčia naują savo istorijos puslapį – pasirašyta sutartis su komunikacijos paslaugų įmonių grupe „Publicum“. Nuo šiol „Socialus marketingas“ neapsiribos socialiniais tinklais, o teiks visas skaitmeninės komunikacijos paslaugas.

„Socialiniai tinklai keičiasi, tobulėja. Jeigu prekės ženklai nori bent per žingsnį aplenkti savo konkurentus, jie privalo pakeisti požiūrį į visą skaitmeninį pasaulį. Būtent dėl to priėmėme ambicingiausią sprendimą savo įmonės gyvavimo istorijoje – sustiprinsime „Socialaus marketingo“ komandą ir nuo šiol teiksime pilną spektrą skaitmeninės komunikacijos paslaugų!“ – naujienomis pasidalino „Socialaus marketingo“ direktorius Arijus Žakas.

„Socialus marketingas“ jau ne pirmus metus yra viena didžiausių savo srities agentūrų Lietuvoje, o po sėkmingo sandorio su „Publicum“ grupe, neslepia ambicijų tapti pirmaujančia skaitmeninės komunikacijos agentūra mūsų šalyje.

„Tikriausiai būtų sudėtinga paneigti, jog ketvirtus gyvavimo metus skaičiuojantis „Socialus marketingas“ yra viena ryškiausių agentūrų mūsų šalyje. Šiandien mes tapome „Publicum“ grupės dalimi ir nuo šiol galėsime naudotis per daugybę metų sukaupta kolegų patirtimi bei kompetencija. Nė kiek neabejoju, kad nuo šiol būsime dar patrauklesni ir efektyvesni“, – po pasirašytos sutarties pasakė „Socialaus marketingo“ direktorius Arijus Žakas.

„Socialaus marketingo“ istorija prasidėjo 2009-ais metais, kai tuo metu kitoje reklamos agentūroje dirbęs Aidis Dalikas pirmą kartą panaudojo socialaus marketingo terminą savo tinklaraštyje. Tuo metu niekas netikėjo, kad ši sritis gali būti perspektyvi ir kad prekės ženklai patikės savo komunikaciją nišinei reklamos agentūrai.

Laikas bėgo, Facebook’as Lietuvoje populiarėjo ir 2012-ų metų sausio mėnesį pasaulį išvydo uždaroji akcinė bendrovė „Socialus marketingas“. Jauna, ambicinga ir maksimaliai darbui atsidavusi įmonė netruko įgauti pagreičio. Jau pirmųjų metų pabaigoje įmonė turėjo beveik 10 klientų, o nuolatiniam darbui buvo pasamdyti 6 specialistai.

Klientų ir darbuotojų skaičius augo nuolat. Iki sandorio su „Publicum“ grupe, „Socialiame marketinge“ dirbo 16 žmonių, o tarp įmonės klientų yra tokie prekės ženklai kaip „Maxima“, „Švyturys“, „Neste Lietuva“, „Pigu.lt“, „Delano“ ir kiti.

Pasak „Socialaus marketingo“ kūrybos ir procesų vadovo Aidžio Daliko, nuo šiol agentūra galės pasiūlyti savo klientams kur kas daugiau naudingų sprendimų. „Visi veiksmai internete privalo turėti bendrą tikslą, vieningą kūrybinę ir komunikacinę žinutę, o tuomet – efektyvius, realiais rezultatais paremtus sprendimus. Turinio kūrimas išliks mūsų prioritetu, tačiau paslaugų spektras ženkliai išaugs“, sako A.Dalikas.

“Skaitmeninė rinkodara – mums nėra naujiena, – antrino A.Žakas. – Jau kurį laiką savo klientams teikiame kur kas platesnį paslaugų spektrą nei tik komunikacija socialiniuose tinkluose. Skirtumas tas, kad šiandien oficialiai tapome visas skaitmeninės komunikacijos paslaugas teikiančia agentūra. Ir mes pradedame ne nuo nulio, o judame į priekį su milžinišku „Publicum“ grupės įmonių palaikymu bei smarkiai prasiplėtusiu paslaugų spektru“.

„Publicum“ grupėje be mūsų šiuo metu yra ryšių su visuomene kompanija „Publicum“, finansinės komunikacijos bendrovė „Publicum FComm“, komunikacijos planavimo agentūra „Publicum Media“, įvykių rinkodaros kompanija „Publicum Events“, kūrybinės reklamos agentūra „Love“.

Daugiau informacijos apie įvykusį sandorį skaitykite „Verslo žinių“ straipsnyje ČIA.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to ““Socialaus marketingo” stovykloje – ambicingos permainos!”

  1. […] „Publicum Group“ įsigijo 40% „Socialaus marketingo“ ir savo grupę papildė trūkstama dalimi – socialinių tinklų rinkodara užsiimančia agentūra. Apie tai „Publicum“ savo interneto puslapyje dar nieko nekalba, o štai „Socialus marketingas“ praneša apie ambicingas permainas. […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/socialaus-marketingo-stovykloje-ambicingos-permainos