Arijus ŽakasArijus Žakas
Atgal
Trečia geriausių reklamų dalis iš Kanų liūtų

Į Kanų liūtų apdovanojimų renginius susirenka vis daugiau žmonių, o eilės į ceremoniją nusidriekia iki pat jūros. Ir tai nėra keista, nes kuo toliau – tuo daugiau svarbių, aktualių ir efektyvių reklaminių kampanijų sulaukia savo apdovanojimų.

Šiandien pristatysiu naujas reklamines kampanijas, kurios susilaukė savo auksinio liūto ir/arba Grand prix apdovanojimo.

Breathe again

Outdoor kategorijoje įstrigo Kinijoje surengta kampanija, kai buvo sukonstruotos šviesos projekcijos į orą teršiančių gamyklų išleidžiamus dūmus. Diskutavome su tautiečiais, kad kampanijos idėja labai paprasta, nereikalaujanti didelio biudžeto, tačiau efektas – akivaizdus.

The RGB news

PR apdovanojimus pradėjo Rumunijos atstovai. Labai smagu, kai dėl bendros šalies problemos, daugybė televizijos kanalų apjungė jėgas ir sukūrė stiprią bei efektyvią kampaniją, kuri atkreipė į save dėmesį bei paskatino žmones aktyviems veiksmams.

Groceries not guns

Toliau aktyviai eskaluojama ginklų problema. Aktyvistai siekia, kad prekybos centrai, į kuriuos galima patekti su ginklu, būtų ignoruojami. Ši reklama labai aiškiai parodo tam tikrų sprendimų absurdiškumą.

Grand prix: #likeagirl

Apie šią kampaniją rašiau praėjusiame blogo įraše, kurį galima rasti ČIA.

STOP THE SHOP: „Lebanon 4 Sale“

Korupcija yra aktuali problema visame pasaulyje. Akivaizdu, kad Libano žmonių kantrybė baigėsi ir jie ieško būdų, kaip kovoti prieš korumpuotus sprendimus. Media kategorijoje pasirodžiusi reklaminė kampanija balansuoja tarp absurdo ir realybės.

Rabbit race

Vokietijos „Media markt” tinklas džiaugiasi sėkminga Velykų kampanija. Pilnai suplanuota ir nuo A iki Z sudėliota kampanija pritraukė milijonų žmonių dėmesį, padidino pardavimus bei suteikė gausybę teigiamų emocijų.

Grand prix: Vodafone red light application

Kampanija skirta moterų saugumui skatinti bei smurtui šeimose mažinti. Kampanija buvo slapta, vyrai apie ją neturėjo sužinoti. Kaip sekėsi visa tai pasiekti ir kokie buvo rezultatai, sužinosite pažiūrėję video.

Grand prix: Touch the pickle

Pirmą kartą Kanų liūtuose buvo pristatyti „Glass” apdovanojimai, kurie skatina lyčių lygybę. Aukščiausios vertės apdovanojimą pelnė „Whisper” prekės ženklas, kuris kovojo su stereotipais ir labai keistais įsitikinimais Indijoje.

• • • • •

Kanų liūtuose yra apdovanojamos ne tik kūrybiškumu išsiskyrusios kampanijos, bet ir realų efektą sukūrę sprendimai. Todėl šiais metais buvo prisimintos trys kampanijos, kurioms įteikti Kanų Efektyvumo liūtai.

The Bear and the hare

Graži ir emocinga naujametinė 2013 metų pasaka apie tai, kaip zuikis padovanoja lokiui Kalėdų dovaną, kurios jis niekada nepamirš.

This is wholesome

„Honey maid” išleido reklaminę kampaniją „This is Wholesome”, kurioje pasakoja apie skirtingas šeimas ir kokie yra jų įpročiai. Tačiau sulaukęs pasipiktinimo bangos, prekės ženklas ieškojo būdų, ką daryti toliau.

Grand prix: Volvo trucks – live tests series

Tikriausiai kiekvienas puikiausiai prisimena praėjusių metų „Volvo” triumfą. Daugelis kalbėjo tik apie Van Damme’ą, tačiau iš tikrųjų, buvo paleisti šeši skirtingi klipai, akcentuojantys skirtingas „Volvo” technines galimybes. Vienas iš pavyzdžių – žiurkėnas, kuris bėgiodamas ant rato sukinėja sunkvežimio vairą.

• • • • •

Pirmą dalį apie geriausias Kanų liūtų reklamas galite paskaityti ČIA.

Antrą dalį apie geriausias Kanų liūtų reklamas galite paskaityti ČIA.

Dalinkitės šiuo įrašu, reikškite savo nuomones! Sekite mūsų blogą, mūsų Facebook puslapį bei mus asmeniškai (Arijus Žakas ir Aidis Dalikas) ir gausite daugybę vertingo turinio iš 2015-ų metų Kanų liūtų!


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

http://www.socialusmarketingas.lt/trecia-geriausiu-reklamu-dalis-is-kanu-liutu