Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
2018-ieji ir Facebook’o pokalbių langas jūsų svetainėje

Viena naujiena, kuri ateinančiais metais bus privaloma daugeliui:

Facebook labai neseniai pristatė ir ką tik visiems „atidarė“ galimybę pridėti Facebook Messenger langą į bet kurią www svetainę. Labai geros naujienos visiems – ypač e-komercijos puslapiams ir kitoms įmonėms, kurios nori duoti galimybę savo puslapio lankytojams greitai ir paprastai parašyti užklausą apie produktą ar paslaugą ir po to neužsiknisti bandydami visas tas užklausas suvaldyti.

Pirmiausia – šią funkciją labai paprasta įsidiegti. Pirmiausia turėsite į savo puslapį įdiegti Facebook’o SDK, o tuomet – kodą, aktyvuojantį būtent jūsų Facebook puslapio Messengerį jūsų www.

Iš esmės, viskas ko reikia – du paragrafai kodo, copy ir paste į jūsų puslapio HTML kodą, ir viskas. Greičiausiai, jei skaitote šį įrašą, programavimas nėra jūsų kasdienybė, tačiau bet koks šiek tiek tame nusimanantis žmogus, kuriam galite patikėti prisijungimus prie savo serverio, jums labai greitai tai sutvarkys.

Nuorodos, kurias reikėtų jam nusiųsti – štai čia:

Facebook SDK
Customer Chat Plugin 

O kol jis tai darys, jūs turėsite nueiti į savo puslapį FB ir jame įjungti šią funkciją:

bei įrašyti savo www puslapio, kuriame Facebook Messenger Customer Chat Plugin bus instaliuotas, adresą čia:

Įsidiegus šią funkciją, jūsų www puslapyje atsiras tokia ikona su pokalbio langeliu:

O mobilioje versijoje pamatysite tik ikonėlę – pokalbio langas atsiras tik ją paspaudus. Taip neerzinsite savo puslapio lankytojų.

Vienas didžiausių Messenger pliusų – jo atpažįstamumas ir paplitimas. Didžiajai daliai jūsų lankytojų nekils klausimų, ką reiškia ši ikonėlė ir kaip su ja elgtis.

Kitas didžiulis privalumas – tai, kad parašę žinutę jums, jūsų klientai visą tolimesnį susirašinėjimą galės rasti savo Messenger programėlėje, o jums atrašius iškart gaus pranešimą apie tai savo telefono ekrane, Messenger ir/ar Facebook aplikacijose.

Trečias puikus pliusas – tai, kad Messenger’io pokalbius ganėtinai nesunkiai galite automatizuoti. Paprasčiausias būdas – pasinaudoti Facebooko vidine funkcija, pasirinkus Response assistant čia:

Ir nustatyti automatinę žinutę, kurią gaus visi, parašę jums pirmą kartą arba tie, kurie parašys tuo metu, kai jūs negalėsite atsakyti („away message“)

Kitas, labiau pažengęs būdas – pasinaudoti agentūrų paslaugomis (ehem, ehem), arba vienu iš nemokamų/nebrangių įrankių ir pabandyti sukurti chatbot‘ą, kuris gali išspręsti laaabai daug problemų, kylančių jūsų klientams dėl per ilgo jūsų atsakymo laiko ir jums dėl kasdienio pasikartojančių žinučių rašymo.

Bet apie chatbot’us – dar kitame įraše.

Na ir paskutiniai Messengerio privalumai –
a) galimybė reklamą Facebook’e rodyti žmonėms, kurie susirašinėjo su jumis žinutėmis
b) galimybė rodyti reklamą žmonėms su kvietimu parašyti jums žinutę

Šios dvi funkcijos jau nėra tiesiogiai susiję su Messenger’io integracija į www, tačiau privalau jas paminėti visur, kur tik kalbu apie Facebook Messenger’į. Būtent funkcijų gausa ir totali integracija į Facebook reklamos ekosistemą ir daro šį įrankį tokį patrauklų marketingistams.

Taigi, reziumuojant:

a) Patogu ir paprasta įdiegti
b) Gera vartotojo patirtis ir desktop, ir mobilioje jūsų puslapio versijoje
c) Visiška pokalbių www integracija į jūsų FB puslapį ir galimybė tęsti pokalbį ten, kur klientas jaučiasi patogiai – jo pagrindinėje pokalbių aplikacinoje
d) Remarketingo, marketingo, reklamos ir komunikacijos galimybės.

O jeigu šie argumentai atrodo visai racionalūs, bet jaučiat, kad reikėtų pagalbos šias funkcijas teisingai išnaudojant (ir greičiausiai esate teisūs) – visada galite susisiekti su mumis čia, parašyti Messenger žinutę tiesiog iš šio puslapio apatinio dešinio kampo, arba tiesiog sekti mano įrašus čia, o Socialų Marketingą štai čia – tikrai rasit dar daugiau naudingos info.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/2018-ieji-ir-facebooko-pokalbiu-langas-jusu-svetaineje