Edgaras PetručionisEdgaras Petručionis
Atgal
4 itin svarbūs Facebook atnaujinimai

Facebook Developers komanda niekuomet nestovi vietoje ir dažniausiai mus visus pagauna nežinojimo būsenoje – nieko iš anksto nepranešę pristato vieną ar kitą naują funkciją, kuri dažnai keičia iš anksto sudėliotas reklamų strategijas. Tad šiandien norime jums papasakoti apie keletą naujų funkcijų, kurios dar nėra viešinamos, bet bus prieinamos visiems reklamos pirkėjams dar šiais metais.

* * * * * * * * * *

Dažnio apribojimas perkant reklamas Facebook aukcione

Facebook reklamas perkantieji labai gerai žino, jog skelbimų rodymo dažnį (Frequency) kontroliuoti buvo galima tik dviem būdais: pasirenkant “Reach & Frequency” reklamos pirkimo būdą, kuriuo iš anksto į ateitį buvo užfiksuojama CPM (tūkst. parodymų) kaina arba aukcione renkantis “Reach” tipo reklamų optimizaciją. Abiem atvejais buvo perkami reklamos skelbimo išrodymai be automatinio tikslinės auditorijos segmentavimo (reklamas pirmiausiai rodant tiems, kam jos yra aktualesnės), mokama už CPM (tūkst. parodymų), o ne konkrečius veiksmus (pvz. paspaudimus, video peržiūras).

Reach-Frequency

Numatomi atnaujinimai:

  • Ads Manager ataskaitose dažnio pasiskirstymas bus įtrauktas šalia unikalaus pasiekiamumo (Reach) rodiklio.
  • Aukcione perkant Brand Awareness, Video Views ar Page Post Engagement optimizuotas reklamas bus galima apriboti parodymų dažnį.
  • Aktyvuojant video reklamas papildomai bus galima pasirinkti naują “view-based” dažnio apribojimą: bus leidžiama reklamas po keletą ar kelioliką kartų rodyti tiems, kurie jūsų video bus neperžiūrėję, bet automatiškai iš tikslinės auditorijoms pašalins video peržiūrėjusius vartotojus.
  • Aukciono tipo reklamos kampanijas bus galima ruošti naudojant “Campaign Planner” įrankį, kuris anksčiau buvo prieinamas planuojant tik “Reach & Frequency” tipo kampanijas.
  • Audience Network platformoje atskirai bus galima užsakyti “In-Stream” tipo reklamos išrodymus.

Naujosios funkcijos veiks perkant reklamas Facebook, Instagram ir Audience Network platformose. Didieji reklamos pirkėjai užsienyje ir Lietuvoje (tokie kaip pigu.lt, Jacobs, Realco) dalį šių funkcijų jau testuoja, o plačiajai auditorijai jas planuojama pristatyti 2018-ųjų III-IV ketvirtį.

* * * * * * * * * *

Du skirtingi video kampanijų pirkimo būdai

Standartinė vienos Facebook video peržiūros trukmė šiuo metu yra 3 sekundės. Taip video peržiūros yra atvaizduojamos tiek ataskaitose, tiek ir perkant reklamas (pasirenkant mokėjimą už CPV). Po nemenko sujudimo 2017-aisiais ir kaltinimų neskaidria kampanijų ataskaityba, Facebook planuose yra video kampanijų pirkimo skaidymas į dvi dalis (2 ir 10 sekundžių trukmės) ir atnaujintas kampanijų rezultatų pateikimas Ads Manager platformoje.

Video-Formats

Numatomi atnaujinimai:

  • Bus įvesta nauja video reklamos pirkimo optimizacija – “2-Second Continuous Video Views” – kuri pakeis dabartinį 3 sekundžių video peržiūros standartą. Alternatyviai bus galima rinktis ir “10-Second Continuous Video Views” optimizaciją, skirtą ilgesnės trukmės video reklamoms. Visa tai turėtų įvesti daugiau aiškumo apie tai, už ką mokėsime pirkdami video peržiūras: vienu atveju tai tebus Newsfeed’e ties video failu kelioms sekundėms stabtelėjęs vartotojas, o kitu jau rimtesnė video peržiūra.
  • Tie, kam garsas yra labai svarbus, papildomai bus galima pasirinkti “Sound-On Buying” opciją. Tokiu atveju jūsų video privalomai vartotojams bus transliuojamas su garsu, neatsižvelgiant į jų pasirinktus nustatymus.
  • Rezultatai Ads Manager platformoje bus pateikiami atsižvelgiant į tai, kokios trukmės (2 ar 10 sekundžių) optimizacija bus pasirinkta kuriant reklamos kampaniją.

Naujosios funkcijos veiks perkant reklamas Facebook, Instagram ir Audience Network platformose, jas planuojama pristatyti 2018-ųjų III ketvirtį.

* * * * * * * * * *

Platesnis jūsų turinį mačiusių auditorijų išnaudojimas

Šiuo metu Facebook jau galime susikurti “Custom Audiences” pagal tai, ar:

  • Vartotojas matė konkretų video (peržiūrėjo X sek. ar Y %);
  • Atvertė / užpildė Lead formą;
  • Atvertė konkrečią Canvas arba Collection tipo reklamą;
  • Apsilankė jūsų Facebook ar Instagram profilyje, spaudė reklaminius skelbimus;
  • Lankėsi konkrečiame Event;

Engagement-Audiences

Iš visų aukščiau išvardintų “Custom Audiences” tipų, tik video turinys kol kas leidžia segmentuoti vartotojus pagal tai, kaip aktyviai / ilgai vartotojai turėjo kontaktą su konkrečia reklama. Facebook planuose yra numatomi panašūs atnaujinimai, susiję ir su kitais turinio formatais:

  • Kuriant “Custom Audience” pagal praleistą laiką bus galima segmentuoti ir foto turinį mačiusius vartotojus.
  • Bus supaprastintas tokio tipo specifinių auditorijų sukūrimas.
  • Papildomai įvedamas įsitraukimo gilumo (dwell) personalizavimas.

Naujas funkcijas planuojama pristatyti 2018-ųjų antroje pusėje.

* * * * * * * * * *

Naujas / “native” video kūrimo įrankis

Facebook jau keletą metų iš eilės viena svarbiausių gerųjų turinio praktikų įvardina video turinį. Jau dabar kuriant reklamas galima visai nesunkiai susikurti “Slideshow” tipo turinį (įkeliant keletą nuotraukų, pasirenkant pauzes tarp jų pasikeitimo ir vieną iš šabloninių garso takelių), tačiau Facebook planuose yra esminis šio įrankio patobulinimas, pridedant galimybę karpyti jau turimus video failus.

Naujas-Video-Tool

Numatomi atnaujinimai:

  • Facebook gerųjų praktikų paruoštukai video failams, kuriuos bus galima pritaikyti kuriant reklamas mobiliesiems įrenginiams.
  • Kuriant video bus galima naudoti ne tik nuotraukas, bet ir turimus video failus (juos karpyti, miksuoti su nuotraukomis, įkelti savo garso takelį).
  • Sukurtą video automatiškai bus galima adaptuoti skirtingoms reklamos rodymo vietoms (Placements), pvz. Facebook Newsfeed, Instagram Stories, In-Stream video ir t.t.
  • Sukurtais video failais bus galima pasidalinti su klientais / kolegomis ir vėliau juos tiesiogiai perkelti į Ads Manager.

Naujas funkcijas planuojama aktyvuoti kaip “Alpha” versiją ir testuoti visus 2018-uosius. Konkreti įrankio pristatymo data dar nėra numatyta.

* * * * * * * * * *

Nepamirškit sekti Socialaus marketingo Facebook’oInstagram’oLinkedIn’o ir, jeigu patinku, mano asmeninio profilio – taip nepraleisit nei vieno mūsų įrašo.


Notice: Tema be comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Įterpkite „comments.php“ šabloną (template) į savo temą. in /home/socialus/domains/socialusmarketingas.lt/public_html/wp-includes/functions.php on line 3971

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/4-itin-svarbus-facebook-atnaujinimai