Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Ar jums tikrai rūpi, kiek žmonių pasiekiate?

Koks skirtumas, kiek žmonių pasieks jūsų žinutė, jei ji niekam neįdomi?

Puslapių organinis pasiekiamumas (organic reach) krenta. Apie tai Facebook’as kalbėjo jau senokai, apie tai rašė įvairūs užsienio blog’ai, apie tai kalbėjome ir mes. Yra visokių nuomonių – pasipiktinusių tuo, kad Facebook’as bando begėdiškai priversti prekės ženklus MOKĖTI UŽ REKLAMĄ (kaip jie drįsta!), aiškinančių tai neišvengiamumu (daugėjantis prekės ženklų skaičius negali pasiekti tų pačių klientų – tokiu atveju jiems Facebook’o naujienų srautas pasidarytų nesibaigiančiu spamo srautu), tačiau aš dabar norėčiau paklausti – o koks jums skirtumas, kiek žmonių pasiekiate? Kas keičiasi? Kaip keičiasi jūsų pardavimai, prekės ženklo žinomumas, kiti rodikliai, kuriuos stebite…

Kaip? Jūs jų nestebite? Žiūrite tik į tai, kad jūsų įrašai sulaukia mažiau „laikų“ ir komentarų? Pasiekia mažiau žmonių? Bet kaip tai padeda siekti jūsų tikslų? Nejaugi jūsų verslo tikslas – būti labiausiai laikinamu ir komentuojamu verslu Facebook’e?

Tiesa yra ta, kad žmonės IŠ ESMĖS nenori matyti jūsų pranešimų. Vartotojams nereikia kasdienio  priminimo apie tai, koks fainas jūsų brand’as, ir kokią mielą juokingą nuotrauką šiandien radote google.

IŠSKYRUS TIEMS, KURIEMS JŪS IŠ TIESŲ ĮDOMŪS.

Prieštarauju sau? Ne. Tiesiog, jūsų prekės ženklas nėra įdomus visiems, susitaikykit su tuo. Ir jeigu naujienų portalas ar vietinis blog’as dėl to nesijaudina, rodydamas jūsų reklamą bet kam ir priversdamas vartotojus ieškoti galimybės tas reklamas užblokuoti įvairiomis programomis, Facebook ir kiti socialiniai tinklai mąsto šiek tiek toliau į priekį. Jeigu vartotoją užknis reklamos ir komercinis turinys, jis tiesiog išeis. Ir….nebebus kam rodyti reklamos. Taigi jie sukuria papildomą barjerą verslui. Barjerą, kuris vadinasi „būk įdomus“.

O įdomus visiems negali būti. Todėl socialiniai tinklai leidžia jums naudotis savo sukaupta informacija apie vartotojus – amžių, pomėgius, šeiminę padėtį, etc. – tam, kad išsiaiškintumėt, kokie bruožai vienija jūsų tikslinės auditorijos vartotojus, ir kad padėtumėte jiems (socialiniams tinklams), kurdami būtent tiems vartotojams įdomų turinį. Jeigu jūs to nedarote – „atsiprašom, bet negalim sau leisti prabangos užknisti vartotojus“.

Taigi, ką daryt?

Ką daryti šis blogo įrašas nepasakys. Universalus sprendimas – tas pats, kas jokio sprendimo. Bet nuo ko pradėti – be problemų. Stebėkit statistiką. Ne laikus, ne komentarus, ne pasidalinimus. Bent jau ne vien tik juos. Pradėkit žiūrėti giliau.

Engaged ir Consumptions. Įsitraukę vartotojai ir turinio vartojimas. Du rodikliai, kuriuos turėtumėte pamilti žymiai labiau nei like’us, komentarus ar netgi tą tokį dabar aptarinėjamą pasiekiamumą. Nes pirmieji rodikliai yra priežastis, o antrieji – tik jų pasekmė. Taigi, jei seksit, kaip keičiasi pasekmės, tikėtina, kad labai ilgai (jeigu ne visada) šaudysit išimtinai pro šalį. Tai padaryti galit labai nesunkiai – tam puikiai pritaikytas mūsų sukurtas nemokamas Facebook administratoriams skirtas įrankis.

Jei tikrai atsižvelgsit į tai, kas iš tiesų domina jūsų vartotojus, ne tik nepatirsit to visų taip aptarinėjamo organinio pasiekiamumo mažėjimo, atvirkščiai – prekės ženklai, kurių vartotojų įsitraukimas per pastaruosius tris mėnesius didėjo, kai kuriais atvejais netgi ketvirčiu padidino ir savo organinį pasiekiamumą. Taip – Facebook įvertino tai, kad jų turinys – įdomus vartotojams, taigi pradėjo jį rodyti didesniam jų ratui. Paprasta.

Būkit įdomūs savo vartotojams.

Aišku, jei pasuksit „google nuotraukėlių“ keliu, bus paprasčiau. Tikėtina, kad pritrauksit daugiau dėmesio kačiuko nuotrauka, nei savo produkto reklama. Tačiau čia ir prasideda menas. Sudominti savo vartotojus – toks jūsų tikslas, teisingai? Ne šiaip, praeivius pro šalį. Sudominti savo produkcija, savo paslaugomis. Mes galime jums padėti. Arba bent jau suteikti įrankius, kad padėtumėte sau patys. 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/ar-jums-tikrai-rupi-kiek-zmoniu-pasiekiate