Arijus ŽakasArijus Žakas
Atgal
Atsargiai su Facebook konkursais: galite būti apgauti!

Ar galėtumėte įsivaizduoti Facebook’ą be konkursų? Tiksliau be like & share tipo atrakcijų, kurios (vis dar kažkodėl tikima, kad) suaktyvintų jūsų Facebook puslapį, padidintų fanų skaičių ir atsidėkotų ištikimiausiems gerbėjams už tai, jog tapo jūsų pasekėjais?

Nekalbėsiu apie tai, kad konkursuose dažniausiai dalyvauja tie patys žmonės (kuriuos mes vadiname kodiniu pavadinimu prizų medžiotojai) ir nepasakosiu, kad visa tai neduoda Facebook puslapiui jokios naudos (dažniau tik sukuria daugybę problemų bei pridaro nemažai žalos). Tačiau apie visa tai jau labai daug kartų kalbėjome mūsų bloguose ir dalinomės patirtimi daugelyje konferencijų.

Šįkart paliesiu kur kas svarbesnę ir įdomesnę temą – kaip prizų medžiotojai gali apgauti konkursų organizatorius!

Vienas paprasčiausių būdų, kurį kada nors esame pastebėję – prizo labai norintis „medžiotojas“ susikuria maždaug 100 (o kartais ir daugiau) netikrų anketų ir kai skelbiamas nuotraukų konkursas, kurio nugalėtoją apsprendžia „Like“ skaičius, jis su kiekvienu savo nelegaliai sukurtu profiliu užeina ant savo įkeltos nuotraukos ir už ją nubalsuoja. Labai tikėtina, kad jeigu tai nebus super mega konkursas, jam pavyks išsiveržti į priekį ir iškovoti kokį nors „nerealiai įspūdingą“ prizą.

Yra ir kitų, sudėtingesnių būdų apgauti konkursų organizatorius, tačiau apie juos nepasakosiu, kad prizų medžiotojai, kurie patys tokių apgavysčių nesugalvojo, neturėtų galimybės pasisemti naujų idėjų 🙂

Vis dėlto papasakosiu apie patį naujausią apgavystės būdą.

Neseniai gavau vieno draugo darytą nuotrauką, kurioje akivaizdžiai matomas „prizų medžiotojo“ bandymas pasisavinti jam nepriklausantį prizą. Jis paprasčiausiai pamėgina apsimesti kitu žmogumi ir apgauti konkurso organizatorius.

Mechanizmas veikia maždaug taip: jūs paskelbiate konkurso nugalėtoją, o tuo metu apgavikas mėgina greitai susikurti naują anketą, pasisavina tikrojo konkurso nugalėtojo nuotrauką, pasistengia, kad profilis atrodytų kaip įmanoma tikresnis (tai yra, jis kopijuoja visą informaciją, kurią tik sugeba pasisavinti) ir parašo į jūsų Facebook puslapį „nekaltą“ žinutę, kad jis pasirengęs atsiimti prizą. Ir labai neretai prizą galima įteikti visai ne tam žmogui, kuris iš tiesų jį laimėjo!

Kaip apsisaugoti nuo tokių situacijų?

Geriausiai būtų tokių konkursų iš viso neskelbti, nes tai ne tik nesuteikia jokios naudos jūsų puslapiui, bet gali tik pridaryti žalos. Konkursams geriausiai yra naudoti sudėtingesnius mechanizmus – aplikacijas. Jos tikrina kiekvieną vartotoją ir užkerta kelią apgavystėms. Tačiau jeigu jau nusprendėte rengti Like & share konkursą, būkite budrūs, tikrinkite dalyvius, stebėkite nugalėtojus ir pasistenkite nepakliūti į apgavikų pinkles.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/atsargiai-su-facebook-konkursais-galite-buti-apgauti