Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Dvi svarbios Facebook naujienos

Kol visi sėmėm įkvėpimą LOGIN konferencijoje, Facebook’as paskelbė dvi labai įdomias ir svarbias naujienas. Kad ne tik įkvėpimo, bet ir informacijos nepritrūktumėt, skubam jas čia aprašyti:

1. Naujas dešinėje Facebook’o pusėje rodomų reklamų formatas.

Per kelis ateinančius mėnesius pradėsime matyti naujas, didesnio formato dešinės pusės reklamėles. Kai kurie pradės jas matyti jau šį mėnesį, o visiems Facebook vartotojams vaizdas susivienodins šiek tiek vėliau. Iki tol senojo formato reklamos taip pat bus rodomos. Štai kaip atrodys naujasis reklamų formatas:

 

Tai – labai gera naujiena tiems, kurie nori pasiekti daugiau vartotojų ir išnaudoja dešinėje pusėje rodomas reklamas, tačiau skundžiasi jų dydžio ir teksto apribojimais, kaip ir tuo, kad vizualų išmatavimai verčia kurti atskiras reklamėles dešinei pusei. Dabar bus galima naudoti vieną vizualą ir News Feed’o reklamėlėms, ir dešinėje pusėje rodomiems baneriams, nebijant, kad jame esantis tekstas bus neįskaitomas, o pats vizualas – nepastebimas. Lauksim pirmų pasikeitusių Lietuvoje rodomų reklamų formatų.

Facebook blog’o įrašas apie pasikeitimus – čia. 

2. News Feed’o valymai tęsiasi.

Antroji naujiena – labai aktuali tiems, kurie rūpinasi originaliu turiniu ir skiria daugiau dėmesio savo socialiam marketingui. Ir nemaloni tiems, kurie galvoja, kad Facebook marketingas – tai žaidimas „apgauk vartotoją“. Šios naujienos esmė – Facebook’as tęsia News Feed’o optimizavimą ir neįdomaus turinio šalinimą ir bandys mažinti:

a) įrašų, prašančių „palaikinti ir pašierinti“ arba „laikink jei patinka BMW, šierink jei MERCEDES, komentuok, jei AUDI“, kiekį. Tokie įrašai dažniausiai pritraukia daugiau vartotojų reakcijų, todėl naujienų sraute yra rodomi dažniau, tačiau vartotojų apklausos rodo, kad jie yra 15% mažiau įdomūs, nei kitos panašius rodiklius surinkusios istorijos. Todėl Facebook pradės aktyviau identifikuoti ir bausti tokių įrašų platintojus mažesniu pasiekiamumu.

b) neoriginalaus ir „perShare’into“ turinio kiekį.

Kitas Facebook žingsnis – identifikuoti populiarų turinį, kuriuo puslapiai dažnai piktnaudžiauja norėdami sulaukti daugiau vartotojų dėmesio ir jo neskleisti taip plačiai. Tai reiškia, kad Garfildo nuotraukėlės su užrašais „pagaliau penktadienis“ nuo šiol nebepasieks tiek pat vartotojų, kaip anksčiau – teks pagalvoti apie kažką originalesnio, o Google image search bus nebe toks geras pagalbininkas, sprendžiant „ką čia papostinti šiandien“. Labai gerai – paieškokit ko nors originalesnio. 

ir c) spaminių nuorodų kiekį

Tokios nuorodos, kurios apsimeta įdomios, sensacingos ar šokiruojančios informacijos šaltiniais, o iš tiesų tiesiog nuveda jus į puslapius, prikištus reklamų arba dar blogiau – į „įrodyk, kad nesi robotas“ apgavystes, bus aktyviau identifikuojamos ir šalinamos, o jų pasiekiamumas mažės. Apie tokių nuorodų žalą daug kartų kalbėjome kitame – fanų pirkimo – kontekste, norėdami prablaivinti tuos, kurie galvoja, kad like’ų skaičius jų puslapyje – svarbiausias rodiklis. Džiugu, kad dabar tokių kampanijų „efektyvumas“ taip pat pradės mažėti.

 

Originalus įrašas Facebook blog’e – čia.

Aišku, jei skaitote šį įrašą, greičiausiai šie pasikeitimai jums nebus baisūs. Na, o jei kartais susigundote pagūglinti kokių juokingų vaizdelių savo komunikacijai, sukluskit – jų efektyvumas turėtų sumažėti. Nekalbant apie tai, kad tokia komunikacija ir šiaip nelabai naudinga jūsų prekės ženklui, nesvarbu, daug ar mažai žmonių pasiekia.

Patiko šis įrašas? Apsilankykite ir mūsų mokymuose, ten bus dar įdomiau 😉

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

3 responses to “Dvi svarbios Facebook naujienos”

  1. Dovile sako:

    2a punktas šiek tiek gąsdina, nes itin populiarūs ir vartotojų mėgstami konkursai, kuriuose reikia „palaikinti“, „pašierinti“ arba komentaruose „užtaginti“ draugą tų pačių vartotojų nepasieks…

  2. Evaldas sako:

    Pagaliau bus tvarka:)

  3. Povilas N sako:

    Anksčiau būdavo galima išsifiltruoti sienoje rodomus įrašus pagal naujumą. Dabar tai jau ką Facebookas nutaria, tai tik tą ir iškelia viršun?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/dvi-svarbios-facebook-naujienos