Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook, Instagram, duomenys ir maistas

Vidutinis lietuvis prie Facebook prisijungia po keliolika kartų per dieną ir iš viso čia praleidžia iki pusvalandžio per dieną. Instagram’e prisiregistravę jau daugiau nei 200.000 vartotojų iš Lietuvos. Maisto produktų prekės ženklams tai – vienos geriausių vietų bendrauti su savo klientais būtent tada, kai jie yra aktualūs. Vedę žmonės apie maistą rašo, su gaminimu susijusius post’us like’ina ir komentuoja daug dažniau nei vieniši, o vyresni nei 35-erių apie maisto gaminimą rašo ir su juo susijusius dalykus like’ina ar komentuoja jau žymiai daugiau nei bet kokias kitas temas. 83% visų su maistu susijusių interakcijų vyksta mobiliuosiuose įrenginiuose.

Visa tai – Facebook’e esantys duomenys apie jūsų vartotojus, kuriais kiekvienas protingas marketingo specialistas turėtų pasinaudoti. O kad būtų lengviau pradėti galvoti ne tik apie “skanų” vizualą, bet ir apie bent jau minimalią strategiją – keli patarimai:

Pusryčiai

Vienas pirmųjų dalykų, kurį padaro absoliuti dauguma Facebook ir Instagram vartotojų ryte – mobiliosios aplikacijos patikrinimas. O pusryčiai – vienas iš labiausiai “aptariamų” patiekalų socialiniuose tinkluose. Čia – puiki galimybė trumpai ir lengvai suvartojamai žinutei apie rytinį arba priešpietinį užkandį. Visiems skoniams:

Mobilieji įrenginiai

Kaip jau minėjau, turinys, kurį kuriate, turėtų būti patraukiantis akį ir lengvai vartojamas. Nesistenkite sukurti šedevrų, kuriuos žiūrėdamas jūsų klientas jau po pirmų keliolikos sekundžių pradeda galvoti apie kažką kitą – nepamirškite, kad jūsų turinį jis dažniausiai žiūri nedideliam ekrane, o aplinkui – daugybė kitų dirgiklių, kurie bet kada gali atitraukti jo dėmesį. Pabandykite paprastai ir neįpareigojančiai pritraukti dėmesį viena, paprasta žinute

Savaitės dienos

Vartotojų veiksmai, susiję su maistu, jo gaminimu ir vartojimu, suaktyvėja antroje savaitės pusėje. Darbo dienomis jūsų klientus labiau domina lengvas, greitas ir paprastas maisto gaminimas – didžioji jų dalis vakarieniauja namuose – o artėjant savaitgaliui vis didėja skaičius įrašų ir vartotojų veiksmų, susijusių su “lėtu valgymu” kavinėse ir restoranuose, vakarienėms su draugais ir pan. Savaitgaliai taip pat daug labiau tinka temoms apie sudėtingesnį, daugiau laiko reikalaujantį maisto ruošimą, užkandžiams su draugais ir t.t. Atsižvelkite į tai planuodami savo įrašų strategiją.

Na, ir pabaigai – dar šiek tiek naudingos statistikos:

Vidutinis suaugęs Lietuvos Facebook vartotojas per mėnesį “promoted” įrašus spaudžia po 6 kartus, komentuoja ir like’ina po 14 įrašų ir „mėgsta“ 21 prekės ženklų puslapį. Tuo tarpu vyresnės nei 28 metų, ištekėjusios moterys spaudžia dvigubai daugiau reklaminių įrašų, parašo beveik dvigubai daugiau komentarų ir paspaudžia beveik tris kartus daugiau „patinka“ po joms aktualiais draugų ir prekės ženklų įrašais. Auditorija, kuriai daug aktualesnė informacija apie jūsų produktus, sveiką maitinimąsi ir kokybišką maistą – viena iš aktyviausių socialiniuose tinkluose!

Receptai, įdomi informacija apie produktus – labiausiai komentuojami su maistu susiję įrašai. Dalindamiesi patarimais, “neuždarykite” savo įrašų – palikite galimybę vartotojams pasidalinti savo įžvalgomis ir patarimais, patobulinti jūsų receptą arba paprašykite papasakoti savo įspūdžius tų, kurie patiekalą jau yra gaminę ar naudojo jūsų siūlomus produktus:

Vartotojai Instagram’e labiausiai mėgsta dalintis savo desertų nuotraukomis, o iš gėrimų populiariausias – kava. #coffee pažymėta daugiau nei 41.000.000 nuotraukų instagrame, #latte – daugiau nei 3.000.000. Mėgstantys parodyti savo maistą kitiems, mėgsta į jį ir pažiūrėti.

 

Gal turite daugiau įžvalgų ar patarimų šia tema? Pasidalinkite čia arba mūsų Facebook‘e, o norėdami nepraleisti daugiau įdomių straipsnių ar aktualios informacijos – spauskite „Follow“.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/facebook-instagram-duomenys-ir-maistas