Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook puslapių priežiūra. Naujų gerbėjų medžioklė.

Nuo 2009-ųjų, kai Lietuvoje Facebook’as pradėjo įgauti šiokį tokį „svorį“, daug kas pasikeitė. Iš nišinio socialinio tinklo jis tapo vos ne pagrindine ryšio palaikymo priemone daugybei žmonių (šiandien Facebook’u naudojasi beveik 950.000 lietuvaičių. Palyginimui – 2009-ųjų pradžioje jų buvo vos per 50.000). O kartu su „kritine mase“ atsirado ir daugybė reklamos galimybių, kurias šiandien, atrodo, bando išnaudoti vos ne kiekvienas verslas.

Tačiau, deja, daug kas tą daro „priebėgomis“ ir toli gražu ne visada teisingai. Ir nors mūsų „duona ir druska“ – konsultacijos, kaip efektyviai reklamuotis Facebook’e ir Facebook puslapių priežiūra, negaliu nemokamai nepasidalinti „smulkmenėlėmis“, kurios gali padėti jums efektyviai komunikuoti su potencialiais ir esamais klientais šiame vis didesnę reikšmę jų gyvenimuose vaidinančiame „socialinių tinklų karaliuje“.

Taigi, šiandien, prie kavos – keturi paprasti patarimai, kaip pritraukti daugiau žmonių į jūsų Facebook puslapį. Jais galite naudotis iškart. Nemokamai.

1. Sutrumpinkit adresą.

Facebook puslapių adresai, juos tik sukūrus, atrodo maždaug taip: http://www.facebook.com/pages/Gan-bei-city/434443625074.

Ir norėdami jais pasidalinti, galite atrodyti gan komiškai:

GanBeiCity Facebook puslapio adresas

To galite labai lengvai išvengti. Tereikia nueiti į www.facebook.com/username, ten pasirinkti savo administruojamą puslapį ir įrašyti pageidaujamą trumpąjį adresą:

Ir voilaJūsų puslapio Facebook’e adresas pasidarė daaaaug paprastesnis.

2. „Makulatūra“

Sutrumpinus jūsų Facebook puslapio adresą tampa daug lengviau juo dalintis „offline“. Kodėl gi tuo nepasinaudoti? Juk galite jį įrašyti ne tik į elektroninio laiško parašą – kodėl gi neįtraukus jo prie kontaktų jūsų vizitinėje kortelėje?

Skrajutės, skelbimai – bet kokia reklaminė medžiaga dabar gali būti „paženklinta“. Juk tai nieko papildomai nekainuos, taip?

P.S. GanBeiCity restoranai, jei nebūtų praleidę pirmo žingsnio, būtų puikus šio patarimo pavyzdys.

3. Video.

Dalinkitės ne tik nuorodomis į YouTube. Esant galimybei, įkelkite įdomių, „užkabinančių“ video ir tiesiogiai į savo Facebook puslapį (tai galit padaryti tiesiai iš savo puslapio „sienos“).

Galbūt esami jūsų gerbėjai norės jais pasidalinti su savo draugais – tuo pačiu pasidalins ir kvietimu paspausti „patinka“:

4. Apdovanokit aktyviausius.

Jūsų Facebook puslapio populiarumas (o kartu su juo – ir galimybė būti pamatytiems daugiau žmonių) tiesiogiai priklauso nuo jūsų Facebook fanų aktyvumo. Apie tai jau šiek tiek rašiau. O vienas iš geriausių būdų tą aktyvumą padidinti – „mėnesio gerbėjo(-ų)“ apdovanojimas.

Paskirkite nedidelį prizą, kurį kiekvieną mėnesį įteiksite vienam ar keliems aktyviausiai dalyvavusiems diskusijose (komentavusiems) gerbėjams. Tokiu būdu paskatinsite kokybišką bendravimą – ne taip kaip „šį prizą laimės vienas iš paspaudusių „patinka““ serijos konkursai. Ir tuo pačiu pasikelsit savo įrašų kokybę.

 

Greitai bus ir penktas patarimas, todėl nepamirškit tapti mūsų gerbėjais ir užsisakyti mūsų naujienų RSS arba el.paštu. Juk norėtumėt jo nepraleisti, taip?


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Facebook puslapių priežiūra. Naujų gerbėjų medžioklė.”

  1. […] šansas pakeisti Facebook puslapio adresą Jau esame rašę apie trumpojo Facebook puslapio adreso (vanity URL – pavyzdžiui, Facebook.com/socialusmarketingas ) svarbą, ypač komunikuojant […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/facebook-puslapiu-prieziura-nauju-gerbeju-medziokle