Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook reklama ir jos veiksmingumo matavimas

Kalbėdami su klientais ir, aišku, savo Facebook mokymų metu, dažnai diskutuojame apie tai, kuri Facebook reklamos forma veiksmingesnė. Kurią reklamėlę verta palikti ir rodyti toliau, o kuriai laikas užleisti vietą kitoms. Dažniausiai apie tai sprendžiame pagal kainą už vieną vartotojo veiksmą – ar tai būtų bet koks įrašo įsitraukimas, ar jau konkretesnis veiksmas – nuotraukos/video peržiūra, aplikacijos install’as ir t.t.

O kad diskutuoti ir rasti geriausius sprendimus būtų dar lengviau, Facebook prieš kelias dienas pristatė dar vieną labai naudingą funkciją – „Relevance score“.

Kas tai?

Facebook ads relevance score – tai pažymys, kurį Facebook algoritmai automatiškai priskiria visoms jūsų reklamoms pagal tai, kokio populiarumo jos sulaukia.

Šis pažymys priklauso nuo keleto dalykų:

a) Positive feedback – kiek žmonių atlieka jūsų norimus veiksmus (spaudžia reklamą, peržiūri video, eina į jūsų www puslapį ar pan.) Kuo didesnė tikimybė, kad jūsų tikslinė auditorija atliks šiuos veiksmus, tuo sunkiau bus gauti geresnį pažymį. Pavyzdžiui, jei rodote video reklamą paaugliams, video peržiūrų lūkesčiai bus didesni nei analogiškai reklamai, rodomai 60-65 metų auditorijai, todėl susilaukus vienodo skaičiaus paspaudimų pirmuoju atveju pažymys bus ne toks geras kaip antruoju.

b) Negative feedback – tokiu pačiu principu matuojamas negatyvių vartotojų reakcijų – „hide“, „report spam“ ir kitų – matavimas. Kuo jų mažiau, tuo pažymys aukštesnis.

Pagal tai, kaip žmonės reaguoja į jūsų reklamą, Facebook’as prognozuoja jų ateities veiksmus ir nustato bendrą pažymį. Prognozės prasidės ir pažymį gausite, jūsų reklamai pasiekus bent jau 500 vartotojų.

Kas iš to „Facebook reklamos Relevance score“?

Nuo Facebook relevance score priklausys, kiek jums kainuos parodyti reklamą 1000 žmonių. Kuo aukštesnis pažymys, tuo mažesnę kainą mokėsit už 1000 parodymų (CPM). Kuo mažiau mokėsit už tūkstantį parodymų, tuo mažiau kainuos vienas paspaudimas.

Ką daryti?

Pirmiausia – atsidaryti savo reklamų ataskaitas ir:

a) peržiūrėti dabar rodomas reklamas ir jų Relevance score. Pasižiūrėti, ar nėra „dvejetukininkių“ ir pabandyti pakeisti visas reklamas, kurios gauna žemiausius pažymius.

b) peržiūrėti anksčiau rodytas reklamas. Jei prie jų matote Relevance score, patikrinkite kurios jų buvo „pirmūnės“, o kurioms sekėsi prasčiau? Ko galite pasimokyti – galbūt randate kokių nors bendrų bruožų tarp visų reklamų, kurios gavo blogus pažymius? Kaip galite tuos bruožus eliminuoti?

Na, o jei kyla daugiau klausimų ir neturite laiko ilgiems eksperimentams – visada galite kreiptis arba užsukti į mūsų Facebook mokymus Vilniuje ar Klaipėdoje (keletas laisvų vietų dar, atrodo, yra). Tikrai padėsime.

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

3 responses to “Facebook reklama ir jos veiksmingumo matavimas”

  1. […] Aidis pasakoja apie tai, kas yra “Facebook relevance score” ir su kuo jis valgomas: Facebook reklama ir jos veiksmingumo matavimas […]

  2. Aurimas sako:

    Pastebėjau, kad relevance stipriai priklauso ir nuo biudžeto ir auditorijos kurią bandom pasiekti dydžių santykio.

    Jei užduodamas didelis biudžetas, trumpas laikas, nedidelė auditorija, FB bandys pateikti skelbimą daug kartų vienam asmeniui, tas galų gale padarys HIDE ir mažins RS.

    Sumažinus biudžetą, ne nekeliant bid per aukštai – tas relevance paprastai visada pakyla per porą punktų mažiausiai.

    Ir kas keista – kartais CTR didesnis būna „dvejetukininko“ skydelio už tarkim 7 įventinimą turinčio.

  3. Indrė sako:

    O koks turėtų būti tas pažymys? Kada ta reklama jau skaitosi visai gera, o kada reikėtų susirūpinti? Ką, jeigu praktiškai visų reklamų relevance score yra 5? Čia daug ar mažai?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/facebook-reklama-ir-jos-veiksmingumo-matavimas