Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook reklama – jau ir atskiriems Lietuvos miestams (beveik…)

Labai geros naujienos! Pagaliau atėjo ta diena, kai Facebook reklamų targetinimas pasipildė Lietuvos miestų pasirinkimo galimybe!

Tiksliau, ši funkcija pradėjo po truputėlį atsirasti. Kodėl “po truputėlį”? Nes kol kas ji dar gan ribota, tačiau su kiekviena diena situacija taisosi:

 Prieš porą mėnesių Facebook paskelbė, kad plečia targetinimo pagal vietą (location) galimybes ir prie šalių, kuriose vietą galima nurodyti įvedant pašto kodą (ZIP code targeting) prideda dar trisdešimt – tarp jų ir Lietuvą. Šios galimybės turėjo palaipsniui atsirasti ir būti tobulinamos, todėl, kaip ir galima buvo tikėtis, iš karto visose paskyrose neatsirado. Pirmiausia pastebėjome galimybę targetinti pagal pašto kodą Facebook’o Ads API programinėje sąsajoje, o netrukus ši galimybė pradėjo rodytis ir kai kurių reklamų paskyrų Power Editor’iuose ir Ads Manager’iuose. Kol kas veikia dar ne visi pašto kodai – pirmiausia pradėjo veikti Vilnius, tikimės, kad labai greitai pradėsime matyti ir Kauną bei Klaipėdą ir kitus Lietuvos miestus.

Kas pasikeis, atsiradus šiai funkcijai?

Su savo Facebook reklama pasieksite tikslesnę auditoriją. DAUG tikslesnę. Iki šiol bandant pasiekti tik tam tikro miesto gyventojus vienintelė išeitis būdavo bandymas “apžaisti sistemą” spėliojant jų pomėgius – tai geriausiu atveju šiek tiek sumažindavo tikimybę, kad reklamą pamatys ne tik, pavyzdžiui, Vilniečiai, bet ir Klaipėdiečiai, tačiau anaiptol jos nepanaikindavo. Tuo tarpu dabar galėsite pasirinkti tikslaus miesto ar netgi rajono gyventojus.

Kaip Facebook’as nustato, kuriame mieste vartotojas gyvena/yra? Pagal ką bus atrenkama mano pasirinkta tikslinė auditorija?

Pasirinkus pašto kodą, bus targetinami žmonės, kurie savo gyvenamąją vietą yra nurodę tame mieste ir (o tai labai svarbu) – žmonės, kurių išmanieji telefonai bus “pagauti” to pašto kodo teritorijoje. Svarbu todėl, kad tokia reklamos targetinimo forma bus labai patogi verslui, kuriam reikia pasiekti nedideliu spinduliu aplink jį esančius žmones – kavinėms, parduotuvėms ir t.t. Juk žymiai tikslingiau rodyti savo reklamą tik tiems vartotojams, kurie kažkur netoliese dirba, pietauja ar gyvena.

Kaip sužinoti, ar man rūpimi pašto kodai jau “veikia”?

Kaip ir minėjau, dar anaiptol ne visi Lietuvos pašto kodai yra veikiantys ir surandami. Tačiau kasdien jų skaičius didėja, tikėkimės, greitai pamatysim žymiai daugiau. O patikrinti, ar jums rūpimas pašto kodas jau aktyvus galima tiesiog įvedus jį (be LT, tiesiog penkis skaičius) ir pasižiūrėjus, ką Facebook’as siūlo pasirinkti. Turėtumėt pamatyti kažką panašaus į:

Sėkmės bandant, eksperimentuojant ir ieškant efektyviausio sprendimo! 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/facebook-reklama-jau-ir-atskiriems-lietuvos-miestams-beveik