Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook reklama – jau ir atskiriems Lietuvos miestams (dabar jau tikrai!)

Prieš porą mėnesių rašiau, jog pagaliau turime galimybę nors ir sunkokai, bet bandyti pagauti atskirų Lietuvos miestų gyventojus pagal pašto kodą. Tokiu būdu jau galėjome taupyti pinigus ir reklamą rodyti tik Vilniaus gyventojams, esantiems tam tikro pašto kodo zonoje. Na, o dabar turime daug geresnių naujienų – pagaliau Facebook reklamos auditorijos nustatymuose galime pasirinkti tiesiog konkretų miestą!

Kaip tai padaryti ir kokių galimybių turime:

Suformuoti auditoriją iš atskiro miesto – paprasta. Tereikia toje vietoje, kur anksčiau būdavo nurodyta Lietuva, pradėti rašyti norimo miesto pasirinkimą, ir Facebook’as pats pasiūlys, iš ko galite rinktis:

Toliau galėsite pasirinkti spindulį – kokiu atstumu nuo miesto esančius/gyvenančius žmones Facebook’as turėtų įtraukti į jūsų auditoriją. Norint targetinti tik to miesto gyventojus, reikėtų rinktis „no radius“.

Ir galiausiai – viena iš dar naudingesnių funkcijų: galimybė pasirinkti, ar į auditoriją bus traukiami visi tam mieste gyvenantys žmonės (pagal Facebook’e deklaruotą current city), ar tik tie žmonės, kurių dabartinė buvimo vieta – šis miestas (pagal Facebook’o turimus duomenis, gaunamus iš įrenginių su vietos nustatymo funkcija ir prisijungimo IP adresų). Pastaruoju atveju auditorija stipriai sumažės, nes Facebook’as neturi visų savo vartotojų tikslios buvimo vietos duomenų, tačiau tokią auditoriją pasirinkę būsit 100% užtikrinti, kad reklamą pamatys TIK tuo metu miesto teritorijoje esantys vartotojai.

Ši galimybė – pirmiausia puiki naujiena, pavyzdžiui, Klaipėdos gyventojams, kurių dažniausias klausimas mokymų ir susitikimų metu būdavo – kaip padaryti, kad reklamai skirtų pinigų nešvaistytume ją rodydami vilniečiams, kuriems ji gali būti visiškai neaktuali. Aišku, ir visų kitų miestų verslams, ypač kavinėms, parduotuvėms ir panašioms įstaigoms bus daug ramiau žinant, kad jų reklamą pamatys tik tie, kurie bent jau teorinę galimybę pas juos apsilankyti turi daug didesnę. Tuo tarpu stambesniam verslui tai – taip pat daug galimybių atveriantis pokytis. Dabar, rodydami reklamas skirtingų miestų auditorijoms, jie galės daug tiksliau matyti, kaip į jas reaguoja jų gyventojai ir, analizuodami rezultatus, ateityje galbūt netgi modifikuoti savo pasiūlymus pagal miestą.

Vartotojams tai – irgi gera žinia. Aš, pavyzdžiui, visai apsidžiaugsiu, jei būdamas Vilniuje neturėsiu skaityti, kokie dienos pietūs šiandien Kauno kavinėse, ir atvirkščiai. Aišku, jei tų kavinių savininkai bus protingi ir nešvaistys pinigų.

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/facebook-reklama-jau-ir-atskiriems-lietuvos-miestams-dabar-jau-tikrai