Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Facebook shop – daugelio dar neatrasta galimybė

Per Facebook gyvavimo metus buvo daugybė bandymų glaudžiau susieti Facebook puslapius ir e-komerciją. Dar ir dabar galima rasti startuolių, kurie specializuojasi Facebook parduotuvių (skirtukų, kuriuose galima talpinti savo prekes ir pan.) gamyba. Tačiau panašu, kad geriausiai šitą problemą galų gale išspręs pats Facebook’as.

Jau kurį laiką didžioji dalis puslapių gali naudotis šia funkcija. Anaiptol ne visi tai daro – jei jūs tarp tų, kurie dar neapsisprendė, išbandykit. Kad būtų paprasčiau – trumpai apie funkciją ir jos naudą:

Facebook Shop – naujas Facebook puslapio Tab’as, kuriame galite padaryti tą patį, ką ir bet kokioje e-parduotuvėje. Sudėti savo produktų aprašymus, sukelti jų nuotraukas, įdėti nuorodas į puslapius, kuriuose žmonės gali juos įsigyti:

Nieko per daug revoliucinio, tačiau (ypač smulkiam verslui) gali būti labai naudinga. Pradedant prekybą, testuojant, ar jūsų prekės įdomios, ir vėliau – reklamuojant savo produkciją.

Tik pradėjus prekybą, šis skirtukas labai naudingas dėl to, kad su jo pagalba galima apsieiti be jokios elektroninės parduotuvės. Užtenka prie prekės nuorodos įkelti m.me/manofbpuslapioadresas. Tuomet žmogus, apsilankęs produkto puslapyje

ir paspaudęs „Check out on website“ bus nukreiptas tiesiai į jūsų žinučių skiltį, kur galės su jumis susisiekti. Sukombinavus šį apėjimą su teisingais žinučių nustatymais, (apie juos galit daugiau info rasti šiame video), galite labai sklandžiai ir efektyviai bendrauti su klientais.

Kita naudinga funkcija – turint Shop skiltį, iškart atsiranda galimybė tag’inti joje sukeltus produktus savo Facebook puslapio įrašuose ir reklamose:

Ši galimybė ypač padeda, kai nuotraukoje vaizduojate ne vieną produktą. Įvaizdinės fotosesijos iki šiol galėdavo pasitarnauti tik žinomumui didinti, apetitui sukelti, o nukreipti žmones tiesiai į jose vaizduojamus produktus būdavo žymiai sunkiau – turėdavome dėti nuorodas tekste, žymėti produktus skaičiais ir t.t. Tuo tarpu dabar, turint produktus sukeltus į Facebook Shop skirtuką, viskas daug paprasčiau. Tiesiog pritag’iname produktus nuotraukoje, po ja atsiranda jų sąrašas, o paspaudę jį vartotojai nuvedami tiesiai į produkto aprašymą ir galeriją, iš kurios jau gali arba eiti į jūsų e-parduotuvę, arba, kaip rašiau aukščiau – susisiekti su jumis žinute.

Tik laiko klausimas, kada Facebook’as ir Lietuvos rinkoje leis vartotojams tiesiogiai atsiskaitinėti ir pirkti prekes niekur neišeinant. Kai kuriose rinkose ši funkcija jau galima, Facebook Shop naudojimosi taisyklės (su kuriomis sutiksite prieš pradėdami naudotis skirtuku) taip pat sukurtos turint ją galvoje, taigi, belieka tik palaukti. Kai galėsime ir mokėti už prekes per FB, kai kuriems smulkiems prekių ženklams gali nebereikėti absoliučiai jokių išorinių „e-lokacijų“.

Jeigu turėsit klausimų – visada galit parašyti mums laišką arba tiesiog susisiekti FB – m.me/socialusmarketingas.

Sėkmės išbandant naujas Facebook galimybes, ir aišku, nepamirškit sekti Socialaus marketingo Facebook’o, Instagram’o LinkedIn’o ir, jeigu patinku, mano asmeninio profilio – taip nepraleisit nei vieno mūsų įrašo.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Facebook shop – daugelio dar neatrasta galimybė”

  1. Petras sako:

    gal ir parotu, shopui su mazai prekiu ir pirkeju, bet su daugiau tai nepatogumas su atsiskaitymais…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/facebook-shop-daugelio-dar-neatrasta-galimybe