AdomasAdomas
Atgal
Foursquare Lietuvoje – neatrastas lobis? #2

Prieš keletą dienų rašėme apie pagrindines Foursquare programėlės funkcijas, o šiandien pateiksime aiškius pavyzdžius, kaip Foursquare socialinį tinklą galima panaudoti jūsų versle.

Foursquare aktualumas Lietuvos verslui

Foursquare buvo įsteigtas 2009-tais metais ir visus nustebino labai sparčia augimo kreive – nors prireikė vienerių metų pasiekti pirmą milijoną užsiregistravusių vartotojų, dabar milijonas vartotojų užsiregistruoja kiekvieną mėnesį. Tokiais augimo tempais Foursquare neseniai pasiekė net dvidešimt milijonų vartotojų ir toliau nesustoja plėstis.

Iki šiol Foursquare Lietuvoje nebuvo labai populiarus, tačiau pagrindinė to priežastis buvo mažas išmaniųjų telefonų skaičius Lietuvoje. Vis dėlto, tai turėtų pasikeisti labai greitai – Bitė Lietuva spėja, jog jau dabar šalyje yra apie penki šimtai tūkstančių išmaniųjų telefonų vartotojų, o išmanieji telefonai užims 50% visos rinkos per ateinančius penkerius metus. Kadangi „Foursquare“ programėlė yra integruota į daug kitų mobiliųjų programėlių (Instagram, Path, Foodspotting ir kitas), manome, jog aukšti vartotojų augimo tempai išliks, o ateityje Foursquare taps tik aktualesnis. Labai didelė tikimybė, kad jau dabar yra nemažai žmonių, prisiregistruojančių jūsų vietoje, todėl žinios apie Foursquare galimybes gali labai padėti jūsų verslui.

Foursquare nauda

Pradėkime nuo to, jog Foursquare yra socialnis tinklas. Jis leidžia žmonėms rasti ir sekti savo draugus, bendrauti su jais, sužinoti apie jų lankomas vietas bei su tomis vietomis susijusius patarimus. Tačiau visų svarbiausia (bent jau mums, socialaus marketingo fanams), galimybė įtraukti įmonės gerbėjus, sukurti virtualią ir tikrą fanų bendruomenę, pritaikyti mūsų produktus pagal jų pageidavimus ir taip didinti pardavimus.

Su Foursquare pagalba jūsų įmonė gali:

  • pritraukti naujų klientų
  • sukurti lojalių klientų bendruomenę
  • nemokamai sužinoti apie klientų demografiją ir jų norus
  • garsinti įmonės vardo žinomumą
  • išsiskirti iš konkurentų ir taip įgyti pranašumą
  • viską sudėjus kartu – skatinti pardavimus

Norite sužinoti, kaip tai padaryti?

Pritraukite naujų klientų

Visų pirma, vartotojai gali labai lengvai sužinoti apie jūsų vietą pasinaudoję tyrinėjimo funkcija Explore. Vieno mygtuko paspaudimo Foursquare vartotojai gali rasti aplinkui esančias vietas, jas skirstyti pagal skirtingus kriterijus arba tiesiog įvesti į paiešką raktažodžius ir taip surasti geriausius variantus.

Svarbiausia – kiekviena vieta gali turėti savo administratorių ir sukurti specialias akcijas (specials), kurios bus atrakinamos tik tuo atveju, jeigu klientai prisiregistruos su Foursquare jūsų administruojamoje vietoje. Penkios specialios akcijos naujiems klientams pritraukti yra šios:

  1. Newbie Special – speciali akcija naujokui. Pvz., “Pirmo prisiregistravimo metu gausite nemokamą kavos puodelį”
  2. Check-In Special speciali akcija kiekvieno prisiregistravimo metu. Pvz., “Kiekvieną kartą prisiregistravę su Foursquare, mūsų parduotuvėje gausite 10% nuolaidą”
  3. Flash Special – trumpalaikė akcija. Pvz., “Pirmiems 25-iems klientams, kurie prisiregistruos po 20.00 valandos, įėjimas į klubą bus nemokamas”
  4. Friends Special – speciali akcija prisiregistravus su Foursquare draugais (tam vartotojai turi sekti draugus Foursquare programėlėje, kiekvienas iš jų atskirai turi prisiregistruoti jūsų vietoje, o sistema tai automatiškai pastebės). Pvz., “Prisiregistruok su dviem draugais ir gauk 25% procentų nuolaidą gėrimamas”
  5. Swarm Special – ‘spiečiaus’ speciali akcija. Pvz., “Jeigu 50 žmonių prisiregistruos vienu metu, gausi du gėrimus už vieno kainą”

Sukurkite lojalių klientų bendruomenę

Vis dėlto, pritraukti naujų klientų nepakanka. Žymiai svarbiau – susikurti lojalių klientų bendruomenę, skatinti juos sugrįžti vėl ir vėl. Būtent tam ir skirtos kitos dvi specialios akcijos:

  1. Loyalty Special – speciali akcija lojaliems klientams. Pvz., “Kas trečios registracijos metu gaukite nemokamą desertą”
  2. Mayors Special – speciali akcija patiems lojaliausiems klientams – jūsų vietos ‘merams’. Pvz., “Mūsų vietos merui kartą per savaitę suteikiama 50% nuolaida vakarienei dviems.”

Naudokite Foursquare analytics

Foursquare taip pat suteikia labai daug informacijos apie prisiregistravimus jūsų administruojamoje vietoje. Jūs galite pamatyte paskutinius ir dažniausius vartotojus, prisiregistravimų dalinimąsi socialiniuose tinkluose, unikalių lankytojų skaičių ir netgi lankytojų skirstymą pagal jų lytį ir amžių. Geriausia, viska tai – nemokama.

Garsinkite įmonės vardą

Vartotojai labai dažnai susieja Facebook ir Twitter paskyras su Foursquare, automatiškai dalinasi nuotraukomis bei patarimais kituose socialiniuose tinkluose, tapdami jūsų prekės ženklo ambasadoriais ir taip garsindami jūsų vardą. Taip pat siūlydami tokias akcijas išsiskirsite iš savo konkurentų ir įgysite pranašumą ateityje, kai mobiliosios programėlės išpopuliarės labiau.

Galiausia, prekių ženklai gali susikurti savo profilį Foursquare programėlėje, palikti patarimus skirtingose vietose ir taip bendrauti su savo gerbėjais.

Vis dėlto, vien tik sukurti specialias akcijas ir jas administruoti nepakaks. Priežastis – apie jas nežinos didžioji dauguma jūsų įmonės fanų. Norėdami to išvengti, į pagalbą pasitelkite visus kitus socialinius tinklus, juose kas savaitę priminkite apie jau vykstančias arba naujas Foursquare akcijas, praneškite apie akcijas vitrinose, netgi meniu, pridėkite žinutę jūsų naujienlaiškyje ir t.t. Ir, žinoma, nepamirškite apie jas informuoti savo personalo.

Jeigu nežinote, kaip tai padaryti patys, mes jums visada galime padėti. O daugiau minčių apie geras ir blogas Foursquare akcijas bei pavyzdžius iš Lietuvos ir viso pasaulio pateiksime kitame blogo įraše.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Foursquare Lietuvoje – neatrastas lobis? #2”

  1. […] Pirmoje dalyje rašėme apie pagrindines Foursquare funkcijas vartotojams, antroje – apie Foursquare funkcijas, padedančias verslui, o šiandien pasidalinsime sektinais pavyzdžiais iš kitų šalių bei lyginsime juos su Lietuvos […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/foursquare-lietuvoje-neatrastas-lobis-2