Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Google+ pasikeitimai. Ar kam nors rūpi?

Google+ pakeitė savo dizainą. Kai kurie dalykai, mūsų manymu, kažkodėl daryti kopijuojant Facebook’ą, kai kurie – kaip tik, stengiantis padaryti „panašiai, bet atvirkščiai“, o kai kurie – labai originalūs ir patogūs.

Google+ puslapis - naujoji išvaizda

Daugiau apie juos – šiame video:

 

Išbandyti pakeitimus galite apsilankę savo profilyje. Jei dar neturite jo – susikurkite. Reikia žinoti, kas vyksta socialinių tinklų padangėje. Laikyti pirštą ant pulso.

O jei norite sukurti Google+ puslapį savo įmonei – čia trumpas aprašymas, kaip tai padaryti.

Ar jau žengėte žingsnį į šį socialinį tinklą? Kokie įspūdžiai? Mūsų kol kas – labai blankūs. Lietuvių čia nėra tiek jau daug, todėl ir veikti kažkaip nėra ką… Ir nors Facebook’ui turint maždaug tiek pat vartotojų, kiek Google+ turi dabar, gan užtikrintai sakėm, kad tai bus „the next big thing“, šiuo atveju tokie tikri nebūtume. Nors Google+ ir gražus, ir patogus, ir kai kuriais aspektais netgi malonesnis nei Facebook, jis neturi vieno dalyko. Tiksliau, apie 800.000.000 dalykų, kuriuos turi Facebook.

Mes čia – apie vartotojus. Kurie patogiai įsikūrė Facebook’e, ten prisijungė visus savo draugus ir stebi jų gyvenimus, dalinasi vaikiukų nuotraukomis ir žaidžia virtualias fermas, diskutuoja apie politiką, rašo trumpus apsakymus ir rodo savo muzikinį išprusimą… Žodžiu, daro ką tik širdis geidžia. Ir daro tai prieš gan nemažą savo draugų auditoriją.

Tuo tarpu prisijungę prie Google+ tos auditorijos netenka. Čia galima rasti tik labai ribotą kiekį lietuviškų hipsterių, early-adopter’ių ir kitų freak’ų, kurie arba protestuoja prieš Facebook’ą nes „ten visi *&*^% sėdi“, arba tiesiog bando šį naują socialinį tinklą, publikuodami jame daugmaž tą pačią informaciją, kaip ir FB. Taigi, motyvacijos prie Google+ jungtis pagrindinei „bell curve“ daliai – meinstrymui, kurie ir yra įdomiausi marketingistams, kol kas daug nėra.

bellcurve - 'meinstrymas' ir early adopters

Būtent dėl to kol kas dar nesiūlome skubėti kraustytis į Google+ ir pamiršti Facebook’ą. Geriau iš pradžių tvarkingai susidėlioti savo Facebook strategiją ir pagaliau pradėti efektyviai komunikuoti (ne tik šiaip, šnekėti) šiame tinkle. O jau po to galėsite pasirūpinti ir savo buvimu Google pliuse. Kuris gali atnešti naudos – tiek SEO, tiek įvaizdžio prasme, tiek bandant pasiekti ir darant įspūdį tiems patiems early adopter’iams, kuriuos anksčiau ar vėliau paseks ir pilkosios masės.

O jei pasirodys per daug – visada galite susisiekti.

Padėsim.

Tikrai.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/google-pasikeitimai-ar-kam-nors-rupi