Simona VilkaitėSimona Vilkaitė
Atgal
Instagram – apie naujienas

Gegužės viduryje teko galimybė sudalyvauti Facebook organizuotoje konferencijoje Facebook Creative Day @ Warsaw. Naujienų ir įkvėpimo pasisėmėm ne tik apie Facebook, bet ir apie Instagram. Įspūdžius po truputėlį pradedam pasakoti kolegoms, klientams, o kartu ruošiam naują medžiagą mokymams! Šiame įraše trumpai peržiūrėsim pagrindines naujienas, kuriomis dabar gyvena platforma ir pasidalinsim penkiais patarimais, parsivežtais iš konferencijos. Jei kils klausimas – „ar tikrai tai naujienos” – atsakom – galbūt ir ne, bet ar tikrai apie viską pagalvojat keldami naują įrašą į Instagram?

Konferencija: 

Pranešėja Nadine Neubaueur (Brand Development Lead @ Instagram) daug dėmesio skyrė ne tik įkvepiantiems pavyzdžiams, bet ir naujovėm, kurios tinkle egzistuoja ilgiau ar trumpiau.

Pagrindiniai 2016 metų momentai, kurie padarė didelę įtaką ir 2017-tųjų strategijoms, buvo:

  • Pilnas Instagram rebranding’as – kai tinklas tapo šviesesniu, jis pakeitė logotipą, daugiau dėmesio skirta nuotraukai, kurią naujienų sraute mato vartotojas, o ne sunkiems aplikacijos dizaino elementams.
  • Komentarų tvarkymo funkcija (edit) – pagaliau atsiradusi galimybė pakoreguoti klaidas ar netinkamus įrašus po nuotraukomis 🙂
  • Pekeistas naujienų srauto algoritmas – principas, kaip Facebook’e – kuo daugiau interakcijos su tau patinkančiomis paskyromis – tuo didesnė tikimybė jų įrašus matyti aukščiau ir jų nepraleisti. Čia atsiranda logiškas pagrindimas prie savo įrašų nepabijoti pridėti tvirtų „Call to action” pasisakymų – komentuok, spausk ir panašiai.
  • Istorijos (Stories) – 24 valandų žaidimas su turiniu, kuris prekės ženklams vis dar didžiulis iššūkis, bet kartu ir ypatingai pigus (Lietuvos atveju) kanalas reklamai.

Pranešimo metu išgirdom, kad planuojami dar keli atsinaujinimai, kuriuos gavom tą pačią dieną:

  • Stories aplinkoje jau galima dėti hashtag’us.
  • Stories aplinkoje atsirado galimybė užsidėti filtrą ant veido (Taip, visai kaip Snapchat, bet ko kito reikėjo tikėtis?). Laukiam galimybės kurti prekės ženklų filtrus. Tikimės – jau greitai.

Kaip ten bebūtų – atsinaujinimai lieka atsinaujinimais ir nereikalinga funkcija, jei Instagram tinkle neįkvepiat vaizdu, nekuriat turinio, kuris žinutę perduotų per vaizdą ir, paprastai tariant, neinvestuojat nei laiko nei noro į prekės ženklo įvaizdžio kūrimą. To pačio pranešimo metu išsigryninom penkias dedamąsias, kurios vienos ar visos kartu tikrai buvo panaudotos sėkmingų kampanijų metu.

Apie kiekvieną iš jų žemiau:

  • Dėmesio patraukimas! Kai kuriat turinį pagalvokit – ar jis atkreips dėmesį? Ar mano prekės ženklas jame atsispindės? Kur bus visas fokusas? Tai gan abstrakti dalis, kurią papildo visos po jos einančios.
  • Prekės ženklas neprivalo būti slepiamas! Jis turi būti subtiliai pateiktas taip, kad būtų aišku apie ką vartotojas gauna žinutę. Nepamirškit – Instagram mobile FIRST platforma – tad nuotraukos turi būti pritaikytos mobiliems įrenginiams – itin maži tekstukai čia bus nesuprasti.
  • Emocijos! Čia kalbama apie emociją, kurią privalo perteikti Instagram komunikacija. Nešit džiaugsmą? Kelsit stresą? Priminsit apie gražias vasaros akimirkas? O gal skatinsit veikti? Kaip ten bebūtų – užduokit sau klausimą – kokią emociją noriu sukelti, kai kuriu šią komunikaciją ir laikykitės vieningo plano.
  • Atpažįstamumas! Jokios šizofrenijos, tik nuoširdus vieningos linijos laikymąsis. Tai negimsta per vieną naktį – tad būkit atpažįstami su savo komunikacija – nesimėtykit 🙂
  • Nauda vartotojui! Galit būti atpažįstami, galit rodyti prekės ženklą, bet kol neduodat naudos, tol vartotojas gali jus ignoruoti. Ar tai bus receptas, ar patarimas ar nuolaidos kodas – spręsti jums.
  • Call to action. Nebijokit paskatinti veikti – užeiti į puslapį, parašyti komentarą ar pirkti. Čia buvo pateiktas @vwdubai Instagram reklamos pavyzdys (turiu jį aprašyti, nes video internete nerandu) – eteryje sukasi video, jame kelias, keliu per sekundę praskrenda automobilis. Atsiranda Call to action – „nespėjai pamatyti? spausk nuorodą ir susipažink su naujuoju Volkswagen.”

Kaip sėkmingai viską išnaudoti?

Kaip susidėlioti visas mintis ant „I(nstagram)”?

Kaip nepasimesti?

Pakalbam mokymuose, kuriuose pateiksim ir konkrečius pavyzdžius apie kiekvieną sėkmės dedamąją: http://bit.ly/InNewsMokymai

 

 

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/instagram-apie-naujienas