Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Kaip sužinoti, ką mėgsta mano klientai Facebook’e?

Per vienus iš mūsų Facebook marketingo mokymų sulaukėme labai įdomaus klausimo, kuris priminė, kad dar nesame apie tai kalbėję šiame blog’e –

kaip sužinoti, ką mėgsta mano klientai?

Vieną iš būdų, kurio daug kas dar tikrai neišnaudoja, aprašysiu čia:

Facebook graph search.

Jau gan senokai atsiradęs Graph search gali daug daugiau nei tik surasti žmogų pagal vardą ar padėti ieškant jūsų prekės ženklo. Bet apie viską nuo pradžių. Pirmiausia – jei dar nematote šio laukelio savo Facebook’o viršuje, įsijungti jį galite pakeitę Facebook’o kalbą į US English. Tai padaryti galite čia. 

O jei turite Graph Search – pabandykite paeksperimentuoti su paieškos terminais. Gal jau bandėt peržiūrėti „People who are friends of my friends and are single“, bet šis įrankis tinka ne tik ieškoti gražių priešingos lyties atstovų/-ių, su kuriais jus supažindinti galėtų jūsų draugai. Čia galit daug daugiau:

Dar daugiau –

 

Ir, norint daugiau pažaisti – leistis dar giliau:

 

Kokia iš to nauda? Labai paprasta – naudodamiesi šia funkcija, galite pabandyti rasti iki šiol nežinotų ir kartais galbūt netgi netikėtų bendrų vardiklių tarp savo puslapio gerbėjų, žmonių, kurie mėgsta panašius dalykus ir t.t. Tokiu būdu kitą kartą planuodami savo reklamos kampaniją galėsite išbandyti auditorijos siaurinimą ne tik pagal metus, bet ir pagal išsiaiškintus pomėgius, mėgstamus puslapius ir panašiai.

Aišku, kai kuriais atvejais tie bendri vardikliai gali būti pernelyg bendriniai ir nespecifiniai – bet visada galite pabandyti susiaurinti paiešką, įvesti papildomų sąlygų ir paeksperimentuoti, kas veikia, o kas – ne. Pavyzdžiui, vienas labai įdomus dalykas, kurį pastebėjome bežaisdami su šia funkcija – mūsų puslapį mėgstančių žmonių yra labai daug fotografijos mėgėjų. Tai leidžia spekuliuoti, kad mūsų informacija domisi vestuvių, renginių fotografai. Galbūt rudens pabaigoje, pasibaigus intensyviajam jų darbymečiui, suorganizuosime dar vienus Facebook marketingo mokymus specialiai jiems.

Na, o pabaigai norėčiau paraginti niekada nenustoti domėtis visomis naujovėmis – ir Facebook, ir kitų socialinių tinklų, ir, žinoma, marketingo apskritai. Kasdien atsiranda labai daug įrankių ir resursų, galinčių labai padėti padidinti jūsų reklamos ir komunikacijos efektyvumą ir, kas svarbiausia – teikiamą naudą jūsų verslui. Reikia tik norėti jais naudotis.

 

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

3 responses to “Kaip sužinoti, ką mėgsta mano klientai Facebook’e?”

  1. Arnas sako:

    Sveiki. Pateikti pavyzdžiai yra iš asmeninio profilio ir rezultate rodoma, ką mėgsta Tavo draugai, kurie mėgsta Socialų marketingą, o ne ką mėgsta visi vartotojai, kurie mėgsta Socialų marketingą.

    Ar yra galimybė paiešką vykdyti kaip puslapiui?

    • Sveiki, Arnai,

      Čia parodyti rezultatai – ne „draugų“ rezultatai. Jei, kaip sakot, norėtume matyti, „ką mėgsta Tavo draugai, kurie mėgsta Socialų marketingą, o ne ką mėgsta visi vartotojai, kurie mėgsta Socialų marketingą“, reiktų paieškoje įrašyti „Favorite pages of MY FRIENDS who like Socialus marketingas“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/kaip-suzinoti-ka-megsta-mano-klientai-facebook