Arijus ŽakasArijus Žakas
Atgal
Kanų liūtai 2014: antroji geriausių reklamų porcija

Vakar jau papasakojom įspūdžius iš pirmųjų dviejų Kanų liūtų apdovanojimų, todėl pats laikas pakabėti ir apie kitas įdomesnes, ryškesnes ir apdovanojimus laiminčias praėjusių metų reklamas. Šįkart jūsų dėmesiui 7 reklamos!

1. Mamos knyga

Labai graži, nuolat aktuali ir miela idėja, kurią auditorija palydėjo garsiais plojimais. Išėję atsiimti apdovanojimo reklamos kūrėjai ilgai nenulipo nuo scenos, nes publika tiesiog šėlo. Spėju, kad ši reklama yra itin artima dailiosios lyties atstovėms. Tiek besilaukiančioms, tiek susilaukusioms, tiek kažkada planuosiančioms susilaukti.

2. Žvakėse tūnanti paslaptis

Tiesą pasakius, iš pradžių nelabai supratau, apie ką bus šis projektas, tačiau jo kulminacija verta auksinio liūto, kokiu ir buvo apdovanota ši kampanija.

3. Atpjauk gabalėlį duonos

Aukojimo tematika yra itin aktuali, todėl rasti naują, interaktyvų, pramoginį būdą aukoti yra gana sudėtinga. Tačiau ši reklaminė kampanija parodė, kad viskas iš tiesų yra labai paprasta, tiesiog reikia šiek tiek pafantazuoti. Jeigu toks daiktas būtų Lietuvoje, aš tikrai aukočiau!

4. Kaip sužinoti apie sveikatos sutrikimą klausant radijo?

300 tūkstančių Kolumbijoje gyvenančių vaikų iki 18 metų turi klausos sutrikimų. Juos galima būtų pagydyti, jeigu laiku apie tai sužinotų specialistai. Tačiau niekas netikrina vaikų klausos, o viena Kolumbijos reklamos agentūra atliko puikų darbą, kuriuo sukūrė būdą patikrinti vaikų klausą.

Radiometries Exito Foundation from Alejandro Bermúdez on Vimeo.

5. Chipotle Mexican Grill

Ši kampanija kažkuo primena praėjusių metų absoliutų visų kategorijų lyderį „Dumb ways to die“: animacija, išpildymas, kanalai. „Meksikietiško griliaus“ versijoje daug daugiau dėmesio skirta piešimui, nors pati kampanija atrodo liūdnesnė. Apie šią reklamą daug kalbama, ji yra daug rodoma ir jau laimėjo PR Grand Prix apdovanojimą.

6. Volvo!

Ilgai Kanų liūtų šešėlyje buvę Volvo reklamos kūrėjai iš Švedijos pagaliau susilaukė dėmesio. Sužinojus, kad jie vienoje Cyber kategorijoje laimėjo auksą, o vėliau dar ir vieną iš trijų Grand Prix, publika pašėlo ir plojo vos ne atsistojusi. Ši kampanija sulaukė didžiausio palaikymo iš visų, kurios iki šiol buvo apdovanotos. Be to, Kanų liūtų ketvirtąją dieną įvyko speciali sesija apie šią reklamą, tačiau į ją buvo neįmanoma patekti, nes norinčiųjų buvo smarkiai per daug. Todėl spėju, kad ši reklama dar susilauks ir daugiau apdovanojimų.

Jeigu dar nematėte, čia bus į tą pačią operą:

O visos kampanijos rezultatus geriausiai iliustruoja šis video, kuris parodo, kiek visko buvo padaryta. Beje, ant scenos užlipo 13 žmonių komanda iš Švedijos agentūros „FORSMAN & BODENFORS Gothenburg“. Ir kolektyvas visai ne jaunas. Labai nuoširdžiai smagu dėl šios kampanijos.

7. Happy – Grand Prix

Projektas, kurio tikriausiai nereikia pristatinėti. Galima tik paminėti, kad Cyber kategorijoje Grand Prix laimėjęs Pharrellas Williamsas su projektu „24 Hours of Happy“ bei po to gimusiu projektu „We are happy from“ sulaukė 1500 video iš 130 šalių, tarp kurių ir Lietuva. Sveikiname už puikų sprendimą ir džiaugiamės dėl apdovanojimo, tiesa?

* * *

Primenu, kad pirmąją dalį apie Kanų liūtų geriausias reklamas galite rasti čia. Jeigu jums buvo įdomu, negailėkite komentarų, Like’ų (jie yra kairėje pusėje) ir dalinkitės su savo draugais, nes ir jiems gali būti įdomu! 🙂


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

2 responses to “Kanų liūtai 2014: antroji geriausių reklamų porcija”

  1. […] pat galite pasižiūrėti pirmąjį ir antrąjį blogo įrašus apie geriausias šių metų reklamines […]

  2. […] LIŪTAI 2014: PIRMOJI GERIAUSIŲ REKLAMŲ PORCIJA, ANTROJI GERIAUSIŲ REKLAMŲ PORCIJA ir galiausiai GERIAUSI IŠ GERIAUSIŲ! Bonusas: PUIKIOS REKLAMOS, KURIOMS TIESIOG NELIKO […]

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/kanu-liutai-2014-antroji-geriausiu-reklamu-porcija