Arijus ŽakasArijus Žakas
Atgal
Kanų liūtai 2014: Geriausi iš geriausių!

Ką tik pasibaigė visą savaitę trukęs „Kanų liūtų“ reklamos ir kūrybiškumo festivalis, kuriame iš daugiau nei 37,4 tūkstančio reklamų buvo išrinktos pačios ryškiausios ir labiausiai nusipelniusios praėjusių metų kampanijos. Skubu papasakoti, kas paliko didžiausią įspūdį.

1. Sorry, I Spent It On Myself

Daugiausiai apdovanojimų šiais metais pelniusi reklama – Londono agentūros „Adam and Eve DDB“ darbas prekybos centrui „Harvey Nichols“ pavadinimu „Sorry, I Spent It On Myself“. Kalėdoms skirta kampanija ragino artimųjų sąskaita negailėti dovanos sau, t.y. nusipirkti sau tai, ko tikrai nori, o artimiesiems padovanoti kokią nors niekingą smulkmeną, kurią galima rasti „Harvey Nichols“ prekybos centre. Tarp smulkmenų minimos sąvaržėlės, dantų krapštukai ir panašūs menkniekiai.

Reklama laimėjo ne tik daugybę auksinių liūtų, bet ir keturis Grand Prix apdovanojimus – Press, Promo & Activation, Integrated ir Film kategorijose.

2. Volvo!

Mano favoritė ir publikos numylėtinė!

Kampanija, kuri susilaukė masiškų aplodismentų kiekvieną kartą, kai tik buvo rodoma. Iš viso Švedijos agentūra „Forsman & Bodenfors“ (kuri buvo pripažinta geriausia nepriklausoma agentūra) už „Volvo trucks“ reklamą susižėrė 20 apdovanojimų: du Grand Prix (Cyber ir Film kategorijose), 8 auksus, 7 sidabrus ir 3 bronzas.

Ši reklama buvo peržiūrėta daugiau nei 100 milijonų kartų, sulaukė 8 milijonų pasidalinimų. Virusinį efektą „Volvo“ įvertino 126 milijonais eurų (kurių būtų prireikę norint gauti analogišką pasiekiamumą), o pagal gamintojo atliktus tyrimus, beveik pusė sunkvežimių pirkėjų, kurie matė šią reklamą, ateityje planuoja įsigyti būtent „Volvo“ mašiną.

Beje, „Epic Split“ reklama yra daugiausiai kartų peržiūrėtas automobilių tematikos vaizdas Youtube.

3. P&G Ačiū tau, mama

Viena gražiausių, stipriausių ir emocingiausių praėjusių metų reklamų. Kampanija skirta Sočio olimpinėms žaidynėms ir perteikia svarbiausią žinutę, kaip mes turėtume būti dėkingi mūsų mamoms.

4. Coca cola: žalia

Ar galima įsivaizduoti „Kanų liūtų“ reklamų apdovanojimus be „Coca Colos“? Asmeniškai aš – negalėčiau patikėti, kad Coca Cola nebūtų tarp nugalėtoju! Tačiau ši reklama gerokai skiriasi nuo bendros stilistikos ir raudonos kokakolinės spalvos. Už ką „Coca cola“ gavo auksinį liūtą žiūrėkite čia:

5. Bud Light: Ar esi pasiruošęs bet kam, kas gali nutikti?

Žiūrėdami šią kampaniją, susižvalgėme su Aidžiu ir vos ne vienu metu pasakėme: „Bet tai kaip pasisekė vaikinukui!“ Iš tiesų, smagi kampanija, daug teigiamų emocijų ir ne vieną kartą veide pasirodanti šypsena.

6. Samsung selfie @Oscars

Tikriausiai esate girdėję apie „brangiausią visų laikų selfie“? Bet kuriuo atveju, stiprus „Samsung“ sprendimas ir didžiulė dėmesio banga. O kai pagalvoji, kokia vis dėlto paprasta idėja slepiasi už šios kampanijos.

7. Southern comfort: Kirpykla

Auksinis apdovanojimas vaizdo reklamų kategorijoje, alkoholinių gėrimų subkategorijoje. Charizmą spinduliuojantis video prikausto prie ekrano. Nors atrodytų nieko ypatingo nevyksta, tačiau paperka tiesiog gera nuotaika.

8. Lurpak Cook’s range

Svarbiausia, kad šį video žiūrėtumėte HD kokybe. Reklamoje galima pajausti stiprią gaminimo hiperbolizaciją ir nuotykius, kuriuos galima patirti ruošiant maistą. Kalbama apie kiekvieną dieną ruošiamus patiekalus, tačiau jiems suteikiama tiek daug įvairiausių spalvų, kad pažiūrėjus reklamą kyla noras stoti prie viryklės.

9. Old spice: mamos daina

Kai šią reklamą rodė per „Kanų liūtų“ apdovanojimų renginį, visą laiką girdėjosi publikos juokas. „Old spice“ išlaiko tradicijas ir į didžiausią pasaulio reklamų festivalį deleguoja linksmas, humoru pripildytas reklamas. Šį kartą naujas personažas – nuolat iš paskos persekiojanti mama.

10. Bučinys su nepažįstamuoju

Reklamos kūrėjai paprašė, kad 20 vienas kito nepažįstančių žmonių pasibučiuotų vienas su kitu. Viena ryškiausių praėjusių metų virusių kampanijų, kuri susilaukė pelnyto Auksinio liūto.

11. Nike: Possibilities

Dar vienas prekės ženklas, be kurio negalėčiau įsivaizduoti geriausių metų reklamų renginio. Ir kaip visada, Nike’as yra ryškus, prasmingas, kūrybingas ir įstringantis į atmintį.

* * *

Štai ir viskas, ką norėjau papasakoti apie šių metų Kanų liūtų festivalį. Geriausias ir įdomiausias reklamas galite pasižiūrėti ankstesniuose mano bloguose: PIRMA dalis, ANTRA dalis ir labai geros REKLAMOS, kurioms tiesiog pritrūko vietos.

Jeigu reklamos jums patiko, nesikuklinkite, komentuokite, dalinkitės, spauskite „Like“ mygtuką kairėje (jeigu skaitote kompiuteryje) ir apačioje (jeigu skaitote išmaniajame įrenginyje). Tikimės, kad jums buvo įdomu ir netrukus grįšime su blogo įrašais apie socialinius tinklus 🙂


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

One response to “Kanų liūtai 2014: Geriausi iš geriausių!”

  1. Salvata sako:

    Kažin kada Lietuvos kine liūtų naktis žadama?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/kanu-liutai-geriausi-geriausiu