Arijus ŽakasArijus Žakas
Atgal
Karšta naujiena! Global Facebook pages – jau mūsų regione!

Pagaliau turime atsakymą žmonėms, kurie dirba skirtingose rinkose ir turi komunikuoti su esamais ar potencialiais klientais skirtingomis kalbomis. Atsakymas – Global pages, kuriais anksčiau galėjo naudotis tik ryškiausi pasaulio prekių ženklai, valdantys gigantiškus reklaminius biudžetus.

Pirmiausiai, norėčiau padėkoti mūsų projektų vadovei Kornelijai ir mūsų reklamų virtuozui Edgarui ne tik už tai, kad sukūrė bene pirmąjį Lietuvos Global page’ą, bet ir dėl to, kad viską fiksavo, dokumentavo ir visiems mums papasakojo!

Todėl pristatome jums labai ilgai lauktą naujieną – (tikriausiai) pirmąjį lietuvišką Global page’ą, sukurtą mūsų klientui Choc in, kuris turi vieną pavadinimą, tačiau Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje esantiems Facebook vartotojams rodo skirtingą turinį skirtingomis kalbomis.

Toks sprendimas įmanomas pasitelkus Facebook’o „Global Pages“ galimybę, t.y. kiekvienam regionui lokalizuoti turinį ir iš skirtingų regionų besijungiantiems žmonėms rodyti būtent jiems skirtą turinį (daugiau paskaityti galite oficialiame Facebook’o kanale). Tokius puslapius turi tokie prekių ženklai kaip „Captain Morgan“, „Johnnie Walker“, KFC ir pan.

APIE GLOBAL PAGES

„Global Pages“ pagrindinės savybės:
– galima turėti po personalizuotą puslapį (neribotas kiekis) kiekvienam regionui,
– vienija vieno prekės ženklo gerbėjus,
– turi bendrą fanų skaičių (sudedant visus regionus),
– turi skirtingus Facebook URL adresus (facebook.com/…),
– komunikuoja skirtingą turinį,
– kiekvieno regiono paskyrą gali administruoti skirtingi asmenys ar agentūros,
– tame pačiame regione galime turėti ne vieną „Global Page’ą“, jei prie jo pridėsime skirtingas kalbas (pvz. Belgijoje galime turėti atskirus, prancūzų ir belgų kalbomis komunikuojančius profilius).
– statistinius rodiklius galima sekti tiek bendrai, tiek pagal regioną,
– Visi Global Pages valdomi iš bendros sistemos (atskiras Settings tab’as, kurį mato „Root“ administratoriai). Jame prie bendros struktūros galime pridėti naujus profilius, keisti jų administratorius, matome kaip fanai pasiskirstę pagal regionus.

KĄ DARYTI, NUO KO PRADĖTI?

Norėdami padaryti šį blogo įrašą maksimaliai efektyvų ir naudingą, fiksavome kiekvieną „Global Page“ kūrimo etapą ir mūsų labiausiai patyrusiu reklamų specialistu Edgaru pasakojame, ką ir kaip reikėtų daryti.

* * * * *

Puslapis: Choc in
Tikslas: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje startuoti su tuo pačiu prekės ženklu, išskaidant turinį kiekvienam regionui.

1 žingsnis. Domimės, kas yra „Global Pages“!

Prieš pradėdami bet kokius tolimesnius žingsnius, turime gerai suprasti, kas yra „Global Pages“ ir ką su jais galima nuveikti. Visa informacija yra ČIA.

Mažiausiai struktūroje galima turėti tris profilius:
A rinkai (visiems esantiems A valstybėje),
B rinkai (visiems esantiems B valstybėje) ir
C (tarptautinis, kurį mato visi, išskyrus A ir B rinkas).

Pvz.: „Choc In“ turi Facebook puslapius skirtus estams, latviams ir lietuviams (tiesa, lietuvišką mato visi vartotojai, išskyrus latvius ir estus). Taip yra todėl, kad kol kas nėra būtinybės komunikuoti anglų kalba.

2 žingsnis. Išsiaiškiname, ar mūsų prekės ženklui reikalinga Global Pages struktūra.

TAIP – jei planuojama komunikuoti bent dvejose skirtingose rinkose, yra reikalingas prekės ženklo pristatymas skirtingomis kalbomis.
NE – jei planuojama komunikuoti tik vienoje rinkoje, pavyzdžiui, Lietuvoje.

3 žingsnis. Sukuriame visus reikalingus prekės ženklo puslapius.

Prieš pradedant Global Pages struktūros kūrimo darbus, būtina sukurti ir viešai publikuoti visus norimus sujungti regioninius puslapius.

Puslapiai privalo turėti profilio nuotrauką, pavadinimą, Facebook Vanity URL (pasirinktą Facebook adreso galūnę), trumpus aprašymus. Tiesa, Vanity URL negali sutapti su jūsų interneto svetainės adresu – tokiu atveju prašymas profilius sujungti bus atmestas.

4 žingsnis. Užmezgame kontaktą su Facebook vadybininku (-e).

1. Keliaujame adresu https://www.facebook.com/business/contact-us –>
2. Ties klausimu „What is your question about?“ renkamės „My Page“ –>
3. Renkamės „None of the above“ –>
4. Suvedame savo Facebook profilio pavadinimą kontaktinę informaciją; suvestu el. paštu laišką jums atgal atsiųs Facebook vadybininkas –>
5. Ties klausimu „Please let us know how we can assist you“ parašome, jog mus domina Global Pages struktūros kūrimas –>
6. Laukiame atsakymo. Jis turėtų atkeliauti per 24 val.

5 žingsnis. Gauname atsakymą iš Facebook vadybininko.

Prie laiško visuomet pridedama papildoma medžiaga, kurioje yra informacija apie visus esminius Global Pages klausimus.

Facebook vadybininkas sveikina jus pasirinkus plėsti savo prekės ženklo komunikaciją į užsienį ir paprašo užpildyti specialią Excel tipo formą.

6 žingsnis. Svarbiausias uždavinys: užpildome Excel formą BE KLAIDŲ ir jei turime, išjungiame visas aktyvias Facebook reklamas.

Informaciją turime užpildyti dviejuose Excel skirtukuose: Global Page ir Root Admin. Pradėkime nuo pradžių.

Global Page skirtukas:

– Turime turėti bent tris Facebook puslapius, kiekvienam iš jų aprašyti skirta atskira Excel lapo eilutė;
– Kiekvieno puslapio informaciją įvesime atskirose eilutėse į keturis stulpelius: Regions (valstybė, kur rodomas pasirinktas puslapis), Page ID (puslapio skiriamasis kodas), New Vanity (puslapio URL adreso galūnė), Page Name (puslapio pavadinimas);
– Ties Regions, pirmoje eilutėje privalome palikti „DEFAULT“ – čia surašysime tarptautinio, anglakalbio puslapio informaciją. Toliau seka kiti puslapiai su įprastine formuluote: pvz. jei norime puslapio Lietuvai, turime vesti šalies kodą ir išvardinti kalbas, kuriomis Facebook naudoja Lietuvos vartotojai –> LT-Lithuanian/English/Russian. Taip darome su kiekvienu puslapiu.
– Stulpelyje Pages ID įvedame kiekvieno puslapio unikalų skiriamąjį kodą. Jį matome įėję į puslapio „About“ –> „Page info“ –> apačioje.
– Stulpelyje New Vanity įvedame naujas URL galūnes, kiekvienam puslapiui po skirtingą. Patarimas: jas vesti vienodas ir papildyti valstybės trumpiniu, pvz. PavadinimasLT, PavadinimasLV, PavadinimasEE. Patarimas: čia vedame tik URL GALŪNĘ, kuri bus po pasviruoju brūkšniu, NE VISĄ ADRESĄ Facebook.com/…).

– Stulpelyje Page Name įvedame naują profilio pavadinimą, kuris vienys visus mūsų Global puslapius. Konkrečiu atveju, visur įvedėme tiesiog „Choc In“ pavadinimą, jis vienodas visose trijose rinkose.

Root admin skirtukas:

– Čia į skirtingas eilutes įvedame Root sistemos (paprastiems vartotojams nematoma Global Pages dalis, kurioje viskas valdoma) administratorių skaitinius ID.
– Kiekvieno vartotojo ID galima pasitikrinti http://findmyfbid.com laukelyje įvedus bet kurio Facebook vartotojo URL adresą. Pvz. įvedus https://www.facebook.com/arijus.zakas gauname štai tokį unikalų skaitinį Arijaus Žako ID: „727260544“.
– Kiekvieno administratoriaus ID vedame į atskiras lapo eilutes. SVARBU: nesuklyskite, įvedus vos vieną neteisingą skaičių savo Facebook profilio administravimą atiduosite apie tai nieko nenutuokiančiam asmeniui!
– Kituose skirtukuose rasite informaciją apie šalių kodus, kalbas ir patarimus anglų kalba, kaip tinkamai užpildyti šį Excel failą.

7 žingsnis. Užpildytą Excel failą išsiunčiame atgal Facebook vadybininkui.

SVARBU: nekeiskite failo pavadinimo, formato ar lentelių apipavidalinimo. Šiuos Excel failus nuskaito speciali programa, kur bet koks neatitikimas nuo pradinio Excel formos dizaino bus tiesiog atmestas.
Jei visą informaciją užpildėte be klaidų, 5 d. d. bėgyje su jumis susisieks Facebook vadybininkas ir informuos apie sėkmingą Global Pages struktūros sukūrimą!

* * * * *

Sėkmės kuriant savo Global Pages ir užkariaujant užsienio rinkas!


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3830

5 responses to “Karšta naujiena! Global Facebook pages – jau mūsų regione!”

  1. Luiza sako:

    Bandau sukurti FB global page, tačiau niekaip nerandu kaip tiesiogiai susisiekti su Facebook komanda. Vadovaujuosi straipsnyje nurodytais veiksmais, bet šiame puslapyje https://www.facebook.com/business/contact-us nerandu būto kaip susiekti su FB komanda.
    Help would be appreciated,
    Luiza 🙂

  2. Indrė sako:

    Sveiki,
    Taip, per Jūsų siūlomą nuorodą nepavyksta susisiekti su FB administracija. Kokie kiti būdai? ar galbūt kitas adresas? Ačiū

  3. Inga sako:

    Sveiki, ar Global Facebook skirtingų šalių puslapiuose postai yra automatiškai išverčiami ar kiekvienam puslapiui ta kalba galima paruošti atskirus postus ir atskirus vizualus? Iš anksto dėkoju už atsakymą.

    • Sveiki,

      Kiekvienam puslapiui ruošiamas atskiras turinys – t.y., galite jį dubliuoti, tačiau į kiekvieną puslapį įkelti jį reikės atskirai. Automatinio vertimo taip pat Facebook’as nesiūlo.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/karsta-naujiena-global-facebook-pages-jau-musu-regione