Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Kas laukia prekės ženklų po Facebook algoritmo pasikeitimų?

Vakar Facebook atnaujino algoritmą, kuris nusprendžia, kokius įrašus matys vartotojai savo Naujienų srautuose. Kiekvieno vartotojo Naujienų srautas – ribas turinti erdvė, o vis didėjant turinio, kuriuo dalinasi mūsų draugai ir prekės ženklai, kuriuos sekam, kiekiui, būtina toliau tobulinti algoritmus, kurie nuspręstų, kurios žinutės mums aktualiausios ir įdomiausios. Dėl to atsirado trys atnaujinimai, kurie padės tiems, kurie:

a) Turi nedaug draugų/seka nedaug prekės ženklų. Tokių vartotojų Naujienų srautas būdavo skurdesnis, nes Facebook’as ribodavo pakartotinio turinio rodymą – t.y., jei vartotojas pamatydavo žinutę vieną kartą, važiuojant žemyn Facebook’as jos pakartotinai neberodydavo, net jei ja ir būdavo pasidalinęs ne vienas vartotojo draugas/prekės ženklas. Dabar šis apribojimas bus šiek tiek atpalaiduotas, ir tokiems vartotojams Naujienų srauto žinutės nesibaigs taip greitai. Taip Facebook’as stengiasi pailginti laiko tarpą, kurį vartotojai praleidžia jų platformoje.

b) Turi labai daug draugų / seka labai daug prekės ženklų. Tokių vartotojų Naujienų srautas dažniausiai labai perkrautas, o galimybių perskaityti visą visų savo draugų ir sekamų prekės ženklų informaciją jie net ir labai norėdami neturi. Tokiems vartotojams dažniausiai iškylanti problema būdavo tai, kad jie praleidžia įdomius ar svarbius savo draugų įrašus, nes Facebook’as jų paprasčiausiai neparodo dėl vietos stokos. Todėl dabartinė algoritmo korekcija suteiks daugiau svorio vartotojų draugų įrašams, prekės ženklų įrašus nustumdama šiek tiek žemiau.

c) Nenori matyti, ką jų draugai „like’ina“ ar komentuoja. Iki šiol virusinis turinys – „Aidis pakomentavo post’ą X“, „Aidis like’ina post’ą Y“ ir pan. – buvo gan populiarus mūsų Naujienų srautuose, tačiau išanalizavęs vartotojų atsiliepimus ir elgesį, Facebook nusprendė tokio turinio kiekį sumažinti, taip atpalaiduodamas šiek tiek daugiau vietos tiesioginiams vartotojų įrašams.

Ką tai reiškia prekės ženklams?

Antrasis ir trečiasis algoritmo pasikeitimai darys gan stiprią įtaką prekės ženklų organiniam ir virusiniam pasiekiamumui. Antrojo pasikeitimo įtaką galime pastebėti jau greitai, ir dabar turėsime dar labiau stengtis, kad mūsų įrašai vartotojus pasiektų laiku ir juos sudomintų. Tai anaiptol nereiškia, kad dabar visų prekės ženklų organinis pasiekiamumas pradės mažėti. Tačiau galimybių tam mažėjimui ką tik atsirado daugiau, o konkurencija dėl vartotojų dėmesio toliau didėja, todėl organiškai (t.y., beveik nemokamai) vartotojus pasiekti pavyks tik išradingiausiems.

Na, o trečiojo pasikeitimo įtaką labiausiai pajusime virusinės sklaidos (virusinio pasiekiamumo) sumažėjime. Jau daugybę kartų esame kalbėję apie like/share konkursų beprasmiškumą. Dabartiniai atnaujinimai šių konkursų vertę dar labiau sumažins. Tikrai nebus taip, kad „palaikinęs“ jūsų įrašą vartotojas taip „parodys“ jį visiems savo draugams. Anaiptol taip nebuvo ir iki šiol, tačiau po šių atnaujinimų tokių galimybių dar labiau sumažės.

Tiek apie naujausius Facebook pasikeitimus ir jų įtaką prekės ženklų komunikacijai Facebook’e. Tikiuosi, informacija buvo įdomi, o visus, norinčius sužinoti daugiau, kviečiame užsukti čia. Facebook marketingo mokymuose dar liko kelios vietos 😉 

Iki!


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/kas-laukia-prekes-zenklu-po-facebook-algoritmo-pasikeitimu