Simona VilkaitėSimona Vilkaitė
Atgal
Kas naujo, Pinterest?

Kol Pinterest Lietuvoje dar veikia eksperimentų lygmenyje, socialinio tinklo kūrėjai jį tobulina ir siūlo vis naujas galimybes. Apie keletą iš jų, trumpai, šiame blog’o įraše.

Kaip jau esam minėję, Pinterest atvėrė duris verslui. Dabar jau galima sukurti konkrečiam verslui skirtą paskyrą, nereikia jos sieti su savo asmeniniu profiliu ir panašiai. Viskas guli čia, todėl nesikartosim.

Pažiūrėkim, ką naujo tiek verslui, tiek asmeniniams profiliams paskutiniu metu pasiūlė Pinterest ir kaip tai galima išnaudoti, žinoma, pradžioje palaukus, kol iš eksperimentinio Lietuvos lygio Pinterest’e pereisime į kasdieninį naudojimą, vartojimą ir sklaidą, bet tam ruoštis verta, nes Pinterest vartotojų Lietuvoje daugėja kiekvieną dieną, o žvelgiant į pasaulinius rodiklius, tai sparčiausiai augantis socialinis tinklapis per šių metų trečią ketvirtį.

Pradėkim nuo PROMOTED PINS, apie kuriuos buvom užsiminę mūsų Facebook puslapy.

Kaip Facebook’e turim Promoted posts, už kuriuos sumokam, kad jie būtų parodyti kuo platesnei auditorijai, taip ir čia – principas toks pats. Deja, kol kas tai gan nauja funkcija ir viskas veikia testavimo principu, todėl negalim papasakoti plačiau – kaip mokėti, kiek mokėti ir kodėl mokėti, bet pagal Pinterest komandos aprašymą, viskas atrodo gan paprasta, o taip pat skoninga, nuoširdu, atitinkamai rodoma atitinkamam asmeniui bei tobulinama pagal atsiliepimus.

Ką reiškia kursyvas:

– Skoninga – tai jokių mirksinčių banerių ar šokinėjančių reklamų, viskas tam pačiam Pinterest naujienų sraute, susilieja su įprastais Pin’ais. Apačioje matomas šviesus užrašas Promoted Pin, ir tiek.

– Nuoširdu – nes geroji Pinterest komanda visada leis matyti, kokie Pin’ai yra nupirkti ir kodėl mes juos matome.

– Atitinkamai rodoma, atitinkamam asmeniui – nebus tokio Promoted pin’o (tobuluoju atveju), kurio vartotojas visai nenorėtų matyti savo naujienų sraute, nes visi Pin’ai bus rodomi pagal pomėgius.

– Tobulinama pagal atsiliepimus – Pinterest komanda visada lauks Feedback’o ir pagal jį tobulins viską, ką tik gali. Gražu.

Iš tiesų, mes labai laukiam daugiau atnaujinimų ir naujienų susijusių su reklamomis Pinterest’e – argi nebūtų gerai pasirodyti su savo, tarkim, keksiukais, vartotojo sraute, kai jis būtent jų ir ieško, bet gali pasimesti tarp dar milijono Pin’ų? Bus matyt.

Kitas atnaujinimas daugiau apima patį vartotoją ir jam skirtas funkcijas, bet čia matom ir verslo perspektyvų. Tai – PLACE PINS.

Šioje vietoje matom pirmą didesnį pokytį pačiam board’ų (lentų) atvaizdavime. Čia Pinterest sujungė galias su Forusquare.

Kūrėjai sako, kad dar prieš metus pamatė, kad Pinneriai kuria vis daugiau ir daugiau lentų, kuriose planuoja savo keliones arba sega vaizdus, kuriuos yra pasiryžę pamatyti per savo gyvenimą (Must visit, Must see, Places to see before u die ir panašiai), tokių Pin’ų kiekvieną dieną atsiranda daugiau nei po 1,5 milijono, ko pasekoje jau galime rasti daugiau nei 750 milijono Pin’ų susijusių su kelionėmis. Ir čia prasideda istorijos gražioji dalis, nes Pinterest komanda paklausė savęs – “How can we help people turn their travel inspiration into reality?” ir sugalvojo pasiūlyti naujieną – PLACE PINS, kurie sujungia gražius vaizdus, žemėlapius ir koordinates.

Ši naujovė buvo ruošta taip, kad atrodytų lyg kelionių žurnalas, tik internetinis, kuriame galima atrasti vis naujas vietas, žymėti tas, kur jau esi buvęs ir tuo dalintis su savo draugais. Su nauja funkcija galima gauti koordinates, kur yra vienas ar kitas pastatas, vietovė, šalis ar miestas.

PLACE PINS savyje turi ir daugiau informacijos, galima rasti vietos adresą ar net telefono numerį. Kaip sako patys kūrėjai, tokiu atveju galima nesunkiai leistis į savaitgalio nuotykius ir pasikliauti Pinteres’tu (kaip Foursquare, Trip Advisor ar GPS’u)

Viskas, kaip ir visame Pinterest’e veikia labai paprastai.

 Kai kuriam naują board’ą, tereikia įjungti funkciją ADD A MAP.

Galima koreguoti ir jau sukurtas lentas pridedant tą pačią funkciją. Po to, kai tai atliekat, vietoves galit žymėti prie kiekvieno savo pin’o ir taip, kaip sako Pinterest komanda – pradėsite kurti savo sekantį nuotykį/kelionę ir jo planą.

Smagu tai, kad lentas galima kurti kartu su draugais ir taip kartu sukurti savaitgalio planą savam ar kitam mieste. Dar vienas išnaudojimas – lankėtės Paryžiuje, o ten vyksta jūsų draugas, kuris jo niekada nematęs, prisijungiat prie Pinterest, sukuriat lentą apie Paryžiaus gražiausias vietas, kurias pats matėt, galima kelti ir savas nuotraukas, ne tik ieškoti internete ar pačiam Pinterest’e, pažymit tai žemėlapy ir visą lentą nusiunčiat draugui. Kaip pagalbą. Easy.

Čia jums pavyzdys, kur per Kalėdas nueiti Londone: http://www.pinterest.com/timeoutlondon/where-to-enjoy-christmas-in-london/

O kodėl apie tai taip išsiplėtėm? Nes tai erdvė Lietuvos kelionių agentūroms ir atostogų planuotojams. Šviežia, nauja ir interaktyvu. Aišku, neapseisim be minuso – ne visos vietovės yra pažymėtos Foursquare tinkle, todėl dar patobulėkim dviejų socialinių tinklų tarpe tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, bet gimtinėj užsiimkim pozicijas jau dabar, nes kuo toliau, tuo daugiau galimybių ir funkcijų galima rasti sparčiausiai augančiam Pinterest’e, o pastaruoju atveju reikia tik labai norėti bendrauti su savo klientu, na, bent jau kol laukiam, kas išeis iš PROMOTED PINS testavimo.

Kol kas tiek naujienų, kitam kartui pasidalinsim įžvalgom apie RICH PINS , į kurių kategoriją ir pateko PLACE PINS. Iki greito.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/kas-naujo-pinterest