Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Kodėl būtent „5 įrašai per savaitę“?

Šiandien – trumpas, kelių minučių pasipergyvenimas. Kad visiems būtų paprasčiau.

Sulaukiame labai daug brief’ų, kuriuose tai numatyta kaip pagrindinis KPI.

Turime daug pokalbių po mokymų, kuriuose apie tai diskutuojame.

Matau daug prekių ženklų, kurie tai daro.

Ir ta ydinga praktika persiduoda – matydami didesnius prekių ženklus, nuo tokio požiūrio pradeda dirbti smulkieji, jie perduoda tokį požiūrį savo jauniems darbuotojams, kurie vėliau tampa didelių prekių ženklų darbuotojai… Ratas sukasi, ir kažkas turi jį stabdyti.

Todėl, nors ir esu apie tai rašęs anksčiau – ir šiame blog’e, ir savo knygoje – noriu pasikartoti:

Baikit. Baikit. Baikit koncentruotis į įrašų kiekį. Kiekis – visiškai nebesvarbu. Jūsų organinis pasiekiamumas per mažas, kad šaudytumėt įrašus kasdien. O jeigu jūsų organinis pasiekiamumas dar nesumažėjo iki kelių varganų procentų – taip yra tik dėl to, kad jūsų įrašų KOKYBĖ gera. Tai – dar didesnė priežastis nesiorientuoti į kiekį. Tęskit tai, ką darot – kokybine prasme. Ir visai nesvarbu, kiek kartų per savaitę tai darysit. Jeigu pasakysit kažką įdomaus – gausit vartotojų dėmesį. Jei ne – …

Vietoj užduoties „4 įrašai per savaitę“ savo agentūrai, darbuotojui, freelanceriui ar sau pačiam geriau kelkite visai kitokius tikslus. Lygiai tokius pačius, kokius keltumėt bet kokiai kitai media priemonei. Iškelkit sau klausimą – kam jums reikalinga šita platforma? Apie ką norite papasakoti savo pasirinktai tikslinei auditorijai? Kaip tai geriausia padaryti? Kokia jūsų auditorijai NAUDA iš jūsų prekių, paslaugų, ir kokią papildomą naudą jai galite sukurti savo turiniu? Kiek pinigų galite skirti tam, kad tą auditoriją pasiektumėt?

Ir tik tuomet – tik tuomet galvokite apie kiekius. Nes jei turite kelis šimtus eurų, o jūsų auditorija – visa Lietuva, tada turinio kiekis turės būti žymiai mažesnis, nei tuo atveju, jei jūsų auditorija – tik keliasdešimt tūkstančių jūsų e-parduotuvės lankytojų. Ir lygiai taip pat – jei turite trisdešimt skirtingų puikių produktų dar puikesnių akcijų per mėnesį – jūsų turinio kiekis turės būti visiškai kitas, nei tuo atveju, jei turite vieną labai gerą produktą, kuris atlieka vieną nerealią funkciją, apie kurią visi privalo žinoti.

Įrašų kiekis turi būti trečias, ketvirtas, ar penktas žingsnis jūsų strategijoje. Po to, kai jau žinosite, kam kalbate, apie ką jums reikia pakalbėti, apie ką nori išgirsti jūsų auditorija, galų gale – kiek kokybiško vizualinio turinio turite galimybę pasigaminti, ir koks jūsų reklamai skiriamas biudžetas.

Tik tuomet, tik tuomet jums reikėtų susirūpinti įrašų skaičiumi, pradėti dėliotis jų skelbimo kalendorių ir skaičiuoti reklaminius biudžetus kiekvienam iš jų.

Gero ir produktyvaus darbo, sėkmės ir laimės jums 🙂 Ir aišku, nepamirškit sekti Socialaus marketingo Facebook’o, Instagram’oLinkedIn’o ir, jeigu patinku, mano asmeninio profilio – taip nepraleisit nei vieno mūsų įrašo.

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/kodel-butent-5-irasai-per-savaite