Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Kodėl įmonei verta turėti Facebook puslapį?

Šį kartą daug nekalbėsiu apie tai, kaip naudinga yra turėti galimybę priminti apie save klientams ne tik reklaminėmis žinutėmis, bet ir paprastai, žmoniškai su jais bendraujant kaip lygus su lygiu, klausiant jų patarimų, klausantis (ir įsiklausant!) jų nuomonės ir tiesiog – rodant, kad jie jums rūpi. Nesvarbu. Direktoriui reikia skaičių. Direktoriui reikia tyrimų rezultatų. Direktorius nemėgsta klausytis „išvedžiojimų“.

Taigi, keli skaičiai iš prieš gerą savaitę DDB paskelbto šešių šalių Facebook vartotojus analizavusio tyrimo rezultatų:

  • Prie prekės ženklo puslapio Facebook’e prisijungę vartotojai labiau linkę rekomenduoti jį (prekės ženklą) savo draugams. 49% prekės ženklą rekomenduotų „Tikrai“, ir 43%  „Greičiausiai“.
  • 84 procentai vartotojų „realiam gyvenime“ perka ir naudoja tų prekės ženklų, kurių Facebook puslapius „mėgsta“, paslaugas. Tai reiškia du dalykus: vienas – Facebook puslapis gali padėti išlaikyti esamus klientus – pasitarnauti lojalumo skatinimui – ir antras – vartotojus, dar nevartojančius jūsų produkto, bet tapusius jūsų prekės ženklo gerbėjais Facebook’e, bus lengviau suvilioti savo prekėmis, nei bandant juos pasiekti tradiciniais, „pertraukiančiais“, metodais.
  • 95 procentai vartotojų prisijungia prie prekės ženklo Facebook puslapio tikėdamiesi specialių pasiūlymų ir išskirtinio dėmesio, 87 procentams svarbu turėti galimybę apie naujus produktus/paslaugas sužinoti pirmiesiems. Tai – puiki galimybė skelbti akcijas, specialius pasiūlymus ir nuolaidas bei pranešti apie naujus produktus ten, kur vartotojai patys to laukia, o ne stengtis juos „atrasti“ perkant jau minėtas, „pertraukiančias“, priemones.
  • Tik trečdalis vartotojų nėra niekada pasidalinę prekės ženklo paskelbta informacija su savo draugais. Daugiau ar mažiau su prekės ženklais Facebook’e bendrauja apie 90% jų gerbėjų. Ar norite, kad Jūsų vartotojai apie Jus pagalvotų ne tik eidami pro jūsų parduotuvę?



  • ir galiausiai:

  • 36 procentai vartotojų deklaravo, kad, tapus prekės ženklo gerbėjais Facebook’e, padidėjo jų noras pirkti jo produktus/paslaugas:

Tikiuosi, ši informacija bus naudinga. Tolimesni patarimai, kaip pranešti vartotojams apie savo „buvimą“ Facebook’e, efektyviai pakviesti juos į savo puslapį ir atsakymai į klausimus, su kuriais susiduriu dažniausiai, bendraudamas su klientais – vėlesniuose įrašuose (nesijaudinkit, ilgai laukti nereikės;) ). O pradžiai – dar šiek tiek statistikos: 75% prie Facebook puslapių prisijungia reklamos dėka, 59% – pakviesti draugų, o 49% susiranda jūsų puslapį patys.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/kodel-imonei-verta-tureti-facebook-puslapi