Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Nauja Facebook funkcija: Collections

Vos spėjau išvažiuot kelioms dienoms pailsėt (į Paryžių, iš kur parsivežiau labai įdomios informacijos apie gilesnę Facebook teikiamų duomenų analizę – bet apie tai vėliau), Facebook’as ėmė ir pristatė (kol kas – testinėje fazėje) naują funkciją – Facebook Collections.
Jau greitai prekės ženklai, pradedant išrinktaisiais Pottery Barn, Wayfair, Victoria’s Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics ir Fab.com, galės savo produktus pateikti gražiose galerijose, kur prie jų atsiras ne tik įprasti „like“ ir „share“ mygtukai, bet ir jau musu minėtas „want“ ir „collect“.


Dar vienas (ir esminis) šių galerijų skirtumas nuo įprastų nuotraukų Facebook’e – tai, kad prekės ženklas galės „ant savo produktų nuotraukų“ dėti nuorodas į savo internetinį puslapį – tai gali labai pasitarnauti elektronine komercija užsiimantiems.

Šią funkciją Facebook’as greičiausiai nusižiūrėjo iš Pinterest, kurio vartotojų puikios konversijos turbūt padarė įspūdį ir Facebook akcininkams.


Lauksim testų rezultatų, ir tikimės – puikios naujos funkcijos, dar labiau pagerinančios vartotojo – prekės ženklo santykių kokybę.


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/nauja-facebook-funkcija-collections