Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Nauja Facebook funkcija – Facebook offers – pagaliau ir Lietuvoje!

PAGALIAU! Nauja, labai įdomi Facebook funkcija prieinama visiems puslapiams, turintiems ne mažiau, nei 400 gerbėjų – Facebook Offers!

Šiame straipsnelyje trumpai aprašysiu, kas tai, kaip juos susikurti, kokia iš jų nauda ir kaip šia funkcija pasinaudoti geriausiai.

Pirmiausiai – apie pačius Facebook Offers:

Facebook Offers – tai galimybė savo puslapio draugams civilizuotai, be papildomų aplikacijų, nepažeidžiant jokių taisyklių ir aiškiai matant efektyvumą, pasiūlyti pasinaudoti jūsų paslaugomis ar nusipirkti jūsų prekių su nuolaida.

Šiek tiek apie šią paslaugą – iš Facebook darbuotojų lūpų:

Kaip susikurti Facebook Offer’į?

Pirmiausia reiktų patikrinti, ar jūsų puslapyje jau „atsidarė“ galimybė susikurti Facebook offer’į:

Jei taip – paspaudus šį mygtuką, turėtų atsirasti pasirinkimas – susikurti  pasiūlymą „In store only“, „Online only“ arba „In store and online“:

In Store Only variantą reikia rinktis, jei norite, kad žmonės galėtų jūsų pasiūlymu pasinaudoti atėję į parduotuvę, kavinę ar kitą vietą. Kiti du variantai tiks, jei turite galimybę paslaugas ar prekes pardavinėti internetu. Pirmiausia prabėgsim pirmąjį – In Store Only – variantą. Paspaudus jį, pamatysite pasiūlymo sukūrimo langą:

Čia pirmiausiai turėsite įkelti nuotrauką, iliustruojančią jūsų pasiūlymą (geriausiai, aišku – produkto, kurį siūlote) ir trumpą (90 simbolių) aprašymą.

Toliau reikėtų pasirinkti, kiek žmonių ir iki kada galės pasinaudoti šiuo pasiūlymu:

Paspaudę „Unlimited“, galėsite apriboti žmonių, kurie galės pasinaudoti pasiūlymu, skaičių, o datą – na, pasirinkti pasiūlymo galiojimo datą.

Toliau – dar kelios naudingos smulkmenos:

Į pasiūlymą taip pat galite įtraukti ir dvylikos arba trylikos skaičių barkodą – jei prekybos vietose turite technines galimybes, bus labai patogu sekti, kiek žmonių ir kada iš tiesų pasinaudojo jūsų pasiūlymu. „Terms“ skiltyje įrašykite visą „smulkų tekstą“ – kokie apribojimai, kam pasiūlymas galioja ir kam – ne, ir t.t.

Ir viskas! Jūsų pasiūlymas – sukurtas. Paspaudę Preview, pamatysite, kaip jis atrodys jūsų gerbėjams, o į jūsų elektroninį paštą, kuriuo naudojatės prisijungiant prie Facebook, ateis pasiūlymo, kurį gaus užsisakę klientai, pavyzdys:

Tuomet belieka paspausti „Set Budget“ ir pasinaudoti Facebook suteikiama galimybe pirmąjį pasiūlymą susikurti už dyką.

Taip, pirmąjį pasiūlymą savo gerbėjams parodysite nemokamai, tačiau vėliau už jų rodymą teks mokėti – panašiai kaip „Promoted Posts“ funkcija, Facebook už jūsų pasirinktą fiksuotą kainą rodys pasiūlymą jūsų gerbėjams arba jų draugams. Mūsų nuomone, toks apmokestinimas – labai geras pasirinkimas, nes tai sumažins spamerių, naudojančių funkciją ne pagal paskirtį, skaičių. Ir šiaip – pasiūlymai bus kokybiškesni, nes prieš siūlydami pagalvosite, ar tikrai verta išleisti pinigus siūlant „3% nuolaidą kavos puodeliui, perkant dvi picas ir desertą“ – galbūt tokiu pasiūlymu jūsų gerbėjai nepasinaudos ir pinigai bus išleisti veltui?

Kitos dvi funkcijos, apie kurias matėte aukščiau – In Store and Online ir Online Only – prideda galimybę įvesti internetinio puslapio, į kurį nuėjęs klientas galės pasinaudoti nuolaida, adresą, ir, jei reikia – nuolaidos kodą:

Tolimesnis procesas – identiškas jau aprašytajam.

Kokia šios funkcijos nauda?

Daug apie ją nešnekėsiu, nes nauda – akivaizdi: dabar galite savo puslapio gerbėjams pasiūlyti aiškų atsakymą, kodėl būti puslapio gerbėju – naudinga. Tai padarę, galite sekti, kiek žmonių susidomėjo jūsų pasiūlymu, kiek realiai juo pasinaudojo ir pagal tai tiuninguoti ateities pasiūlymus.

Taip pat – kiekvieną kartą kam nors pasinaudojus jūsų pasiūlymu ir jį atsisiuntus, to žmogaus draugai pamatys pranešimą, tarsi siūlantį tą patį padaryti ir jiems:

Virusinė reklama, jums nekainuojanti nieko. Reklama, kuri man ne tik parodo, kad mano draugas pakomentavo ar pasidalino jūsų įrašu, bet ir pateikia aiškią motyvaciją pirkti ir paaiškinanti, kodėl būti jūsų gerbėju – naudinga.

Iki šiol tai darydavome pasitelkdami papildomas Facebook aplikacijas – Forum Cinemas taip dalina bilietus savo Facebook draugams, siūlydami atsisiųsti ir atsispausdinti kuponą, ECOLINES ne per seniausiai savo Lietuvos draugams (o jau greitai – ir Lenkijos gerbėjams), pirmiesiems suskubusiems pasinaudoti pasiūlymu, siūlė nukeliauti į įvairius Europos miestus, ir t.t. Dabar tai padaryti bus galima paprasčiau, pigiau, greičiau, be papildomų barjerų – vartotojas turės tik paspausti mygtuką ir iškart gaus kuponą su aiškiomis instrukcijomis el.paštu.

Kaip geriausiai panaudoti Facebook Offers?

Tai turėsite nuspręsti jūs, bet pradžiai – keli pasiūlymai:

  1. Prizai keliems greičiausiems – pabandykite padovanoti savo fanams, greičiausiai spėjusiems pasinaudoti jūsų offer’iu, malonių prizų – tai padarysite apriboję žmonių, galinčių pasinaudoti pasiūlymu, skaičių ir paleidę offer’į. Tokia akcija padėtų padidinti vartotojų dėmesį jūsų puslapiui – žmonės atidžiau sektų naujienas, laukdami kitų prizų dalybų. O juk vartotojų dėmesys ir yra tai, dėl ko mes naudojame Facebook’ą, taip?
  2. Elektroninės parduotuvės gali pasinaudoti galimybe įrašyti nuolaidos kodą – taip aiškiai matysite, ką ir už kiek nusipirko jūsų gerbėjai, pasinaudoję Facebook pasiūlymu, kokios prekės jiems buvo įdomiausios, kiek papildomai pinigų jie joms išleido, ir galėsite pagal tai ne tik modifikuoti ateities akcijas, bet ir žinosite, apie ką geriau kalbėti savo Facebook puslapyje.
  3. Padarykite pasiūlymą malonia tradicija – tarkim, kiekvieną penktadienį savo kepyklėlės klientams siūlykite papildomą 20% nuolaidą, kurią jie gali „pasiimti“ jūsų Faecebook puslapyje. Taip vartotojams atsakysite į amžiną klausimą „kodėl aš turiu tapti tavo Facebook gerbėju“, o jūs turėsite ne tik augančius skaičiukus savo Facebook puslapio „Likes“ skiltyje, bet ir bandą gerbėjų, kurie reklamuos jūsų pasiūlymus savo draugams ne-mo-ka-mai.
Jeigu reikės daugiau pagalbos – visada galite kreiptis, o pabaigai – klausimas. Kaip galvojate, ar ši paslauga atims nors dalį klientų iš grupinių apsipirkimų portalų?

 

 


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

4 responses to “Nauja Facebook funkcija – Facebook offers – pagaliau ir Lietuvoje!”

  1. Simonas SEO sako:

    Graziai ir paprastai parasyta.
    O siaip paslauga labai naudinga, ir galu gale imones tures galimybe realiai naudoti FB tam kad parodytu klientams, ka jie siulo, ir ypac akciju tema.

  2. agne sako:

    Manau tikrai atims dalį klientų iš grupinių apsipirkimų, tačiau patys grupiniai apsipirkimai, jeigu mastantys – prades stipriau dirbti su facebooku, ir galbut kai kurie viska perkels i facebooka is portalo.

  3. Briga sako:

    Labai ačiū už išsamų aprašymą! 😉 Pravers.

    Tik toks klausimukas iškilo, gal atsakysite, gi jūs Fcb asai :)) Gal kažkaip įmanoma kompe išsisaugoti Fcb duombazę, jeigu kartais puslapis dingtų ar jį užblokuotų? Esu girdėjusi, kad tai galima padaryti į Exel programą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/nauja-facebook-funkcija-facebook-offers-pagaliau-ir-lietuvoje