Aidis DalikasAidis Dalikas
Atgal
Nauja Facebook reklamos rūšis!

Facebook’as pastaruoju metu atnaujinimus leidžia vieną po kito. Vienas iš paskutiniųjų – Lead Ads. Nuo šiol norėdami klientams duoti nuolaidą, specialų pasiūlymą ar nemokamą atsisiuntimą ir mainais gauti jų el.paštą, vardą, telefono numerį ar kitą informaciją, galėsite jų nebekreipti į puslapį, kuriame jie tą informaciją turės suvesti patys. Viską už jus (ir už jūsų klientus) padarys Facebook.

Naujoji Lead Ads reklamų rūšis (beje, prieinama tik per mobilius įrenginius) leis jums nustatyti, kokios informacijos iš kliento pageidaujate, nurodyti iki trijų papildomų klausimų (puiki proga mini rinkos tyrimams!), kuriuos norite užduoti ir, jam į juos atsakius (arba tik nurodžius reikalingą asmeninę info), nusiųsti vartotoją į specialaus pasiūlymo ar kito gėrio, kurį prižadėjote mainais į jo suteiktą informaciją, puslapį.

Kaip susikurti šios rūšies reklamą:

Pirmiausia, ką turite padaryti – pasitikrinti, ar ji jau prieinama jūsų reklamų paskyrai. Taigi, einate į facebook.com/ads/manage, kuriate naują kampaniją, ir ieškote šio pasirinkimo:

jeigu jo dar nėra – sorry, teks truputėlį palaukti. Jeigu radote – super, spauskite, rinkitės, kurkite Ad Set’ą, pavadinkite savo pirmąją Lead reklamą ir važiuojam toliau:

Pradiniuose reklamos nustatymuose – nieko itin naujo. Tie patys laukeliai ir vizualas, kaip ir standartinėje Web Clicks reklamoje, tačiau juos užpildžius, šiek tiek žemiau rasite mygtuką „Create new Lead Form“. Jį paspaudus, turėsite pavadinti savo formą ir pasirinkti kalbą, kuria bus užduodami klausimai. Lietuvių kalbos prie pasirinkimo, deja, dar nėra, todėl rinkitės anglų kalbą – tai vartotojų visai neapsunkins:

 

Susitvarkius su šiuo pasirinkimu, gausite dar vieną langą, kuriame turėsite nurodyti, kokios informacijos iš vartotojų pageidaujate. Siūlyčiau pernelyg neįsijausti – kuo daugiau duomenų prašysite, tuo daugiau šansų, kad vartotojas vietoj „next“ spaus „cancel“.

Taip pat šiame etape galite nurodyti iki trijų papildomų klausimų, kuriuos norėtumėte užduoti savo klientams:

Tai padarius, beliks tokios pačios užduotys, kaip ir kuriant bet kurią kitą reklamą – tikslinės auditorijos, biudžeto ir kiti pasirinkimai.

Na, o parodžius reklamą, norėdami peržiūrėti jos surinktus duomenis turėsite užsukti į savo Facebook puslapį, spausti „Publishing Tools“ viršuje, „Forms Library“ kairėje, ir pasirinkę norimą formą, peržiūrėti arba atsisiųsti jos surinktus rezultatus:

UPDATE: Kaip ši reklama atrodys vartotojo mobiliajame įrenginyje?

Pirmiausia, ką vartotojas pamatys – tai jūsų sukurtas įrašas su jūsų pasirinktu vizualu ir geriausiai ją apibūdinančiu ir vartotojo dėmesį patraukiančiu tekstu – kaip ir bet kuri „Website Clicks“ reklama:

Ją paspaudęs, vartotojas iš karto gaus nuo vieno iki trijų jūsų pasirinktų klausimų (jei, aišku, turėsite ko paklausti):

Į juos atsakęs (arba iškart paspaudęs reklamą, jei nieko jo nenorėsite paklausti), vartotojas galės pasirinkti, kokią jūsų pageidaujama informacija pageidauja pasidalinti – priklausomai nuo jūsų godumo, tai gali būti ir tik vardas, ir visas gyvenimo aprašymas. Patariame pernelyg neįsijausti – jei klausimų bus per daug, vartotojai gali nuspręsti, kad jūsų pasiūlymas tiek informacijos nevertas:

Ir viskas! Paspaudęs SUBMIT, vartotojas bus nuvestas į jūsų nurodytą puslapį su specialiu pasiūlymu, išskirtine info ar panašiu „saldainiu“, kurį pažadėjote reklamos tekste.

Tiek naujienų šiandien, greitai bus dar keletas, taigi, jei nenorite nieko praleisti – nepamirškit tapti mūsų Facebook puslapio gerbėjais ir, žinoma, paspausti Follow po šiuo įrašu – taip nepraleisite nei vieno mano viešo Facebook post’o 😉


Notice: Theme without comments.php yra nebenaudojama nuo 3.0 versijos, tačiau neturi pakaitalo. Please include a comments.php template in your theme. in /var/www/w_socialusmarketingas.lt/wp-includes/functions.php on line 3829

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

https://www.socialusmarketingas.lt/nauja-facebook-reklamos-rusis-2